جاباما
۶۳۴۴۹۲
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

دیسلایک: هیس نشان‌دادن با دستان برانکو!

«نمی‌دانم». کنفرانس مطبوعاتی برانکو ایوانکوویچ بعد از مسابقه خانگی با پدیده مشهد، از این کلمه لبریز بود.

آی‌اسپورت: «نمی‌دانم». کنفرانس مطبوعاتی برانکو ایوانکوویچ بعد از مسابقه خانگی با پدیده مشهد، از این کلمه لبریز بود. سرمربی کروات سرخ‌ها به گفته خودش نه لحظه هیس‌نشان‌دادن گلر تیمش به تماشاگرها را دیده بود و نه اصلا از چالش میان بیرو و هوادارها خبر داشت.

او علیرضا بیرانوند را یک «حرفه‌ای» دانست و توضیح نداد که کدام بازیکن حرفه‌ای در کدام نقطه دنیا چنین موضعی در مقابل طرفداران خودی می‌گیرد؟ هواداران پرسپولیس، خواستار نیمکت‌نشینی بیرانوند در جدال با پدیده بودند اما مرد اول نیمکت تیم، تقاضای آن‌ها را نادیده گرفت و صدای‌شان را نشنید. تماشاگران حاضردر آزادی، گلر دوم‌شان را مورد تشویق قرار دادند و همین موضوع، با عصبانیت و واکنش بیرانوند همراه شد تا آخرین رشته‌های الفت میان او و پرسپولیسی‌ها از هم گسیخته شوند.

بدون تردید، رفتار آماتور بیرانوند در مواجهه با رسانه‌ها و ظرفیت کم او در رویارویی با شهرت، چنین دردسرهایی را به وجود آورده اما سهم سرمربی پرسپولیس در شکل‌کرفتن این چالش بزرگ، ابدا انکارشدنی نیست. کارنامه پرفسور در پایتخت، پر از موفقیت است. هواداران اما در نگاه این مربی از احترام ویژه‌ای برخوردار نیستند. این ادعا یک هفته بعد با حضور دوباره بیرانوند در ترکیب اصلی، به اثبات خواهد رسید. همان‌طور که پیش از این نیز مهدی طارمی سکوها را به سکوت دعوت کرد و بدون کوچک‌ترین مشکلی به حضور در بین نفرات ثابت تیم ادامه داد. هر بازیکنی که از خط قرمزهای ذهنی برانکو عبور کند، توسط آقای مربی طرد خواهد شد. همین حالا محسن مسلمان از فهرست نفرات فیکس او خارج شده است اما توهین به هواداران باشگاه در میان خط قرمزهای ایوانکوویچ جایی ندارد. طرفداران قرمزها، علاقه زیادی به رامین رضاییان داشتند و رابطه بسیار خوبی با این بازیکن برقرار کرده بودند اما برانکو به هر دلیلی با رامین کنار نیامد و این بازیکن را در لیست سیاه قرار داد.

تماشاگرانی که شیفته توانایی‌های فنی رضاییان بودند، با تصمیم برانکو کنار آمدند و پذیرفتند که او نباید عضوی از مجموعه باشگاه باشد. بر خلاف آن‌ها، ایوانکوویچ در ماجرای بیرانوند در جبهه هوادارها قرار نگرفت و ترجیح داد پشت گلر تیمش بایستد. علیرضا با دست‌هاي برانكو، به تماشاگران آزادی هيس نشان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیرانوندبایدبرگرده به شغل واقعیش چوپانی!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا که خیلی بی شخصیتی.
        اولا اینکه بیرانوند تو این مدت که پرسپولیسه خیلی خوب عمل میکنه.
        دوما چوپانی شغل بدی نیست که مسخره ش میکنی آدم کوته فکر.
        سوما به شما دخالت کردن نیومده!

    • بدون نام

      نویسنده کیسه کش بهتره درباره کیسه درب داغون مطلب بنویسی بیرانوندو خود هوادارها تکلیفشو روشن میکنن

      پاسخ ها

      • ادریس آق

        آقای بیرانوند موقعه ای اومدنت. به پرسپولیس خودتو به آب آتیش زدی الان هیس گفتنت چیه گفتی دوساله قراردادت بستم ولی گفتی توپرسپولیس ده ساله می مونم همه چیز یادت رفته پسر خوب

    • بدون نام

      آقا نویسنده وقتی آگاهی کامل نداری درمورد چیزی خواهشن درموردش مطلب ننویس وشما بهتره دیگه اخبار فوتبالی جمع اوری نکنین در باره مطلبی که گفتی کدام فوتبالیس به سمت تماشاگرا هیس نشان میدهد فصل قبل رونالدو بعداز هو شدن از طرف هواداران رئال به سمت آنها هیس نشان داد. دومن تماشاگرانی که درخواست میدن چه کسی بازی کنه اگه اینجوریه برانکو رو اخراج کنین واینقدر پول مربی ندین به مربی و خودتون یه پیج درست کنین وبازیکنان رو انتخاب کنین که چه کسی بازی کنه.اگرهم به برانکو اعتماد دارید پس خواهشن درکارش دخالت نکنید وبجای فوش دادن به بازیکن وروی اعصاب تیم بودن به تشویق تیم بپردازید

    • بدون نام

      خدا وکیلی کیسه کش بهتر از لنگی نیست!!!

    • بدون نام

      آقا قضیه خانوادگیه.لطفا شما دخالت نکن.
      مدیر عامل که رفته حالا میخواهید تیم رو هم بپاشونید.دوستان پرسپولیسی هشیار باشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج