۶۳۴۵۴۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فیلمی که فعلا در شهرستانها به نمایش درمی‌آید

تهیه‌کننده فیلم «پینو کیو،عمو سردار و ریسلی» از آغاز اکران این فیلم در شهرستانها به جای تهران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: تهیه‌کننده فیلم «پینو کیو،عمو سردار و ریسلی» از آغاز اکران این فیلم در شهرستانها به جای تهران خبر داد.

ناصر عنصری تهیه‌کننده فیلم با اعلام آغاز اکران این فیلم در شهرستانها گفت: ابتدا قرار بود اکران فیلم از تهران آغاز شود اما با توجه به ترافیک شدید اکران و فیلم‌های که قرار است همزمان باهم به نمایش در بیایند، تصمیم گرفتیم تا در روند آغاز اکران فیلم «پینوکیو،عمو سردار و ریسلی» تغییراتی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در اکران فیلم‌ها به مخاطبان شهرستانها آنگونه که باید توجه لازم صورت نمی‌گیرد لذا ما تصمیم گرفتیم با توجه به اینکه فیلم در استان بوشهر ساخته شده است و همچنین برای احترام به مخاطبان و کودکان شهرستانی اکران این فیلم را از شهرستانها آغاز کنیم.

ناصر عنصری ادامه داد:افتتاحیه اکران فیلم «پینو کیو،عمو سردار و ...» هفته آینده در شهر بوشهر برگزار می‌شود و همزمان اکران فیلم در شهرهای بوشهر ،شیراز،مشهد،اصفهان آغاز می‌شود.

فیلم سینمائی «پینوکیو، عامو سردار و ریسعلی» به کارگردانی سید رضا صافی جوایز بهترین فیلمنامه، بهترین فیلم و بهترین دستاورد فنی و هنری از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در سال ۱۳۹۴ و تندیس زرین بهترین فیلم بخش بین‌الملل و جایزه ویژه هیئت داوران از چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را بدست آورده است.

عوامل فیلم «پینوکیو، عامو سردار و رئیسعلی» عبارتند از: کارگردان: سیدرضا صافی، تهیه‌کننده: ناصر عنصری، فیلم‌نامه‌نویس: سیدرضا صافی، مریم رنجبر، فیلم‌بردار: سیدرضا مهیمنیان‌، تدوینگر: سیدرضا صافی، صدابردار: مسیح حد پورسراج، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی، چهره‌پرداز: جلال امیری مرند، موسیقی: محسن شریفیان و بابک شهرکی، جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: جواد رمضانی، مشاور رسانه ای : علی زادمهر ، پخش نسیم صبا، مدیر پخش سعید خانی.

بازیگران فیلم عبارتنداز:حجت شورکی، حسین قفلی، جوهر تنگستانی، علی نیک‌فر، اصغر جوادی، احمد قربانی، علیرضا میرشکاری، جعفر بهستانی، جهانگیر اژدری، عباس بارونی، مهدی جهانبخشیان، وحیده حسینی و مهرنوش ذوالفقاری.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج