۶۳۴۶۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد دوباره فتح الله زاده از قلعه نویی

علی فتح الله زاده روز گذشته بار دیگر به سرمربی تیمش حمله کرد. امیر قلعه نویی گفته بود که موسوی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس هزینه های سفر استقلال به تایلند را تقبل کرده است.

انتقاد دوباره فتح الله زاده از قلعه نویی

روزنامه تماشا: بعلی فتح الله زاده روز گذشته بار دیگر به سرمربی تیمش حمله کرد. امیر قلعه نویی گفته بود که موسوی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس هزینه های سفر استقلال به تایلند را تقبل کرده است. این موضوعی است که باعث ناراحتی مدیرعامل استقلال شده تا مشخص شود رابطه خوبی با سرمربی استقلال ندارد.

فتح الله زاده در این باره به فارس گفت: «من از قلعه نویی گلایه دارم. حداقل وقتی کسی اخراج شد مصاحبه کند. ایشان گفته بود زبان من تلخ است ولی حقیقت را می گویم. من خیلی خوشم می آید اگر حرفی واقعیت است اما تلخ است. تلخ تر از این هم باشد اما واقعیت ها را بگوید. همانطور که خودش گفته. می گوید موسوی پول ما را داده تا به رشت بریم. من این موضوع را تکذیب می کنم. من در این نداری 30 میلیون دادم هواپیمای اختصاصی برود. موسوی هماهنگ کرده تا هواپیما سریع بیاید. من زبان تلخ را دوست دارم اما واقعی باشد. آن هم در این شرایط.»

این تمام ماجرا نیست. امیر قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با داماش گفته بود که زمانی که علیرضا علیپور، دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال علیه او مصاحبه کرد، انتظار داشته فتح الله زاده در حمایت از او مصاحبه کند. با این حال فتح الله زاده گفت که در صلاحیت سرمربی نیست که در موردبرند لباس های تیمش حرف بزند: «از چه چیزی حمایت می کردم؟ سرمربی تیم می تواند از اسپانسر گلایه کند؟ خیلی از حرف ها در دلم است و تا بعد از بازی روز چهارشنبه حرفی نمی زنم.»
این دومین روزی است که سرمربی استقلال و مدیرعامل این تیم علیه هم مصاحبه می کنند. گفته می شود این دو نفر از فصل گذشته با هم مشکل داشتند اما سعی می کردند ظاهر را حفظ کنند.

با اینحال گفته می شود حمایت قلعه نویی از سلطانی فر گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به این امید بوده که او فتح الله زاده را برکنار کند و داریوش مصطفوی یا محمدحسین قریب جانشینش شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اميرح

      اي لعنت به شرفت تماشا كه موش ميدووني. جمع كن دكون خاله زنك بازيتو

    • وبلاگ با ستاره بي ستاره نويسنده وجدان

      امير قلعه نوعي به شدت از دست مديرعامل استقاليها ناراحت است ما كه اورا به خوبي مي شناسيم و مي دانيم اكثرا بيش از حد اختيارات خودش عمل مي كند و وارد حيطه اختيارات مديرعامل و سرپرست هم مي شود اخيرا بعد از علني كردن مشكلات خودش با آقاي ع كه همانطور كه معلوم بود اقاي عليپور بوده و صحبتهاي پينگ پنگي كه بين آنها ردوبدل شد حالا به طرفداري از رفيقش كه به گفته اقاي عليپور منشوري هستند و اقاي قلعه نويي هم كه مي دانيم ذاتا رفيق باز است و بازيكن و سرپرست و كمك مربي وغيره هركي رفيقش باشه به تيم جديدش ميبره و عدم به ظاهر حمايت مديرعامل از وي باب اعتراض را باز كرده

      اما نقطه ريزي هم هست كه بايد به آن توجه كنيم .....

      با ابراز تمايل جباري به بازگشت و ريخت و پاشهاي بي حساب و كتاب مديرعامل شايد وقت خواندن غزل خداحافظي مدير عامل باشد و منتظر برد تيم استقلال مقابل بوريرام باشد كه بعداز راي نياوردن آقاي وزير پيشنهادي كه احتمالا حساب ويژه اي روي وي باز كرده بودند با يك مظلوم نمايي و منت گذاشتن روي سر هواداران و با رودرو كردن آنها باعليپور به اصطلاح اين مدير خادم برخلاف ميلش خداحافظي كند و اشك همه را دربيارد

      ولي آقاي فتح اله زاده به همه چيز فكر كن غيراز استعفا و رفتن چون بايد بماني و جواب دسته گلهايي كه به اب داديد را بدهيد قضيه لاوره و آندو تيموريان و زمزمه هاي نيم فصلي نكونام تازه شروعي است بر مشكلات و اين ريخت و پاشهاي مالي پس لطفا با ما بمان

    • بدون نام

      فقط اين روزنامه لنگيه كه تو اين چند روز تا مسابقه استقلال گير داده به يه سري از مسائل پوچ و شديداً دنبال حاشيه سازيه نمي دونم چرا اين مجله اين مطالبو چاپ مي كنه؟

    • همراه آبی

      روزنامه لنگی تماشا فضولی موقوف.همه لنگیا از زوج قدرتمند بی حریف (امیرخان و دکتر فتح الله زاده)میترسن تو هم یکی از همون لنگیا هستی که با چرندو پرندایی که میگی میخوای عقده هاتو خالی کنی چون اگه خالی نشه ممکنه بمیری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج