۶۳۴۷۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مدال‌هایی که هنوز فروخته نشده است!

یکی، دو روز بعد از حادثه تلخ زلزله در غرب کشور، برخی از قهرمان‌های ورزش تصمیم گرفتند برای کمک به بازماندگان این حادثه مدال خود را به فروش بگذارند تا از درآمد حاصله، مبلغ قابل توجهی را به مردم زلزله‌زده کمک کنند اما بعد از گذشت چند روز هنوز این وعده‌ها عملی نشده است.

شهروند: یکی، دو روز بعد از حادثه تلخ زلزله در غرب کشور، برخی از قهرمان‌های ورزش تصمیم گرفتند برای کمک به بازماندگان این حادثه مدال خود را به فروش بگذارند تا از درآمد حاصله، مبلغ قابل توجهی را به مردم زلزله‌زده کمک کنند اما بعد از گذشت چند روز هنوز این وعده‌ها عملی نشده است.

از کیانوش تا ساره و صباح

کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک ٢٠١٦ که اصالتی کرمانشاهی دارد، نخستین نفری بود که برای کمک به زلزله‌زدگان از طریق حراج مدال طلای المپیک ریو اعلام آمادگی کرد. در ادامه ذبیح‌الله پورشیب، قهرمان کاراته ایران هم به این مسأله ورود کرد. حتی پای قهرمان‌های پارالمپیکی هم وسط آمد. ساره جوانمردی که ٢ مدال طلا در رقابت‌های پارالمپیک ٢٠١٦ در رشته تیراندازی کسب کرد، اعلام کرد می‌خواهد مدال‌هایش را برای کمک به زلزله‌زدگان به حراج بگذارد. صباح شریعتی، کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل جمهوری آذربایجان دیگر فردی بود که مدال برنزش در المپیک ریو را تقدیم هموطنانش در غرب کشور کرد. سعید فضل اولی، قایقران سابق تیم‌ملی ایران که همراه کشورمان به مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون نیز رسیده بود، حالا با تغییر تابعیت خود قصد دارد برای تیم‌ملی آلمان پارو بزند اما مدال‌های خود را توسط والدینش به حراج گذاشته است.

چرا مدال‌ها فروش نرفت؟

نکته جالب اینجاست که بعد از گذشت نزدیک به ١٠ روز از زلزله غرب کشور هنوز هیچ‌کدام از این قهرمان‌ها مدال خود را به فروش نرسانده‌اند. البته اکثرا اعلام می‌کنند این تأخیر به دلیل رسیدن پیشنهاد بالاتر و در نهایت کمک مالی بیشتر به زلزله‌زدگان است. ساره جوانمردی دراین‌باره گفته است: «خوشبختانه پیشنهادات خیلی خوبی برای مدال‌هایم شده است؛ اما قصد دارم تا آخر هفته به بیشترین پیشنهاد پاسخ بدهم.» همچنین چند قهرمان ازجمله کیانوش رستمی و صباح شریعتی هم اعلام کردند از طریق کمیته ملی المپیک هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا در یک برنامه تلویزیونی مدال‌هایشان به بالاترین پیشنهاد اهدا شود.

مبالغ پیشنهادی چقدر است؟

با این‌که به نظر می‌رسید دلیل به فروش نرفتن مدال‌های قهرمان‌ها نرسیدن پیشنهادات مناسب باشد، آنها ادعا کردند هر کدام بیش از ١٠٠تماس برای خرید مدال‌هایشان داشته‌اند. طبق گفته یکی از مسئولان کمیته ملی المپیک برای خرید مدال کیانوش رستمی تا ٣٠٠‌میلیون هم پیشنهاد رسیده اما خودش امیدوار به فروخته شدن مدالش با ارقام بالاتری است. باید دید درنهایت درآمد حاصل از این مدال‌ها مجموعا چقدر و چطور برای کمک به زلزله‌زدگان صرف می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج