۶۳۴۸۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آثار اکبر رادی خوانش می‌شوند

سخنگوی بنیاد اکبر رادی اعلام کرد که گروه تئاتر «لیو» و تماشاخانه هامون شهر رشت به مناسبت هفتاد و هشتمین زادروز اکبر رادی، ۵ نمایشنامه از این هنرمند مطرح تئاتر را خوانش می کند.بهزاد صدیقی سخنگو و مدیر اجرایی بنیاد اکبر رادی درباره برنامه تدارک دیده شده به مناسبت هفتاد و هشتمین زادروز رادی، به خبرنگار مهر گفت: گروه تئاتر «لیو» و تماشاخانه هامون شهر رشت همایشی را در بزرگداشت استاد اکبر رادی برگزار می کنند که طی آن از ۱ تا ۵ آذر، ۵ نمایشنامه استاد رادی خوانش می شوند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی بنیاد اکبر رادی اعلام کرد که گروه تئاتر «لیو» و تماشاخانه هامون شهر رشت به مناسبت هفتاد و هشتمین زادروز اکبر رادی، ۵ نمایشنامه از این هنرمند مطرح تئاتر را خوانش می کند.بهزاد صدیقی سخنگو و مدیر اجرایی بنیاد اکبر رادی درباره برنامه تدارک دیده شده به مناسبت هفتاد و هشتمین زادروز رادی، به خبرنگار مهر گفت: گروه تئاتر «لیو» و تماشاخانه هامون شهر رشت همایشی را در بزرگداشت استاد اکبر رادی برگزار می کنند که طی آن از ۱ تا ۵ آذر، ۵ نمایشنامه استاد رادی خوانش می شوند.

آثار اکبر رادی خوانش می‌شوند

وی ادامه داد: طی این همایش به ترتیب نمایشنامه های «از پشت شیشه ها» به کارگردانی محمد عاقبتی، «آهنگ های شکلاتی» به کارگردانی مهدی یوسفی زاده، «هملت با سالاد فصل» به کارگردانی مازیار سیدی، «آمیز قلمدون» به کارگردانی مهرداد هنرمند و «ملودی شهر بارانی» به کارگردانی محمد حسن معجونی خوانش می شوند.

صدیقی با بیان اینکه به درخواست تماشاخانه هامون از بنیاد اکبر رادی، مراسم هفتاد و هشتمین زادروز اکبر رادی در تماشاخانه هامون شهر رشت برگزار می شود، اظهار کرد: بنا به این درخواست، بنیاد اکبر رادی تصمیم گرفت تا مراسم خود را در روز ۱ آذر و در مراسم افتتاح این همایش برگزار کند و طی آن علاوه بر سخنرانی حمیده بانو عنقا و ۲ تن از اعضای هیات مدیره بنیاد، برگزیدگان نخستین مسابقه نمایشنامه خوانی اکبر رادی را که سال گذشته در موسسه «مکتب تهران» برگزار شد، معرفی و از آنها قدردانی می کند.

وی در پایان صحبت هایش متذکر شد: در این مراسم فعال ترین و جوان‌ترین نمایشنامه نویس سال و جوان‌ترین کارگردانی که آثار رادی را اجرا کرده است از نگاه بنیاد اکبر رادی معرفی می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج