۶۳۴۸۶۲
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

جزییات گفتگوی روحانی با مکرون

رئیس‌جمهور فرانسه به رئیس‌جمهور ایران گفته است که پاریس به توافقنامه هسته‌ای ۲۰۱۵ میلادی با ایران پایبند است ولی موضوعات منطقه‌ای و برنامه موشک‌های بالستیک باید به‌طور مجزا مورد مذاکره قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز نوشت: دفتر رئیس جمهور فرانسه با انتشار بیانیه‌ای درباره گفتگوی روسای جمهور ایران و فرانسه اعلام کرد: امانوئل ماکرون در تماس‌های تلفنی جداگانه به رهبران ایران و اسرائیل گفته است که "این مسئله مهم است که لبنان را از بحران‌های منطقه‌ای دور نگه داریم".
وی از همه کشورها در منطقه خواسته است تا برای کاهش تنش‌ها به‌طور جمعی همکاری کنند.

در این بیانیه آمده است:
رئیس جمهور فرانسه به حسن روحانی رئیس جمهور ایران و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گفته است که پاریس به توافقنامه هسته‌ای 2015 میلادی با ایران پایبند است ولی موضوعات منطقه‌ای و برنامه موشک‌های بالستیک باید به‌طور مجزا مورد مذاکره قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای ماکرون صرف اطلاعات داشتن از یک منطقه وچند کشور نمی توان از کشوری تحمیل و درخواست نابجا داشت فرهنگ و قومیت های منطقه ما با منطقه شما بسیار متفاوت هست پس فرانسه راهم سیاستش را سوق و یا جایگزین سیاست های غلط امریکایی در منطقه قرار نگیرد و احساسات ملی مردم ما با مردم فرانسه از سطح مشترک ناسیونالیسم یکی است وهر دو ملت خود را برتر و مهد تفکرهای تمدنی می دانند آیا کشورهای مخرب منطقه این چنین هستند منصفانه به قضایا نگرش کنید

    • بدون نام

      آقا محمد رضا ما که تو برجام فعالیت های هسته ای مونو تعطیل نکردیم فقط چند بار مڌاکره کردیم اختلافاتمونو حل کردیم و به توافق رسیدیم الانم خوبه بازم بشینیم در مورد اختلافاتمون حرف بزنیم و به توافق برسیم برنامه موشکی مونو نگه داریم و تحریم ها رو بر داریم تا یکم از مشکلات اقتصادیمون حل بشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج