۶۳۴۹۶
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

«جشن نفس» گرامیداشت یاد عسل بدیعی

دهمین «جشن نفس» برگزار شد

«جشن نفس» جشنی است که هر ساله جمعیت حمایت از اهدای عضو آن را برگزار می کند. جشنی که در آن خانواده های کسانی که اعضای عزیزانشان و یا عضوی از خودشان را به این جامعه اهدا کرده اند. به این جشن دعوت می شوند و زندگی دوباره شان را جشن می گیرند.

دهمین «جشن نفس» برگزار شد

روزنامه تماشا: «جشن نفس» جشنی است که هر ساله جمعیت حمایت از اهدای عضو آن را برگزار می کند. جشنی که در آن خانواده های کسانی که اعضای عزیزانشان و یا عضوی از خودشان را به این جامعه اهدا کرده اند. به این جشن دعوت می شوند و زندگی دوباره شان را جشن می گیرند.

پنجشنبه و جمعه هفته گذشته دهمین جشن نفس با مدیریت مهراوه شریفی نیا در محوطه تنیس باشگاه انقلاب برگزار شد اما قبل از اینکه جشن شروع شود، دهمین همایش سالگرد جشن نفس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با حضور هنرمندانی مثل رضا کیانیان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، جمشید مشایخی، محمد حسین لطیفی، محمد کاسبی، همایون ارشادی، گوهر خیراندیش، مجید مظفری و البته خانواده عسل بدیعی و ... برگزار شد.

دهمین جشن نفس علاوه بر سپاسگزاری از خانوادگان کسانی که اعضایشان را اهدا می کنند، یاد و بزرگداشتی از بازیگر سینمای ایران، عسل بدیعی داشت و بیشتر این مراسم در شب اول به یاد او برگزار شد. در همایش نفس، رضا کیانیان، رویا تیموریان و پرویز پرستویی به عنوان سفرای هنرمند این جشن انتخاب شدندوتندیس این مراسم را دریافتت کردند.

رضا کیانیان بعد از دریافت این تندیس گفت: «هر چند که قبلا فرم خودم را امضا کرده ام اما برای ارائه توضیحات بیشتر در این زمینه وارد نیستم. یک انسان خیلی باید بخیل باشد که حتی بعد از مرگش حاضر نباشد اعضایش را به کسانی که به آنها احتیاج دارند، اهدا کند. به واقع خود را شایسته دریافت چنین تندیسی نمی بینم زیرا من عضوی اهدا نکرده ام و باید این تندیس را به خانواده های اهدا کننده تقدیم کنند. پیشضاپیش این تندیس را من و خانواده ام دریافت می کنیم تا موعد آن فرا برسد.»

دهمین «جشن نفس» برگزار شد

جمشید مشایخی هم یکی دیگر از کسانی بود که در این جشن حضور داشت. او ضمن تشکر از بانیان این جشن و خانواده ها گفت: «در کودکی هایمان، هنگام ابتلا به بیماری، مادرانمان با ما همدردی می کردند و می گفتند «الهی دردت به جانم»؛ و حالا من از تمام مادران اجازه می خواهم که به شما ایران بگویم که درد شما به جانم.»

پرویز پرستویی هم یکی دیگر از کسانی بودکه این تندیس را دریافت کرد. او ضمن تبریک دهمین سالگرد جشن نفس گفت: «این جشن را به تمامی ملت ایران که زندگی را به افراد نیازمندتقدیم می کنند، تبریک می گویم. من سخن همکارم رضا کیانیان را تکرار می کنم و می گویم لایق چنین تقدیری و دریافت چنین تندیسی نیستم و باید از خانواده هایی که زندگی را به افراد می بخشند، تقدیر شود.» پرویز پرستویی در آخر گفت: «ما از استادمان جمشید مشایخی آموخته ایم که بگوییم ما خاک پای ملت ایران هستیم.»

رویا تیموریان هم از هنرمندان دیگری بود که در این جشن حضور داشت. او پنجشنبه شب در سالن میلاد گفت: «در برابر عظمت رنج بیماران و شکوه حرکت خانواده های اهدا کننده بنده کمترین و جزئی ترین کار را انجام داده ام. به قدری عظمت این فضا خوب بود که خودم را ذره ای بیش نمی بینم. دست تمام پزشکان را می بوسم.».

بعد از نمایش نوبت به جشن رسید. جشنی که در باشگاه انقلاب برگزار شد. محمد سلوکی مجری این برنامه بود. علاوه بر هنرمندانی که در همایش حضور داشتند، مهناز افشار، محمود بنفشه خواه، برزو ارجمند و محمد غفاری، جواد رضویان، شقایق دهقان و جواد یحیوی از کسانی بودند که در این جشن فعال بودند و شمع های کیک ۱۰ سالگی این جشن را همراه پدر عسل بدیعی روشن و فوت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sahar

      دمش گرم مهراوه شریفی نیا ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این ملیکاست نه مهراوه

      • علی ولی

        مهراوه نیست که ملیکاست

    • حسين طهراني

      جواد رضويان چرا اينجوري فوت ميكنه؟؟؟؟
      جشن نفس يا جشن عقد.!!!!!!
      لطفاً نظراتم چاپ بشه.ممنون.

    • بدون نام

      مهناز افشار چرا اینقد خودشو سیاه کرده ؟؟؟؟عجبااااا چه روزگاری شده هاااا؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به امورشخصی دیگران چیکار داری؟دلش خواسته .اینم شدنظر؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج