۶۳۴۹۸۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

دامنه‌های تورنت به فروش می‌رسند

سال ۲۰۱۶ برای تورنت سال خوش‌یمنی نبود؛ زیرا که این بستر دو عدد از پرطرفدارترین وب‌سایت‌های خود به نشانی «KickassTorrents» و «Torrentz» را از دست داد.

وبسایت سایبربان - مرتضی خاک پور: به تازگی پیامی در یک وبگاه تورنت منتشر شده و چندین دامنه‌ی مختلف آن را برای فروش قرار داده است.

دامنه‌های تورنت به فروش می‌رسند

سال ۲۰۱۶ برای تورنت سال خوش‌یمنی نبود؛ زیرا که این بستر دو عدد از پرطرفدارترین وب‌سایت‌های خود به نشانی «KickassTorrents» و «Torrentz» را از دست داد.

سایت KickassTorrents توسط دولت ایلات متحده و آرتم والین (Artem Vaulin)- مالک دستگیره شده تورنت در لهستان از طریق اف‌بی‌آی- تعطیل شد. در طرف دیگر اگرچه Torrentz.eu هیچ ارتباطی با سایت تورنت نداشت؛ اما یکی از پربازدیدترین‌ موتورهای جستجوگر تورنت به حساب می‌آمد که به دلایلی مرموز بعد ازکارافتادن KickassTorrents تعطیل شد.

درحالی‌که اپراتورهای تورنت، این وب‌سایت را آنلاین نگه می‌داشتند؛ اما در زمان بازدید کاربران، برای جستجو یا کلیک روی لینک ها همگی با پیام «تورنت همیشه دوستتان خواهد داشت. خدانگه‌دار.» روبرو می شدند.

حتی بعد از گذشت یک سال از رویداد یاد شده تغییر چندانی احساس نمی‌شود؛ زیرا که وب‌سایت جدیدی به نام «Torrentz2» با میلیون ها بازدید روزانه، جایگزین بستر پیش از خود شد.

به تازگی پیامی در دامنه ی اصلی دامنه‌های اصلی Torrentz منتشر شده که دامنه‌هایی به نام های « Torrentz.eu» ،«Torrentz.com» و «Torrentz.in» برای فروش قرار گرفته‌اند که نشان دهنده تغییرات محسوسی در آینده نزدیک است.

نظر به این واقعیت که دامنه‌های بالا همچنان از طرفداران بسیاری برخوردار هستند، بازاریاب‌های آنلاین به این فرصت برای فروش وبسایت‌ها علاقه نشان خواهند داد.

دامنه‌های مذکور بعد از فروش می‌توانند به دو طریق مورداستفاده قرار گیرد. این روش‌ها تاسیس یک وبگاه جدید تورنت یا پوشش آن با تبلیغات است.

اگرچه در مدت یک سال گذشته محتوایی غیرقانونی در پایگاه اینترنتی یاد شده قرار نگرفته است، در بسیاری از کشورها مانند انگلیس امکان دسترسی به آن وجود ندارد.

سایت TorrentFreak در تماس با مالک تورنت از وی در مورد دلیل فروش آن سؤال کرده و همچنان در مورد این مسئله به نظر خود بحث‌برانگیز است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج