۶۳۴۹۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برترین و کاربردی‌ترین پاور بانک‌های سال ۲۰۱۷

پاور بانک ها گجت هایی نسبتا نو ظهور هستند که با در اختیار داشتن آنها دیگری ترسی از تمام شدن باتری گوشی هوشمند، تبلت و دیگر گجت های خود نخواهید داشت.

برترین ها - ترجمه از سینا اشتری: پاور بانک ها گجت هایی نسبتا نو ظهور هستند که با در اختیار داشتن آنها دیگری ترسی از تمام شدن باتری گوشی هوشمند، تبلت و دیگر گجت های خود نخواهید داشت، در این مطلب به معرفی بهترین پاور بانک های سال ۲۰۱۷ می پردازیم.
تا همین چند سال پیش، مهم ترین معیار در هنگام خرید یک گوشی هوشمند مربوط به سطح قدرت سخت افزاری آن بود؛ اما پیشرفت روز به روز گوشی های هوشمند و رقابت تنگاتنگ میان شرکت های مختلف در تولید گوشی هایی قدرتمند تر به جایی رسیده است که امروز اگثر گجت های موجود در بازار عملکرد قابل قبولی را در بحث قدرت سخت افزاری به نمایش می گذارند و انتخاب نهایی شما در گرو بودجه و سطح انتظارتان از یک گوشی هوشمند خواهد بود.

امروزه اصلی ترین دغدغه کاربران در هنگام خرید یک گوشی هوشمند مربوط به طول عمر باتری آن است، پیشرفت سال به سال در سطح قدرت سخت افزاری در کنار کاهش ضخامت و ابعاد کلی گوشی های هوشمند باعث کاهش طول عمر باتری این گجت ها شده و کمتر گوشی ای را می شناسیم که با هر بار شارژ کامل بتواند برای مدتی بیشتر از یک شبانه روز روشن بماند.

نیاز و وابستگی روز افزون کاربران به گوشی های هوشمند و کاهش عمر باتری این گجت ها در چند سال اخیر باعث پیدایش گجت هایی به نام Power Bank شده است؛ همانطور که می دانید این گجت ها در واقع باتری هایی هستند که پس از شارژ شدن توسط برق شهری و یا با استفاده از انرژی خورشیدی می توانند نقش یک شارژر همراه را برای گوشی هوشمند و دیگر گجت های شما بازی کنند.

مدل های متنوعی از پاوربانک ها در بازار وجود دارد که انتخاب را برای کاربران پیچیده خواهد کرد؛ اگر به دنبال خرید یک پاوربانک مناسب هستید، این مطلب می تواند شما را در این امر یاری کند.

۱- Zendure A۲

قیمت: حدودا صد و سی هزار تومان
برترین و کاربردی‌ترین پاور بانک‌های سال ۲۰۱۷

شاید عجیب باشد اما اولین و برترین مدل جای گرفته در لیست منتخب ما پاور بانکی است که صفحه نمایش ندارد، درگاه USB-C و Lightning ندارد، فقط یک خروجی داشته و از فناوری Quick Charge 3.0 هم پشتیبانی نمی کند؛ اما Zendure A2 با داشتن ویژگی هایی از قبیل ابعادی کوچک، ظاهر زیبا، سرعت بالا و مقاومت مطلوب فیزیکی اش ما را متقاعد کرد تا آن را به عنوان بهترین پاور بانک موجود در بازار در لیست منتخب خود جای کنیم.

۲- Anker PowerCore Speed ۱۰۰۰۰ QC

قیمت: حدودا صد و بیست هزار تومان
برترین و کاربردی‌ترین پاور بانک‌های سال ۲۰۱۷

از جمله ویژگی های مثبت و برجسته موجود در این مدل می تواند به سرعت بالا، حمل و نقل آسان، ظرفیت زیاد باتری و ارزش خرید بالا اشاره کرد؛ البته این مدل بی نقص نبوده و نقاط ضعفی را در آن شاهد هستیم، اما با در نظر گرفتن مبلغی که برای خرید آن پرداخت می کنید نمی توان انتظارات خیلی زیادی از آن داشت.

۳- RavPower PowerStation Series ۲۰۱۰۰ mAh Portable Power Outlet

قیمت: پانصد هزار تومان
برترین و کاربردی‌ترین پاور بانک‌های سال ۲۰۱۷

این مدل با وجود قیمت بالا صفحه نمایش ندارد و جثه بزرگ آن باعث خواهد شد تا گاهی اوقات آن را با خود حمل نکنید، اما ظرفیت 20100 میلی آمپری آن در موقعیت هایی مانند طبیعت گردی و سفر های طولانی و چند روزه به کارتان خواهد آمد و با خرید آن دیگر نگرانی ای از بابت مقدار باتری باقی مانده گوشی هوشمند و یا تبلت خود نخواهید داشت.

۴- CHJGD UltraCompact Power Bank

قیمت: حدودا صد هزار تومان
برترین و کاربردی‌ترین پاور بانک‌های سال ۲۰۱۷

این مدل یکی از معدود پاور بانک های موجود در بازار است که توجه زیادی به وجهه ظاهری اش شده است و از دیگر نقاط قوت موجود در آن می توان به ظرفیت نسبتا بالای باتری، قیمت ارزان و حمل نقل آسان آن اشاره کرد، اگر به دنبال خرید پاور بانکی هستید که به راحتی در یک جیب جا شود این مدل می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

۵- Anker PowerCore II ۱۰۰۰۰ Slim

قیمت: حدودا صد و پنجاه هزار تومان
برترین و کاربردی‌ترین پاور بانک‌های سال ۲۰۱۷

این مدل علاوه بر داشتن ظرفیت قابل قبول باتری، قیمت خیلی گرانی ندارد و با در اختیار گرفتن آن می توانید با هر بار شارژ کامل چندین بار گوشی هوشمند خود را شارژ کنید.

پشتیبانی این پاور بانک از فناوری Quick Charge ۳.۰ نیز یکی دیگر از ویژگی های مثبت آن بوده و اگر گوشی و یا تبلتتان از این فناوری پشتیبانی کند می توانید با استفاده از این پاور بانک با حداکثر سرعت گجت های خود را شارژ کنید.

6- Moshi IonSlim 5K

قیمت: حدودا دویصت و سی هزار تومان
برترین و کاربردی‌ترین پاور بانک‌های سال ۲۰۱۷

شرکت Moshi با طراحی و تولید پاور بانک IonSlim ۵K اوج توانایی خود در بحث طراحی ظاهری را به نمایش گذاشته و بی شک این مدل یکی از زیبا ترین پاور بانک هایی است که تا به حال دیده ایم؛ تنها نقطه ضعفی که در این مدل به چشم می خورد مربوط به قیمت بالای این گجت است و ظرفیت ۵۱۵۰ میلی آمپری این مدل با قیمت آن همخوانی ندارد.

7- Zendure A3

قیمت: حدودا صد و پنجاه هزار تومان
برترین و کاربردی‌ترین پاور بانک‌های سال ۲۰۱۷

این مدل در مقایسه با مدل Zendure A۲ جای گرفته در رده اول لیست، ظرفیت بیشتری را در اختیار کاربر گذاشته و علاوه بر این شاهد وجود یک خروجی بیشتر در آن هستیم.

Zendure A3 نیز همانند برادر کوچک ترش و یا Zendure A2 ظاهر زیبایی داشته و اگر تنها مشکل شما با Zendure A2 مربوط به ظرفیت باتری اش باشد، می توانید این مدل را جایگزین مناسبی برای آن بدانید.

۸- DXPower Armor DX۰۰۰۱

قیمت: حدودا صد هزار تومان
برترین و کاربردی‌ترین پاور بانک‌های سال ۲۰۱۷

این مدل ظاهر جذابی دارد، ظرفیت باتری آن در حد متوسط است و مقاومت بالای فیزیکی آن باعث شده تا کوهنوردان و طبیعت دوستان نسبت به خریدش اقدام کنند.

البته ویژگی ضد آب بودن آن فقط در مواقعی صادق است که در حال استفاده از آن نباشید و این مهم ترین نقطه ضعف موجود در این مدل است.

9- Flux Card

قیمت: حدودا صد هزار تومان
برترین و کاربردی‌ترین پاور بانک‌های سال ۲۰۱۷

شرکت سازنده تمامی نواقص موجود در مدل Flux Charger را زیر نظر گرفته و Flux Card را به عنوان جانشینی قدرتمند تر برای آن به بازار عرضه کرده است؛ ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری این پاور بانک نمی تواند گوشی های امروزی را بیشتر از ۲ مرتبه شارژ کند، اما اگر به دنبال پاور بانکی هستید که به راحتی آن را در جیب شلوار خود قرار داده و با خود حمل کنید، این مدل می تواند انتخاب کاملی برایتان باشد.

10- CHJGD Magnum Opus Mini

قیمت: حدودا صد هزار تومان
برترین و کاربردی‌ترین پاور بانک‌های سال ۲۰۱۷

این مدل به عنوان جایگزینی کوچک تر و ارزان تر از مدل CHJGD Magnum Opus به بازار عرضه شده است و به راحتی می توانید آن را در جیب خود جای دهید.

صفحه نمایش موجود در این مدل کارایی بالایی را اختیار کاربر قرار می دهد و تنها نقطه ضعف موجود در آن در عدم پشتیبانی اش از شارژ همزمان خلاصه می شود و به همین دلیل نمی توانید در هنگام شارژ باتری پاور بانک از آن استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج