۶۳۵۰۲۴
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

مدل شومینه‌های جدید، تو فصل سرما خونه باید گرم باشه!

امروزه انواع شومینه در بازار موجود است که هر فردی متناسب با بودجه و شرایط خانه خود دست به انتخاب و خرید هر کدام از آنها می زند. در زمان انتخاب شومینه و استفاده از آن در دکوراسیون منزل باید به نکات ریز و درشت زیادی توجه کنید.

وب سایت چیدانه:

امروزه انواع شومینه در بازار موجود است که هر فردی متناسب با بودجه و شرایط خانه خود دست به انتخاب و خرید هر کدام از آنها می زند. در زمان انتخاب شومینه و استفاده از آن در دکوراسیون منزل باید به نکات ریز و درشت زیادی توجه کنید. باید میزان گرمای تولیدی مورد نظر را تا حدودی بدانید و بسته به بودجه و طراحی شومینه و دکوراسیون منزل خود به سراغ هر کدام از انواع شومینه بروید. با سردتر شدن هوا و نزدیک تر شدن به فصل سرما در این مطلب تصمیم داریم تا در این رابطه با هم بیشتر صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.


مدل شومینه‌های جدید، تو فصل سرما خونه باید گرم باشه!

مصالح ساخت شومینه
امروزه متریال شومینه با تنوع بالایی رو به رو است. طبیعتا برای ساخت شومینه از مواد و مصالحی استفاده می کنند که بتواند در عین حفظ ایمنی و رعایت آن، گرمای مناسبی را نیز به فضا منتقل نماید. با وب سایت چیدانه همراه باشید تا به انواع شومینه هایی با کیفیت بالا درسترسی داشته باشید. مدل شومینه هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند تنوع بالایی داشته و دست شما را برای انتخاب باز می گذارند.

قیمت شومینه

قیمت شومینه ها بسیار متنوع است. این موضوع از آن بابت است که همانطور که اشاره کردیم شومینه ها انواع مختلفی دارند و از مصالحی مختلفی مثل مرمر، سرامیک، آجر و ... استفاده می کنند.

شومینه گازی

مزیتی که شومینه گازی دارد این است که به راحتی می توان آن را در خانه نصب کرد. شومینه های گازی معمولا از جنس آجر بوده و با کمک گاز طبیعی روشن می شود.


یکی از انواع شومینه گازی، آن است که گاز تولید شده با کمک دو لوله مستقیما به بیرون خارج می شود.

مدل شومینه‌های جدید، تو فصل سرما خونه باید گرم باشه!

در برخی از مدل شومینه ها نوعی سنسور گازی وجود دارد که گاز تولید شده را از همین راه خارج می کند. مزیتی که این نوع شومینه دارد این است که در صورت کاهش اکسیژن موجود در خانه، گاز را خاموش می کند. در رابطه با استفاده از شومینه باید گفت که باید به سراغ نمونه هایی بروید که نهایت و حداکثر امنیت را برایتان حفظ کند؛ به همین دلیل است که در بعضی از کشورها استفاده از شومینه آزاد نیست.

شومینه چوبی


مدل شومینه‌های جدید، تو فصل سرما خونه باید گرم باشه!

یکی دیگر از انواع شومینه، شومینه چوبی است که معمولا از دارای یک ظرف فلزی برای آتش است و گاهی نیز از آجر، چدن و... ساخته می شود.

مدل شومینه‌های جدید، تو فصل سرما خونه باید گرم باشه!

مسئله ای که در رابطه با شومینه وجود دارد خطرات احتمالی ناشی از آن است؛ به همین دلیل است که طراحی های متفاوتی برای شومینه وجود دارد. شما نیز می توانید با تحقیق و بررسی و با کمک متخصصین این حوزه دست به انتخابی ایمن و درست بزنید و خیال خودتان را راحت کنید.

مدل شومینه‌های جدید، تو فصل سرما خونه باید گرم باشه!

درج شومینه در خانه کار نسبتا سخت و سنگینی است؛ بنابراین در هنگام ساخت و ساز منزلتان سعی کنید آگاهانه عمل کنید و دست به انتخاب درستی بزنید و به قول معروف کار را به کاردان آن بسپارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه شومینه راندمان انرژی پایینی داره

    • بدون نام

      دیگه مجوز ساخت شومینه نمیدن باید دزدکی ساخت که جریمه سنگینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج