۶۳۵۳۷۰
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

کمک متفاوت بوکسور انگلیسی به زلزله‌ زدگان

بوکسور سنگین‌وزن بریتانیایی دستکش‌های خود را برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه به دست علی دایی می‌رساند.

خبرگزاری تسنیم: بوکسور سنگین‌وزن بریتانیایی دستکش‌های خود را برای کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه به دست علی دایی می‌رساند.

آنتونی جاشوا، قهرمان سنگین‌وزن بوکس دنیا به دنبال فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای که به نفع زلزله‌زدگان کرمانشاه انجام شده است، دستکش‌های امضا شده خود را برای کمک به مردم کرمانشاه به ایران ارسال کرد.

کمک متفاوت بوکسور انگلیسی به زلزله‌ زدگان

امیر سلطانی، مدیر برنامه ایرانی که در خارج از کشور حضور دارد در این خصوص به خبرنگار تسنیم گفت: جاشوا ضمن ابراز همدردی با مردم ایران اعلام کرد که این یک حرکت کوچک برای کمک به مردم زلزله‌زده است. قرار شده دستکش‌های او از طریق سینا قائمی مربی جاشوا به من برسد و من هم آن را به علی دایی برسانم تا او با برگزاری مزایده، عواید فروش آن را به مردم زلزله‌زده کرمانشاه ارسال کند.

همچنین قرار است پیراهن کوتینیو بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل و لیورپول نیز در چند روز آینده از طریق سلطانی به دایی برسد و به حراج گذاشته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حتی ذره مثقالی عمل خیر وشر درکتاب الهی ثبت میشود مهم نیت متعالی ومثبت یک فرد است در هر دینی که باشد. نام آوری واخلاق شخصی علی دایی بخصوص در لیگ جزیره بهمراه پیشرفت تکنولوژی ارتباطات ساکنین دهکده جهانی را بهم نزدیکتر واز هراتفاقی در تمام دنیا مطلع میشوند.جای تقدیر دارد.

    • بدون نام

      انگلیسی زرنگ! خب همون جا به مزایده میذاشتی تا یه خارجی بخره نه یه ایرانی

    • بدون نام

      من حاضرم .این دستکش ها را بالاترین قیمت بخرم .فکر کنم .کاشکی یک نفر بخرش .من شوخی کردم .

    • بدون نام

      بخدا زبانم کوتاه است واقعا کوتاه ببین از سرزمینی که ما مداوم ارزوی مرگ انها را داریم چگونه یک انسان ویا یک فوتبالیست اینگونه احترام به بشریت میگذارند انها به اسطوره ایران اطمینان دارند ولی ؟؟؟؟؟؟هنوز خوابید درد مردم کرمانشاه مال شماست پس کو ان همه سرمایه ایران اقای روحانی مگر نمیخواستی از گلوی انها بیرون بکشی چه شد که دور قمری زدی این مردم بی سر پناه چه گناهی کرده اند که باید مانند فقرا رفتار شود کو اقای لاریجانی کجایند ریس وروسا شرم دارد شده ایم سنگلا ل سومالی یمن روزی روزگاری ایران ابهت داشت نام ایران را با احترام میبردنند ولی امروز ارم فتنه انگیزی هک کردن کانالها تروبست ادم کش اسم ایران که میاید رویشان را بر میگردانند این بود وعدهای گل وگلستان همه شما کپی برابر اصل عستید شرم دارم که ؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      تمام مقامات بلند پایه این کشور اگر چشمی برای دیدن ویا گوشی برای شنیدن ویا وجدانی که به درد در اید واقای ریس جمهور وان احمدی نژاد بی وجدان پس کو غیرت ایرانی ایرانی که سرمایه هایش به غارت رفت پس کو کمک های دولت کلاهتان را بالاتر بگذارید واگر جسارت ندارید پایین تر بکشید تمام دنیا عاطفه وحس همدردی با مردم کرد عزیز مان را دارند الا مردان مثلا دولت تازه طلبکار هم هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج