۶۳۵۴۷۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

با جریمه کردن بیرانوند مشکلی حل نمی شود

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنی که به این باشگاه پرسپولیس می آید باید فرهنگ حضور در جامعه را نیز داشته باشد.

خبرگزاری مهر: جعفر کاشانی با اشاره به حرکت اخیر بیرانوند نسبت به تماشاگران گفت: باید کار فرهنگی صورت گیرد، این بازیکنان باید بدانند بازیکن چه تیمی هستند، تیم بزرگی که در چشم است و باید مراقب رفتار و کردار و گفتارشان باشند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا به نظر شما نباید برخورد جدی با چنین حرکت هایی صورت گیرد»، گفت: به نظرم به جای برخورد باید این بازیکنان را ارشاد کرد. من از شما سوالی دارم، آیا با جریمه کار درست می شود و مشکل برطرف می شود؟ باشگاه پرسپولیس باید خودش را بسازد و بالا ببرد.ددانشکده برای باشگاه پرسپولیس درست کرده اند و افزایش سطح فرهنگی بسیار مهم است.

کاشانی تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بر فرهنگ جامعه تاثیر می گذارد پس مشکلاتش هم بزرگ جلوه می کند. بنابراین ما باید ورزش را به بخش خصوصی ببریم که مدیریت بتواند برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشد و بتواند زیر ساخت های باشگاه را بسازد. بازیکنی که به این باشگاه می آید باید بداند این باشگاه چه قدمتی دارد. باید بداند در پرسپولیس چه شخصیتی در جامعه پیدا می کند و ره صدساله را یک شبه طی می کند پس بایستی فرهنگ حضور در جامعه را داشته باشد. صرفا به خاطر خوب بازی کردن نباید زور بگوید بلکه باید جنبه های معنوی را هم در نظر داشته باشد همانطور که ما داشتیم.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون ازپیشکسوت عزیز پرسپولیس اقای میناوندکه به جای تخریب وضربه زدن به اقای بیرانوند که متاسفانه ازسوی بعضیها صورت میگیرد علت وراهکار این ماجراراپیگیر هستتد

    • افشین

      بشین بابا تو هم با اداهای روشنفکریت پدر ما رو درآوردی...
      یه مشت حرفهای تکراری رو 30 ساله که من پرسپولیسی شدم از این میشنوم.
      بی خاصیت تر از کاشانی خودشه.مثلا میخواد ادای دکتر عباس اکرامی رو در بیاره.
      یکی نیست بگه بابا این نوع برخورد مناسب و متناسب بازیکنای تحصیل کرده و باشخصیت اون روز شاهین و پرسپولیس بودن نه امثال بیرانوندی که نه سواد دارن و نه شعور که هر روز به یه شکل خودشون و تیم رو سوژه نکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج