۶۳۵۵۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اولین اظهارنظر وزیر ارشاد درباره خانه سینما

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مهمترین اولویت های دولت یازدهم در حوزه فرهنگ و هنر گفت: اولویت های زیادی داریم اما آنچه که امروز دنبال آن هستیم این است که بتوانیم شورای فرهنگ عمومی را فعال تر کنیم.

خبرگزاری مهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مهمترین اولویت های دولت یازدهم در حوزه فرهنگ و هنر گفت: اولویت های زیادی داریم اما آنچه که امروز دنبال آن هستیم این است که بتوانیم شورای فرهنگ عمومی را فعال تر کنیم.

علی جنتی در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث ارتقاء سطح عمومی فرهنگ کشور کار بیشتری باید صورت گیرد زیرا در شرایطی بسر می بریم که آسیب های فرهنگی فوق العاده است و ماهواره ها و مسائل دیگر امروز روی فرهنگ عمومی تاثیر زیادی می گذارند.

وی افزود: باید به سمتی برویم که این فرهنگ را ارتقاء بدهیم و درباره الگوی سبک زندگی اسلامی - ایرانی که رهبر معظم انقلاب نیز درباره آن تاکیدات بسیاری داشته اند کار کنیم چرا که این موضوع یکی از اولویت های اساسی ما است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مسئله دوم بحث عدالت فرهنگی است که باید بتوانیم فرصت های برابری در این خصوص ایجاد کنیم. بنده معتقدم همه اهالی فرهنگ و هنر و همه مردم در تمامی نقاط کشور باید بتوانند از امکانات فرهنگی به صورت برابر استفاده کنند.

جنتی درباره حذف ممیزی نیز اظهار داشت: قوانین دست و پاگیری در این خصوص وجود دارد که باید برداشته شود.

وی درباره رویکرد دولت یازدهم در خصوص خانه سینما نیز گفت: خانه سینما یک قرارگاه و جایگاهی برای سینماگران است که مسائل صنفی را آنجا مطرح می کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید با رعایت مسائل قانونی خانه سینما را بازگشایی کرده و در اختیار سینماگران قرار دهیم تا آنها از این مجموعه استفاده کنند. امروز مجموعه ای از اختلافات وجود دارد که باید با محور قرار دادن قانون حل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج