۶۳۵۷۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سپاهان و صنعت نفت، سه امتیاز حیاتی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه تختی آبادان مهمان تیم صنعت نفت است.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه تختی آبادان مهمان تیم صنعت نفت است.

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه ۴ آذر با برگزاری ۴ دیدار شروع می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها سپاهان، در ورزشگاه تختی آبادان،مقابل تیم صنعت نفت به میدان می‌رود.

زرد پوشان اصفهانی با برد پرگلی که در دیدار با تراکتورسازی کسب کردند، توانستند فشار انتقادات و اعتراض‌ها را کاهش داده و مزد بازی‌های خوبشان را پس از مدت‌ها بگیرند. سپاهان دوشنبه گذشته، میزبان تیم تراکتورسازی بود و در یک بازی هجومی و زیبا با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان شد.

نتایج بد شاگردان کرانچار علی‌رغم بازی‌های روان و خوبشان، فشار روانی زیادی روی این تیم به وجود آورده بود، پیروزی پرگل و قاطع برابر تراکتور همراه با درخشش انصاری و مروان حسین، امیدواری برای بازگشت به لیگ و بهبود شرایط تیم در جدول، را نزد هواداران این تیم زنده کرده است.

بازیکنان سپاهان برای فرار از فشارهای چند هفته گذشته و جبران حذف تلخ و زود هنگام در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برابر صنعت نفت، انگیزه‌های بسیاری برای پیروزی و کسب ۳ امتیاز دارند.

در آن سو تیم صنعت نفت آبادان در فصل جاری بهترین نتایج تاریخ خود در لیگ برتر را کسب کرده و شرایط خوبی دارد، شاگردان کمالوند هفته گذشته تیم پیکان را با نتیجه یک بر یک در خانه متوقف کردند. صنعت نفت اگرچه در هفته جاری با حواشی ایجاد شده پیرامون استعفا و بازگشت فراز کمالوند سرمربی این تیم دست و پنجه نرم می‌کرد، اما همیشه بازی مقابل قناری پوشان آبادان در ورزشگاه خانگی، بسیار سخت بوده است.

شرایط خوب ۲ تیم و هم امتیاز بودن، این دیدار را بسیار حساس کرده و ۳ امتیاز این بازی برای هر ۲ تیم از نان شب هم واجب‌تر است.

در حال حاضر تیم سپاهان با ۳ برد، ۵ مساوی و ۴باخت و کسب ۱۴امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. تیم صنعت نفت نیز با ۴ برد، ۲ مساوی، ۵ باخت و کسب ۱۴ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد، تیم‌ پارس جنوبی جم در رده نخست و تیم پرسپولیس تهران و پیکان در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

انصاری در پی اوج‌گیری دوباره در خوزستان

چهره شاخص این دیدار ساسان انصاری است، مهاجم سپاهان که تجربه بازی در تیم فولاد، دیگر نماینده فوتبال استان خوزستان را دارد و بازی‌های درخشانی را با پیراهن این تیم انجام داده، از محبوبیت بسیاری در این استان برخوردار است، انصاری که در این فصل هنوز نتوانسته انتظارات هواداران سپاهان را برآورده کند، پس از زدن ۲ گل برابر تراکتورسازی، در پی اثبات توانایی‌هایش و بازگشت به روزهای اوج است.

پریرا مهاجم صنعت نفت نیز سابقه حضور در سپاهان را دارد و هواداران این تیم خاطرات خوبی از این بازیکن برزیلی در ذهن دارند.

بهترین گلزنان دوتیم

جلال‌الدین علی محمدی در سپاهان و لوسیانو پریرا در صنعت نفت، با ۴ گل زده بهترین گلزنان هر ۲ تیم به شمار می‌روند.

سپاهان و صنعت بدون مصدوم

سپاهان و صنعت نفت برای این دیدار مصدومی ندارند، سیاوش یزدانی مدافع سپاهان به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار با تراکتور ۳ اخطاره شده و محروم بوده و در تیم صنعت نفت نیز مگنوباتیستا ۳ اخطاره و محروم است.

ترکیب احتمالی تیم سپاهان

لی اولیویرا، حسن جعفری، عارف غلامی، مهدی رحیمی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی، جلال علی محمدی، ساسان انصاری، مروان حسین

ترکیب احتمالی صنعت نفت

داوود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، حسین ساکی، زبیر نیک‌نفس، آگوستو سزار، محمد امین درویشی ، رضا جبیره، میلاد جهانی و لوسیانو پریرا

برنامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه ۳ آذر

صنعت نفت _ سپاهان

پدیده _ نفت تهران

تراکتورسازی _ سپیدرود

استقلال خوزستان _ پیکان

شنبه ۴ آذر

ذوب‌آهن _ فولاد

پارس جنوبی _ پرسپولیس

سایپا _ سیاه جامگان

استقلال _ گسترش فولاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج