۶۳۵۷۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روستایی: رمال داشتیم صنعت نفت را هم می‌بردیم!

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: مطرح شدن مباحث استفاده از جادوگر و رمال در تیم ما بی‌جهت و خنده دار بود و اگرنه بازی با صنعت نفت آبادان هم برنده می‌شدیم.

خبرگزاری میزان: مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: مطرح شدن مباحث استفاده از جادوگر و رمال در تیم ما بی‌جهت و خنده دار بود و اگرنه بازی با صنعت نفت آبادان هم برنده می‌شدیم.

امیر روستایی درخصوص بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان و توقف روند بردهای شاگردان جلالی در بازی با نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داریم و برای تداوم روند خوب‌مان در لیگ برای برد به اهواز آمده ایم.

وی افزود: در بازی با نفت آبادان هم خوب بودیم اما توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و خود من هم یکی، دو موقعیت گل داشتم که نزدم و فراز هم یکی را به گل تبدیل کرد. تیم حریف هم خوب بود و اگر موقعیتی داشت به این دلیل بود که ما مدام روی دروازه آنها فشار می‌آوردیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره اتفاقات اخیر و بحث‌های جادوگری و رمالی منتسب به تیم‌شان گفت: این حرف‌ها که بی جهت و خنده دار بود وگرنه اگر درست بود که بازی با نفت آبادان هم برنده می شدیم. با این کارها فقط می‌خواستند کار ما را بی ارزش کنند چون واقعا زحمت می‌کشیم. این حرف ها را دشمنان این فوتبال می‌زنند و هیچکدام فوتبالی نیستند.

روستایی درباره شرایط پیکان و اینکه این تیم می تواند در ادامه لیگ جزو مدعیان باشد، تصریح کرد: هنوز صحبت در این خصوص زود است چون هفته‌های زیادی از بازی‌های لیگ مانده اما مسئله‌ مهم این است که تلاش همه ما برای موفقیت پیکان است تا ان‌شاءا... با این زحمت و لطف خداوند بتوانیم کار ناتمام فصل گذشته را تمام کنیم و به آن چیزی که حق ماست و استحقاقش را داریم، برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج