۶۳۵۸۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: فقط با یک شوت بازی را باختیم

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال باخت شاگردانش برابر قعرنشین جدول بوندس‌لیگا را با دلایل متفاوت توجیه کرد

خبرگزاری تسنیم: شب گذشته (پنجشنبه) در هفته پنجم لیگ اروپا نتیجه عجیب و غیرمنتظره‌ای رقم خورد. آرسن ونگر، تیم ششم این فصل لیگ برتر انگلیس در خانه کلن، قعرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا که در ۱۲ بازی‌اش در این فصل لیگ آلمان تنها دو پیروزی کسب کرده است، با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. با وجود شکست مقابل حریف آلمانی، توپچی‌ها به‌عنوان صدرنشین گروه H راهی مرحله حذفی شدند که دلیل آن تساوی بدون گل باته بوریسوف برابر ستاره سرخ بلگراد در دیگر بازی این گروه بود که هر دوی آنها را شش امتیازی نگه داشت.

آرسنال در دقیقه ۶۲ گل خورد و با وجود تملک توپ نتوانست به گل خورده پاسخ دهد، چون نیکمت‌نشینان ونگر باز هم نتوانستند موقعیت‌های گلزنی مهمی خلق کنند.

ونگر در خصوص این شکست به خبرنگاران گفت: ما تملک توپ فراوانی داشتیم. عملاً با یک شوت بازی را باختیم. یک پنالتی برای حریف اعلام شد که راستش را بخواهید به نظر من اصلاً پنالتی نبود. ما در پاسکاری‌مان در یک سوم دفاعی زمین حریف به اندازه کافی دقت نداشتیم و این مشکلی است که باید برطرف شود تا شمار گل‌های‌مان بیشتر شود. ما کلی موقعیت خطرناک داشتیم، اما همیشه زمانی که باید ضربات تمام‌کننده را بزنیم، یک جای کارمان می‌لنگد. این را هم باید بگویم که کلن با روحیه دفاع می‌کرد. بازیکنان این تیم متعهد بودند و تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم جو فوق‌العاده‌ای برای آنها ساخته بودند.

آرسنال که در بازی قبلی‌اش هم برابر ستاره سرخ بلگراد با تساوی بدون گل متوقف شده بود، در بازی شب گذشته با وجود بازگشت دنی ولبک به کنار جک ویلشر و اولیویه ژیرو، باز هم در خط حمله مشکل داشت. ولبک بین دو نیمه تعویض شد، اما ونگر اعلام کرد کرد که دلیل این تصمیم او مصدومیت مهاجم انگلیسی‌اش نبوده است. ونگر که تیمش هفته گذشته صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده بود، تأکید کرد: من باید بگویم که رویکرد تیم ما برای این بازی خوب بود. کمی طول کشید تا سرعت حرکات‌مان را افزایش دهیم، اما در نیمه دوم واقعاً سریع‌تر بازی می‌کردیم. البته شرایط چمن هم مزید بر علت شده بود تا نتوانیم بازی همیشگی‌‌مان را ارائه کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج