۶۳۵۹۰۲
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

غیب پرور: بسیج، معجزه انقلاب است

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد که بسیجی باید روحیه تحول خواهی و انقلابی گری داشته و معتقد به حرکت رو به جلو باشد.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد که بسیجی باید روحیه تحول خواهی و انقلابی گری داشته و معتقد به حرکت رو به جلو باشد.

سردار غلامحسین غیب پرور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته تهران و در آستانه فرارسیدن هفته بسیج افزود: این هفته چند تبریک دارد، تبریک اول به مناسبت هفته بسیج که معجزه انقلاب اسلامی و امید آینده مستضعفان جهان است و تبریک دوم به واسطه پیروزی اعجاب آور و معجزه آسایی است که در جبهه مقاومت اسلامی اتفاق افتاد و خواب نامبارک خبیثان عالم را بی تعبیر کرد.

وی گفت: گروه‌های تکفیری به خصوص گروه امریکایی - صهیونیستی داعش که هدفش جنایت در سرزمین‌های اسلامی به نام اسلام، مکتب و پیامبر اسلام بود که باعث شد افراد زیادی شهید، مردمان زیادی آواره و شهر‌های بسیاری خراب شود، اما به برکت رهبری حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی، ایستادگی، ایثار، فداکاری مجاهدان در راه خدا و مظلومیت شهدا و صبر خانواده‌های آنان، خداوند پیروزی را میسر فرمود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طومار این بدصفتان پیچیده شد افزود: البته همواره باید هوشیار بود، زیرا دشمن غدار و امریکای خون صفت دست از سر انقلاب اسلامی برنمی دارند و رژیم صهیونیستی نیز آرام نخواهد نشست.

غیب پرور گفت: تجربه انقلاب اسلامی به ما آموخته است که آن‌ها فتنه‌ای در پشت فتنه‌ای دیگر برای ما طراحی می‌کنند و این ما هستیم که باید با بصیرت، دقت، استقامت و توکل به ذات پروردگار برای انقلاب خود بایستیم.

وی افزود: سلام خدا بر همه مجاهدان در راه خدا که قاسم سلیمانی نمادی از این خیل عظیم است و سلام خدا بر شهدا، جانبازان و خانواده‌های صبور آن‌ها که ما همیشه مدیون آن‌ها هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه فرهنگ بسیج چنین پیروزی‌هایی را رقم می‌زند گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب، بسیج همواره بر تارک انقلاب اسلامی درخشیده است.

سردار غیب پرور افزود: اولین خصوصیت بسیجی، ولایت مداری و ولایت پذیری است و آن روز که از این اصل غفلت کنیم حتما دچار خسران جبران ناپذیری خواهیم شد.

وی گفت: بسیجی باید روحیه تحول خواهی و انقلابی گری داشته و معتقد به حرکت رو به جلو باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجی اهل مماشات با نااهلان نیست افزود:​ بسیجی اهل بصیرت، دشمن شناس و عنصری فرهنگی در تراز انقلاب است، افتخار ما در بسیج این است که شأن ما خدمت گزاری به مردم است و این را بار‌ها اثبات کرده ایم.

غیب پرور در ادامه با اشاره به حرکت گروه‌های جهادی در سراسر کشور گفت: امسال حدود ۱۰ هزار گروه جهادی ساماندهی و ۸۱۰ هزار نفر داوطلبانه در گروه‌های جهادی حاضر شدند و همچنین هزاران هزار پزشک و پرستار جهادی نیز حدود ۸ میلیون خدمت ارائه کرده اند.

وی فعالیت بسیج در مقابله با بحث ریزگرد‌ها و فعالیت در بخش محرومیت زدایی را نیز از تلاش‌های بسیج در کشور دانست و افزود: فعالیت بسیج در این بخش‌ها نیز بسیار چشمگیر بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج