۶۳۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

در خانه‌ تان دريا درماني كنيد

اگر چه در فصل تابستان به سر مي‌بريم و فراغت بيشتري براي سفر به شهرهاي شمالي كشور داريم، با وجود اين خانواده‌هايي هستند كه به‌دليل مشغله زياد كاري امكان سفر ندارند

در خانه‌ تان دريا درماني كنيد


در خانه‌ تان دريا درماني كنيد

اگر چه در فصل تابستان به سر مي‌بريم و فراغت بيشتري براي سفر به شهرهاي شمالي كشور داريم، با وجود اين خانواده‌هايي هستند كه به‌دليل مشغله زياد كاري امكان سفر ندارند و دسترسي آن‌ها به منابع آب معدني محدود است؛ اين گروه مي‌توانند تكنيك‌هاي دريادرماني را در حمام خانه خود و با كمك وان حمام تجربه كنند.

پاكسازي با سنگ نمك

براي اين منظور كافي است با تهيه سنگ نمك دريايي و قرار دادن آن درون وان حمام شرايط مشابه آب دريا را در حمام خانه خود ايجاد كنيد و با دراز كشيدن در وان حمام به‌مدت ۱۵ تا ۲۰ دقيقه از فوايد آن بهره‌مند شويد. دراز كشيدن و حمام كردن با اين آب با تاثير گذاشتن بر جريان گردش خون علاوه بر آن‌كه به پاكسازي بدن از اخلاط و مواد موذي كمك مي‌كند، مي‌تواند به بهبود عملكرد اندام‌هاي دروني مانند دستگاه گوارش كمك ‌كند. افرادي كه ۳ بار در هفته از اين حمام استفاده كنند به‌زودي خواهند ديد كه احساس سبكي و نشاط زيادي در بدن‌شان مي‌كنند.

مشكل دستگاه گوارش را باحمام رفع كنيد

به اعتقاد بسياري از درمانگران طب سنتي هند، يكي از بهترين شيوه‌ها براي درمان يبوست حمام كردن با آبي است كه نمك دريايي درون آن قرار گرفته است. افرادي كه دچار كندي عملكرد دستگاه گوارش هستند با نشستن درون آب يا شناور شدن در آبي كه نمك دريايي در آن قرار گرفته مي‌توانند اين مسئله را درمان كنند. در حقيقت قرار گرفتن در اين آب كمك مي‌كند تا علاوه بر عملكرد روده‌ها در دفع مواد زائد و درمان يبوست، هضم و جذب مواد‌غذايي نيز به نحو بهتري انجام شود.

آبرساني با جلبك‌هاي دريايي

درمانگران طب سنتي هند و چين تاثير گياهان دريايي و جلبك‌هاي دريايي در آبرساني به پوست را بي‌نظير مي‌دانند. اين درمانگران معتقدند كه جلبك‌ها و گياهاني كه در اعماق دريا رشد مي‌كنند به جهت داشتن املاح معدني لازم مي‌توانند آبرساني مفيدي را به صورت موضعي به سلول‌هاي پوست ارائه دهند. اين گياهان دريايي امروزه به صورت صنعتي توسط بسياري از كارخانه‌هاي فرآورده‌هاي بهداشتي و درماني در اختيار درمانگران و عموم مردم قرار مي‌گيرد. از طرفي برخي از افرادي كه در نزديكي دريا زندگي مي‌كنند مي‌توانند از اين گياهان دريايي به عنوان ماسك استفاده كنند. تنها بايد توجه داشته باشند كه اين جلبك‌ها و گياهان از مناطقي كه با آلودگي‌هاي زيست محيطي تحت تاثير قرار نگرفتند، تهيه كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج