۶۳۶۰۲۲
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

تعیین تکلیف کنسرت ها با پیشنهاد علم الهدی

فرماندار مشهد از تشکیل کارگروهی به‌پیشنهاد آیت‎الله علم‌الهدی برای تعیین‌تکلیف برگزاری کنسرت‌ در مشهد در شورای فرهنگ عمومی استان خراسان رضوی خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: محمدرحیم نوروزیان فرماندار مشهد در واکنش به پرسشی درباره رویکرد متفاوت مسئولان مشهد و استان خراسان رضوی با مسائلی همچون کنسرت‌های موسیقی یا تجمعات و مراسم سخنرانی سیاسی، یادآور شد: جالب است که همه رسانه‌ها پیگیر مسئله کنسرت‌ها هستند که برایم غیرمترقبه و غیرمنتظره است؛ سوال این است که آیا همه مشکلات مشهد مرتفع شده و تنها مشکل این شهر برگزاری کنسرت است؟

او ادامه داد: اخیراً مسئله برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شهر مشهد در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شده و اتفاقاً آیت‌الله علم‌الهدی این مسئله را مطرح کردند تا در این رابطه اظهارنظر شود. مقرر شد گروهی از صاحب‌نظران دانشگاه، حوزه و دیگر محیط‌های فرهنگی از طریق شورای فرهنگ عمومی نظرات و پیشنهادات خود را در این رابطه مطرح کنند و خروجی آن در شورای فرهنگ عمومی مورد بررسی قرار گرفته و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

نوروزیان تصریح کرد: معتقدم هر چقدر این مسئله برگزاری کنسرت‌ها را از هیاهو، جنجال، احساسات و سیاست دور کنیم، سریع‌تر به نتیجه خواهیم رسید.

هیچ تجمع غیرقانونی در مشهد طی یک سال گذشته نداشتیم

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره برگزاری تجمعات غیرقانونی همچون آن‌چه در جریان اشغال سفارت عربستان در تهران شاهد بودیم، گفت: در مدت بیش از یک سالی که در فرمانداری مشهد مسئولیت دارم، هیچ تجمع غیرقانونی نداشتیم. با این حال تجمعاتی همچون تجمع سپرده‌گذاران موسسات مالی یا پدیده شاندیز در مشهد نیز همچون برخی دیگر شهرها برگزار شد. بعضاً مقابل دادگستری یا استانداری تجمعاتی صورت گرفته است اما خوشبختانه شاهد تجمعات غیرقانونی همچون موضوع سفارت عربستان که در سوال به آن اشاره شد، نبودیم.

معاون استانداری خراسان رضوی یادآور شد: شورای تامین و اعضای این شورا به‌صورت یکپارچه و واحد در قبال قانون‌شکنی برخورد می‌کنند و خوشبختانه در این یک سال، هیچ سخنرانی یا مراسمی لغو نشده و شرایطی عادی و معمول حاکم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      این طور صحبت میکنند انگار در ایران عزیز هیچ مشکلی نداریم. مشکل جوانان حل شده همه رسانها چسبیدند به کنسرت در مشهد خدا وکیلی یکمی بفکر مردم باشید بخدا مردم ایران نمونه هستند

    • بدون نام

      آقای فرماندار مشکلات را باید شما حل کنید٬ اینکه فرمودید آیا همه مشکلات مشهد حل شده وفقط کنسرتها مانده ؟ عزیزم این موضوع را به خودتان بگویید ٬ توقع دارید کی مشکلات را حل کند؟!

    • بدون نام

      کنسرت هم یکی از مشکلات مردم مشهده که باید حل بشه...70 درصد مردم مشهد موافق کنسرت هستن ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۹۰ درصد پول کنسرت رفتن ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج