جاباما
۶۳۶۲۲۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آپدیت اندروید ۸ برای Galaxy S۶ در راه است

آپدیت اندروید ۸ برای گلکسی اس ۶ (Galaxy S۶)، اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس در حالی منتشر می‌‎شود که نزدیک به سه سال از معرفی و عرضه این گوشی های پرچمدار گذشته است.

وبسایت گجت نیوز - سید حسن حسینی: آپدیت اندروید ۸ برای گلکسی اس ۶ (Galaxy S۶)، اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس در حالی منتشر می‌‎شود که نزدیک به سه سال از معرفی و عرضه این گوشی های پرچمدار گذشته است.

سامسونگ سومین نسخه آزمایشی اندروید ۸ اوریو (Android ۸ Oreo) را برای کاربران گلکسی اس ۸ منتشر کرد. همچنین، خانواده گلکسی اس ۷ نیز این به‌روزرسانی بزرگ را دریافت خواهد کرد. حال به تازگی اعلام شده آپدیت اندروید ۸ برای گلکسی اس ۶ و سایر گوشی های هم‌خانواده‌اش، یعنی گلکسی اس ۶ اج (Galaxy S۶ Edge) و گلکسی اس ۶ اج پلاس (+Galaxy S۶ Edge) نیز در راه است.

این خبر را یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit در صفحه خود منتشر کرده و ادعا می‌کند چهار نماینده‌ی مختلف سامسونگ آن را تایید کرده‌اند. اگرچه نمایندگان پشتیبانی یک شرکت نمی‌توانند منبع موثقی برای چنین اخباری باشد، اما تعداد زیاد این تاییدکنندگان، احتمال درستی خبر را بیشتر خواهد کرد. با این حال، تاریخ دقیق آپدیت گلکسی S۶ توسط این دفاتر نمایندگی سامسونگ اعلام نشده است.

معمولا بروزرسانی یک گوشی پرچمدار مربوط به سه نسل قبل (مانند گلکسی اس ۶ سامسونگ)، کمتر در بین سازندگان اسمارت فون های اندرویدی دیده شده است. اما خوشبختانه این روند در بین گوشی های سامسونگ در حال تغییر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج