۶۳۶۲۳۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

افشای اطلاعات جدیدی از ردمی نوت ۵ شیائومی

با همه‌ی اخبار و گزارش‌های منتشرشده از ردمی نوت ۵ احتمالا این گوشی میان رده‌ی شیائومی یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها باشد. پیش از این ردمی نوت ۴ از این سری معرفی و عرضه شده که یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های چینی بود.

وبسایت دیجی کالامگ - سمیرا علی نژاد: با همه‌ی اخبار و گزارش‌های منتشرشده از ردمی نوت ۵ احتمالا این گوشی میان رده‌ی شیائومی یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها باشد. پیش از این ردمی نوت ۴ از این سری معرفی و عرضه شده که یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های چینی بود. این گوشی توانست چند رکورد فروش نیز به نام خود ثبت کند. این گوشی در آگوست سال ۲۰۱۶ رونمایی و عرضه شد و حال وقت آن رسیده است تا با عضو جدید خانواده یعنی ردمی نوت ۵ دیداری داشته باشیم. برای اولین بار تصاویری واقعی از این گوشی به همراه برخی ویژگی‌های آن منتشر شده است.
افشای اطلاعات جدیدی از ردمی نوت 5 شیائومی

چندی پیش شیائومی ردمی نوت ۵ (Redmi note ۵) با نمایشگر ۱۸:۹ و دوربین دوگانه و قیمت ۱۸۱ دلار لو رفت که واقعا وسوسه برانگیز بود. حدود یک ماه پیش هم رندرهای رسمی شیائومی ردمی نوت ۵ منتشر شد.

امروز تصویر جدیدی از شیائومی ردمی نوت ۵ منشر شده که نمایشگر کم حاشیه آن را نشان می‌دهد. این نمایشگر بیش از هر چیزی نسبت نمایشگر عریض ۱۸:۹ دارد.

براساس این تصویر، ردمی نوت ۵ دارای پردازنده اسنپ دراگون ۶۳۵ خواهد بود. صفحه نمایش آن ۵٫۹۹ اینچی با نسبت تصویری ۱۸:۹ و کیفیت Full HD است. این دستگاه دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است که ۵۴ گیگابایت آن قابل دسترسی است. حداقل یک دوربین ۱۲ مگا پیکسلی در پشت دستگاه وجود دارد و اندروید ۷٫۱٫۲ نوقا و باتری آن ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است.

در کنار این به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه قرار گرفته و در جلو نیز شاهد حضور تنها یک دوبین سلفی خواهیم بود. کلیدهای فیزیکی کنترل صدا و پاور نیز همانند ردمی نوت ۴ در سمت راستی گوشی قرار دارد.

با این همه هنوز قیمت این گوشی مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج