۶۳۶۲۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

جباری نیم فصل به استقلال برمی گردد؟

با وجود اینکه فقط ۵ هفته از شروع لیگ برتر می گذرد، مجتبی جباری بازیکن جدید سپاهان هوای بازگشت به استقلال را کرده است. جباری نه در سپاهان نمایش مطلوبی داشته و نه بین تماشاگران این تیم محبوب است.

جباری نیم فصل به استقلال برمی گردد؟

روزنامه تماشا: با وجود اینکه فقط 5 هفته از شروع لیگ برتر می گذرد، مجتبی جباری بازیکن جدید سپاهان هوای بازگشت به استقلال را کرده است. جباری نه در سپاهان نمایش مطلوبی داشته و نه بین تماشاگران این تیم محبوب است.

بعد از بازی با تراکتورسازی که با شکست یک - صفر سپاهان همراه بود تماشاگران یکصدا محرم نویدکیا را تشویق کردند. نویدکیا هم پست جباری است و تشویق او می تواند به این معنا باشد که طرفداران علاقه ای به ماندن شماره 8 سابق استقلال در تیمشان ندارند.

جباری بعد از بازی با استقلال گفت که بی صبرانه منتظر بازگشت به استقلال است. این حرف او باعث شد تماشاگران متعصب سپاهان علیه اش گارد بگیرند.

جباری در بازی هایی که برای سپاهان به میدان رفته عملکرد خوبی نداشته و همین مسئله باعث شد که شایعه شود زلاتکو کرانچار، سرمربی این تیم هم از عملکرد او رضایت ندارد.

با توجه به اینکه روند بهبودی نویدکیا سریع است، گفته می شود احتمال دارد جباری در تعطیلات نیم فصل به استقلال برگردد. او بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی است و احتمالا در نیم فصل آبی ها مذاکرات خود را برای بازگشت او شروع خواهند کرد.

جباری نیم فصل به استقلال برمی گردد؟

با روی کار آمدن وزیر جدید ورزش و جوانان گفته می شود علی فتح الله زاده ممکن است از سمت مدیرعاملی استقلال کنار برود و این مسئله احتمال بازگشت شماره ۸ سابق استقلال را بیش از پیش می کند. جباری به دلیل اختلافی که با مدیرعامل استقلال داشت تصمیم گرفت از این تیم جدا شود.

محمود کریمی، مربی سپاهان به سایت بانک ورزش گفت که به جباری حق می دهد بخواهد به استقلال برگردد: تشویق محرم که دلیل نمی شود آنها جباری را دوست نداشته باشند. در آن بازی هم که مد نظر شماست نویدکیا در ورزشگاه حضور داشت و تشویقش هم به همین علت بود. در رابطه با رفتن جباری به استقلال هم من به او حق می دهم که بعد از پایان فصل از سپاهان به استقلال برود و همه می دانند که او علاقه دارد به استقلال بازگردد.»

سرپرست سپاهان: دلیلی برای جدایی جباری از سپاهان وجود ندارد

محمد فرامرزی، سرپرست سپاهان به تسنیم گفت که دلیلی برای جدایی جباری وجود ندارد: «نمی دانم این صحبت ها از کجا مطرح می شود و اساسا چرا باید مطرح شود؟ هم جباری و هم باشگاه سپاهان حرفه ای هستند و به قراردادی که منعقد کرده اند تعهد دارند. جباری روز گذشته در تمرین و جلسه آنالیز تیم پا به پای دیگر بازیکنان حضور داشت. تیمی که در آن نویدکیا مصدوم است و تنها بازیسازش جباری است هیچ وقت اجازه جدایی به این بازیکن را نمی دهد چون دلیلی برای کار وجود ندارد.»

پیشنهاد یک تیم داخلی به جباری

در روزهایی که جباری از حضورش در سپاهان راضی نیست، گفته می شود پیشنهاد وسوسه کننده ای از یکی از تیم های داخلی دریافت کرده است. به گزارش خبرنگار بانک ورزش، آنچه قطعی به نظر می رسد، این پیشنهاد از سوی پرسپولیس مطرح نشده است چرا که این تیم لیست خود را تا نیم فصل بسته است و تنها بازیکنی که به جمع آنها خواهد پیوست محمدرضا خلعتبری خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      زمستون تموم شد و رو سياهيش موند به زغال.

    • همراه آبی

      روزنامه لنگی تماشا غلط کردی که میگی با اومدن وزیر ورزش دکتر فتح الله زاده عوض میشه.اون کسی که عوض میشه و همه هم میدونن و خودتم میدونی ولی خودتو الاغ فرض کردی رویانیانه

    • جعفر ملک پور آبیکی

      روزنامه لنگی تماشا خیلی بیخود کردی که شایعه میندازی آقای فتح ا... زاده برکنار میشه بلکه این رویانیانه که میخواد بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج