۶۳۶۶۹۹
۲۰ نظر
۵۰۰۵
۲۰ نظر
۵۰۰۵
پ

اعتراف مرد عصبی به قتل فرزند دو ‌ماهه

مردی که نوزاد دوماهه‌اش را به‌دلیل گریه‌کردن به قتل رسانده است، در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات قضائی از او در جریان است.

روزنامه شرق: مردی که نوزاد دوماهه‌اش را به‌دلیل گریه‌کردن به قتل رسانده است، در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات قضائی از او در جریان است.
کارآگاهان جنایی استان خراسان‌رضوی چند روز قبل از طریق مسئولان یک بیمارستان مطلع شدند پسری دوماهه به طرز مشکوکی جان‌ باخته است. مأموران بعد از حضور در بیمارستان متوجه شدند روی گردن و سر این کودک آثار آزار و شکنجه وجود دارد به‌همین‌دلیل به تحقیق از پدر و مادر او پرداختند.
این زوج گفتند: «صبح روز حادثه چیزی در گلوی فرزندمان گیر کرد و وقتی دیدیم بدحال است او را سریع به بیمارستان رساندیم. ما نمی‌دانیم آثار کبودی و خراش روی بدن او چطور به وجود آمده و شاید در بیمارستان ایجاد شده باشد. زمانی که ما حمید را به اینجا منتقل کردیم زنده بود اما بعد از چند دقیقه به ما گفتند پسرمان فوت شده است». مأموران برای روشن‌شدن جزئیات ماجرا جسد را به پزشکی قانونی فرستادند و متخصصان مأمور شدند علت اصلی مرگ حمید را فاش کنند. از سویی کارآگاهان به بررسی زندگی این زوج پرداختند و پس از پرس‌وجو از همسایگان این زن‌وشوهر دریافتند کودک دوماهه همیشه مورد آزار قرار می‌گرفت و صدای گریه‌اش در ساختمان به گوش می‌رسید.
از سویی معلوم شد مادر حمید همسر دوم شوهرش است و مرد ٣٤ساله همیشه در این خانه نیست و فقط بعضی اوقات به ملاقات همسر و فرزندش می‌آید. درحالی‌که همه شواهد نشان می‌داد این زوج زندگی بسامانی ندارند، مادر کودک بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. او هنگامی که فهمید پلیس به بسیاری از اسرار زندگی‌اش پی برده است، لب به اعتراف گشود و شوهرش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد.
او گفت: «شوهر اولم مردی معتاد بود و زندگی با او امکان نداشت به‌همین‌دلیل از آن مرد جدا شدم و بعد از مدتی شوهر فعلی‌ام که مردی افغان است از من خواستگاری کرد، با اینکه او زن داشت قبول کردم با او ازدواج کنم. بعد از تولد پسرمان شوهرم رفتار خوبی با او نداشت و کتکش می‌زد. صبح روز حادثه من زود از خواب بیدار شدم و چون می‌خواستم به حمام بروم برای پسرم چای داغ شیرین درست کردم و در شیشه شیر ریختم به همسرم گفتم هروقت حمید بیدار شد و گریه کرد چای را به او بدهد. در حمام بودم که صدای گریه پسرم را شنیدم. بعد از آن سه بار صدای کوبیده‌شدن چیزی به گوشم خورد و وقتی از حمام بیرون آمدم دیدم حمید بدحال است.
برای همین سریع او را به بیمارستان بردیم».این زن ادامه داد: «در تمام مدتی که حمید با پسرم بدرفتاری داشت من را تهدید کرده و گفته بود نباید از این موضوع چیزی به دیگران بگویم من هم چون می‌ترسیدم سکوت می‌کردم».
مأموران در ادامه به بازجویی از مرد افغان پرداختند. او که فهمیده بود واقعیت فاش شده است به قتل نوزاد اعتراف کرد و گفت: «من بیشتر خانه همسر اولم بودم اما شب قبل از حادثه به منزل زن دومم رفتم و صبح روز بعد وقتی حمید شروع به گریه کرد اعصابم به‌هم ریخت برای همین کنترل خودم را از دست دادم.
او را بلند کردم و سرش را به دیوار کوبیدم. من قصد نداشتم حمید را بکشم فقط می‌خواستم کاری کنم که گریه‌اش متوقف شود».بنا بر این گزارش، متهم به قتل درحال‌حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گندم از گراش

      لجننننننننن......

    • نرگس بانوووو

      خدامرگت بده زن افغان شدب بعد بچه رو.کشت وقتی تو.دوماهگی این بلا ها سرش میومد اگر زنده بود بزرگ میشد چه کار میکردین باهاش ............گم شید بیرون از کشور ما جنایتکاران

    • الهه

      سرشو کوبونده دیوار میگه فقط میخواستم گریه اش متوقف شود.
      لعنت خدا بر تو

    • بدون نام

      لعنت ب هر چی زن و مرد آشغال و کثافت

    • بدون نام

      یعنی این یارو اینقد وضعش توپه از عهده اداره کردن دوتا زندگی برمیاد؟؟شک ندارم این افغانی آه نداره که با ناله سوداکنه،افغانیهایی که وضعشون خوبه هرگزایرانو برای زندگی انتخاب نمیکنن،بدبختاشون میان ایرانو وتامیتونن بچه پس میندازن، اف براون زنی که آگاهانه زن دوم این حیوان شده،بلانسبت حیوان؛فکرنمیکنم حیوان هم چنین کاری بابچه ش بکنه،جفتشونو خفه کنین

    • بدون نام

      بلاخره من نفهمیدم حمید پسره بود یا پدره ی عوضی

    • بدون نام

      اعدام فقط اعدام اونم با گیوتین

    • بدون نام

      داستان رو همین طور بی کم و کاست قبلا نوشته بودین واقعا انگار خبر کم آوردین

    • امیر

      تااین افغانیهاتوایران هستن همش بایدمنتظرکشت وکشتاروجنایت باشیم.

    • بدون نام

      موجود دوپای نر کثیف

    • فاطمه

      افغانی خرج دوتا خانواده رو میده .اون وقت ما ایرانی تو زندگی خودمون موندیم.اینم از مملکتمون.

    • گندم مجیدی ...۱۵ساله ...پونک قزوین

      یعنی تو انقدر تُرشیده بودی که بایه مرد افغانی شوهر کردی ؟؟؟ اوه اوه اوه ... واویلا

    • امید

      ای خاک برسرت بی وجدان توآدمی حیوووون ایشالله زنده بگورشی نکبت عوضی قلبم به درداومد

    • بدون نام

      آشغال روانی
      خیلی احمقی
      من امروز بچم افتاد سر گریه عصبانی شدم با پشت دست اروم زدم رو کمرش داشتم از عذاب وجدان میمردم الان این خبرو خوندم قلبم اتش گرفت اشکام داره میریزه
      حیوون پست چه طوری تونستی سر بچه رو بکوبی به دیوار؟ خدا ازت نگذره
      مرتیکه ی عوضی

    • بدون نام

      افغانی ها همه ی مملکت ما رو گرفتن درامد دارن توپ خرجشونم کمه اشغال میخورن اشغال میپوشن پولای ما رو هم.میکشن بالا
      گم شین برین مملکت خودتون

    • بدون نام

      خبر خیلی ناراحت کنندس ولی یه چیزی کی به بچه ۲ماهه چایی شیرین میده خواهر من
      پدره نمیکشتش تو میکشتی طفلی رو

    • هلنا

      خدا لعنتت کنه .بیشعور عوضی کثافت .خاک توسرت کنم
      عوضی
      بچه بیگناه رو کشتی خاک توسرت کنم

    • هلنا

      کاربر عزیز 3وپنج دقیقه
      حتما چیزی نداشته تو خراب شدش
      مادره بدبختم چای شیرین درست کرده تو شیشه
      بچش بخوره.بچه با چای شیرین هم نمیمیره

    • س ل

      بچه ۲ ماهه رو کتک میزده این زن کثیف کی فرصت کرده طلاقش رو بگیره کی دوباره باز از نو شوهر داری کنه ۲ ماه از زایمانش گذشته فرتی شوهر کرده ...اینا دیگه کیه ن بابا به خدا نوبرن .....اون بچه با اون مادر اشعال به کجا میرسید بهتر مرد ....۲ ماهه چایی نبات بهش داده کثافت لجن اشعال هرزه

    • س ل

      خانم عزیز چایی به بچه ۲ ماهه نمیدن تو کتاب هیچ جنی نیومده چه برسه به ادم ......زن اون اشعال کثیف شده فقط واسه هوس رانی خو از لحاط مالی تامینش می کرد می رفت کلفتی به اینا نمی گن مادر ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج