۶۳۶۷۳۵
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

کیهان: بست نشینی، حماقت سیاسی است

روزنامه کیهان نوشت: نظریه‌ پرداز خروج از حاکمیت می‌گوید بست‌نشینی بقایی و برخی از اطرافیان احمدی‌نژاد، نشانه بن‌بست‌نشینی اصولگرایان است.

روزنامه کیهان نوشت: نظریه‌ پرداز خروج از حاکمیت می‌گوید بست‌نشینی بقایی و برخی از اطرافیان احمدی‌نژاد، نشانه بن‌بست‌نشینی اصولگرایان است.

در هر حال توصیه می‌شود که اصولگرایان تحلیل خود را از تحولات این گروه به همراه عبرت‌هایی که از آن گرفته‌اند منتشر کنند، بلکه در آینده و برای بار دوم از یک سوراخ گزیده نشوند. این بست‌نشینی آنان نشانه‌ای از بن‌بست‌نشینی دیگران است.
درباره این نوشته عباس عبدی باید متذکر شد که جریان اصولگرای حقیقی (و نه کاسبان سیاسی هم‌افق با اصلاح‌طلبان) برخلاف مدعیان اصلاح‌طلبی، جاذبه و دافعه خود را بر مبنای اصول تنظیم می‌کنند.
یعنی اگر همین امروز تغییر جدی در طیف مدعی اصلاح‌طلبی حادث شود و آنها پای کار انقلاب و اصول بیایند، حتماً مورد حمایت قرار می‌گیرند؛ همچنان که با ناقضان اصول در طیف اصولگرایی مرزبندی می‌کنند. برخلاف این واقعیت، مدعیان اصلاح‌طلبی نگاه قبیله‌ای به سیاست دارند و بارها پشت خیانت و وطن‌فروشی و مفاسد برخی از هم‌جبهه‌های خود درآمده‌اند.
اما نکته عبرت‌آموز، مشی افراطی و به بن‌بست رسیده مدعیان اصلاح‌طلبی و شخص آقای عبدی است که حالا از موضع فرار به جلو (و به نوعی تظاهر به داشتن آلزایمر) رفتار می‌کنند. بی‌تردید، رفتار حلقه انحرافی در بست‌نشینی کذایی که با بی‌محلی مطلق مردم مواجه شد، حماقت سیاسی است اما فراموش نمی‌کنیم که همین خبط را در مقیاس جبهه‌ای، افراطیون مدعی‌ اصلاحات در مجلس ششم مرتکب شدند و «بن»بست‌نشینی واقعی را در ماجرای حماقت‌آمیز «تحصن» و ادعای استعفا نشان دادند بی‌آن که مردم کمترین محلی بگذارند یا نظام اعتنایی بکند.

مورد مشابه، لفاظی‌های امثال آقای عبدی درباره خروج از حاکمیت و عبور از خاتمی و... است که با ابتذال در رویکرد زیگزاگ، به پادویی حاد وی و امثال وی برای ستاد انتخاباتی روحانی رسید. آقای عبدی که نباید بن‌بست نویسی‌های خود را فراموش کرده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازهم حرف زد

    • بدون نام

      خدایا اصلاح طلبان را برای اصولگراهایی همچون کیهانی ها حفظ کن که اگه اصلاح طلبان نباشند بعضیها سوژه ندارند و وقتی سوژه نداشته باشند پول و مقام نخواهند داشت !!!

      پاسخ ها

      • امید

        برجام اگر به قول شما هیچ دستاوردی ندارد اما به دنیا فهماند که امریکا قابل اعتماد نیست واین در عمل ثابت شد برای اروپائیان وبسیاری از کشور ها پس بزرگترین دستاورد را دارد .

    • بدون نام

      مگه همین کیهان هشت سال سنگ احمی نژاد رو به سینه نمیزد؟

      پاسخ ها

      • نیما

        در جای خود افشاگری هم میکرد تذکر شدید هم به دولتهای قبلی میداد منتها مثل دولت وطن فروش .دولت قبلی از کیهان به بهانه انتقاد انتقام نمیگرفت دوروز روزنامه کیهان تعطیل شد به چه دلیلی؟جز انتقام از افشاگری کیهان علیه وطن فروشان و مزدوران داخلی دشمن؟؟با اندکی تعقل به همه چیز میرسی

    • بدون نام

      درود بر کیهان که خواب و ارامش را از خیانت کاران ، منافقان گرفته است.
      برای سلامتی دست اندر کاران کیهان اجماعاً صلوات.

    • مهدی

      کیهان همین چند روز پیش نوشت ....شما انگشت کوچیکه احمدی نژاد ِِِهم نمیشوید...یعنی همه انقلاب مال کیهانه ...حرف اضافه هم نباشه هر چی کیهان میگه کاملا درسته ...همه خائن و جاسوسند جز کیهان..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج