۶۳۶۷۳۸
۲ نظر
۵۰۴۰
۲ نظر
۵۰۴۰
پ

رنو مگان ۲۰۱۸ وارد ایران شد

رنو مگان ۲۰۱۸ (Renault Megan ۲۰۱۸) رسما در ایران معرفی شد. این سدان فرانسوی یکشنبه ۵ آذر در نمایشگاه شهر آفتاب در معرض دید عموم درخواهد آمد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: رنو مگان ۲۰۱۸ (Renault Megan ۲۰۱۸) رسما در ایران معرفی شد. این سدان فرانسوی یکشنبه ۵ آذر در نمایشگاه شهر آفتاب در معرض دید عموم درخواهد آمد.
رنو مگان 2018 وارد ایران شد

نسل پیشین مگان که در دو نسخه‌ی مختلف مونتاژی و وارداتی در ایران به فروش می‌رسید، همین حالا نیز یکی از محبوب‌ترین خودروهای بازار دست دوم محسوب می‌شود. حال نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه در ایران درست یک روز مانده به آغاز به کار نمایشگاه خودرو تهران، رسما از نسل جدید رنو مگان ۲۰۱۸ پرده برداری کرد.

رنو مگان 2018 وارد ایران شد

رنو مگان ۲۰۱۸ امروز در شرایطی معرفی شد که از فردا یکشنبه ۵ آذرماه راس ساعت ۱۸:۰۰ در نمایشگاه شهر آفتاب در انظار عمومی به نمایش درخواهد آمد و عموم مردم می‌توانند با بازدید از دومین نمایشگاه خودرو تهران، از نزدیک با آن ملاقات کنند.

امکانات و تجهیزات رنو مگان 2018

نسل جدید خودرو سدان مگان از یک پیشرانه 2.0 لیتری با تواند تولید 152 اسب بخار برخوردار است که یک گیربکس اتوماتیک هوشمند از نوع CVT نیز نیروی تولیدی را به چرخ‌های آن می‌رساند. از نظر تجهیزات و امکانات نیز این خودروی فرانسوی بسیار غنی به نظر می‌رسد.

رنو مگان 2018 وارد ایران شد

رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی، سیستم تهویه مطبوع خودکار ۲ حالته، سیستم ورود و استارت بدون کلید، مانیتور لمسی ۸.۷ اینچی همراه با سیستم صوتی حرفه‌ای Boss‌ و ۸ بلندگو، دوربین دید عقب، سقف پانوراما با سانروف دو حالته برقی، کروز کنترل، فرمان و صندلی‌های چرمی، اسپید لیمیتر، حالت رانندگی اقتصادی، چراغ خوش آمدگویی - خداحافظی و همراه تا منزل، نمایشگر کاهش باد لاستیک،‌ چراغ جلوی اتوماتیک برای شب، دی لایت، آینه الکتروکرومیک وسط، سیستم‌های کنترل پایداری در پیچ‌ها ESP، ترمز ضد قفل ABS، ترمز اضطراری BA و همچنین پارک خودکار نیز دیگر امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی این خودروی فرانسوی را تشکیل می‌دهند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده، رنو مگان ۲۰۱۸ در ابتدا با قیمت ۹۸ میلیونی وارد مناطق آزاد کشور خواهد شد و پس از آزاد شدن ثبت سفارش خودرو همراه با تاخیری چند ماهه به صورت رسمی وارد تمامی بازارهای کشورمان خواهد شد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر، گجت نیوز جدیدترین اخبار مربوط به این خودرو را در اختیار علاقه‌مندان محترم قرار خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعن الله علی سایپا
      لعنالله علی ایران خودرو

    • آسا

      یادمون باشه سرعت عامل کشتار جاده‌ای هستش،و البته سرعت مجاز خوبه که ده کیلومتر دیگه کاهش پیدا کنه،، اصلا بیایید برای جلوگیری از حوادث جاده‌ای سرعت رو تا شصت کیلومتر کاهش بدین و تا ممکنه ماشین وارد کنین،،اتومبیل های با حجم موتور بالا تا مردم بخرن و کنار خیابون پارک کنن و یا بشینن توش... قیمت مگان چند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج