۶۳۶۷۷۶
۳۱ نظر
۵۰۱۲
۳۱ نظر
۵۰۱۲
پ

مهناز افشار: می‌گویند پرونده‌ شیرخشک وجود ندارد

مهناز افشار در گفت و گویی تصویری، منکر پرونده شیرخشک همسرش شد و مدعی شد یاسین رامین به دلیل پرونده دیگری تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است؛ پرونده‌ای که این بازیگر سینما حاضر نشد درباره‌اش توضیحاتی ارائه کند.

تابناک: مهناز افشار در گفت و گویی تصویری، منکر پرونده شیرخشک همسرش شد و مدعی شد یاسین رامین به دلیل پرونده دیگری تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است؛ پرونده‌ای که این بازیگر سینما حاضر نشد درباره‌اش توضیحاتی ارائه کند.

مهناز افشار در گفت وگویی تصویری با فریدون جیرانی درباره حواشی که مدت‌هاست او را فرا گرفته توضیح داد و کوشید از کمند نقدها برگزید. این بازیگر سینما در بخشی از این گفت و گو درباره حواشی مستمر پیرامون ازدواجش با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین گفت: مسائلی که درباره ازدواجم، سن همسرم، و موضوعاتی مثل پرونده شیرخشک همگی اذیت کننده بود.
مهناز افشار: می‌گویند پرونده‌ شیرخشک وجود ندارد

این بازیگر زن سینما که پیش از این در جریان یک نشست خبری کوشیده بود، جانب همسرش را نگیرد و خواستار پیگیری قضایی برای مشخص شدن اصل ماجرا شده بود، این بار موضع دیگری گرفت و از یاسین رامین دفاع کرد و منکر وجود چنین پرونده‌ای شد: با هلال احمر و وزارت بهداشت صحبت کردم و می‌گویند چنین چیزی و پرونده‌ای وجود ندارد.

مهناز افشار ادامه داد: الان هم همسرم پرونده‌ای دارد که نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم. اما به حکمی که به حق و در نهایت عدالت صادر شود راضی هستم؛ و از همه عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم درباره این موضوع شفاف صحبت کنم و می‌گویم همسرم در موضوع شیرخشک دستی نداشته است!

با هلال احمر و وزارت بهداشت صحبت کردم و می‌گویند پرونده‌ شیرخشک وجود ندارد! / همسرم پرونده‌ای دارد که نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم / این جذابیت برای من وجود داشت که شبیه یک خواننده هستم!

او درباره دیگر حواشی روابط شخصی‌اش که به محیط سینما نیز سرایت کرد، نیز گفت: اولین بار خانم برومند درباره مهریه من صحبت کردند. ۱۰ شاخه گل نرگس مهریه من است. لیانا دخترم هم جایی متولد شد که پدرش متولد شده؛ در آلمان. مهم نیست در کجا به دنیا آمدی عملکردت در آینده مهم است و نشانه شخصیت توست.

مهناز افشار که با دیپلم تجربی وارد فضای سینما شد و به واسطه شباهت به گوگوش در سینما مورد توجه قرار گرفت، درباره حضور او و امثال در تئاتر که با انتقادهای برخی اهالی تئاتر نیز مواجه شده، توضیح داد: اولویت کاری‌ام سینماست اما با خودم عهد کرده‌ام که سالی یک تئاتر بازی کنم تا ساخته شوم. آماده بودم در سینما دیده بشوم. در دوران دبیرستان که به من می‌گفتند شبیه یک خواننده هستم، این جذابیت برای من وجود داشت که شبیه یک آرتیست هستم. در ۱۸ سالگی وارد سینما شدم. و برایم جدی نبود.

او در عین حال درباره حضورش در نمایش تجاری الیور توئیست گفت: در تئاتر فرصت جبران نداریم. اولین بار که تئاتر بازی کردم کار آقای حداد و زمانی بود که نسبت به حضور بازیگران سینما در تئاتر انتقاد می‌شد. اول بابت آن انتقادها دلخور شدم اما بعدها که فکر کردم همان انتقادها من را ساخت. پنج ماه است که برای تئاتر الیور توئیست تمرین می‌کنیم. سعید چنگیزیان و نوید محمدزاده اصلا شبیه به هم نیستند. دو بیل متفاوت هستند. و به نظرم این نمایش یکی از متفاوت‌ترین نمایش‌هایی است که بازی کرده‌ام. بدون هیچ ادایی است.

این بازیگر زن سینما درباره اینکه از کجا فهمید باید بازیگر را جدی بگیرد، گفت: از فیلم "سالاد فصل" بازیگری و حتی مهناز افشار برایم جدی شد. می‌رفتم فیلمم را می‌دیدم و خجالت می‌کشیدم که این صدای جیغ چیست؟ پنج سال بعد از شروع بازیگری به کلاس‌های بازیگری رفتم.

او درباره رابطه اش با گلزار نیز عنوان کرد: من و محمدرضا گلزار همدیگر را خیلی خوب می‌شناسیم و می‌دانیم چه چیزی ممکن است ما را درباره یکدیگر بهم بریزد. زمانی رسید که فکر می‌کردم دیگر فرصت درجا زدن نیست آن هم وقتی منتقدان به من جایزه می‌دهند یا کارگردان‌های مهم به من پیشنهاد می‌‌دهند کم هوشی بود اگر به انتخاب‌هایم دقت نمی‌کردم. معتقد هستم ما با اشتباهاتمان شکل می‌گیریم و مهم این است که برطرف‌شان کنیم. من آدم جنگجویی هستم.

او در عین حال درباره بازیگرانی که رابطه بهتری در بازیگری با آنها دارد، گفت: محمدرضا گلزار، رضا عطاران، لیلا حاتمی، ساره بیات و هومن سیدی کسانی هستند که ارتباط خوبی در بازی با آنها دارم.

افشار درباره غیبت بسیار طولانی اش در تلویزیون نیز، وضعیت موجود را نتیجه عدم ارتباط مثبت میان او و عوامل صداوسیما خواند و به صورت کوتاه، اشاره کرد: با تلویزیون رابطه‌ام خوب نیست و اگر پیشنهاد کاری بشود بازی نمی‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «ارادتمند نازنین، بهاره ، تینا» درباره توقیف این فیلم بلند سینمایی عبدالرضا کاهانی نیز انتقادهایی کرد و اظهار داشت: می‌گویم اگر فیلم اشکال داشت چرا به آن پروانه ساخت دادند؟ من خیلی فیلم‌های کاهانی را دوست دارم.

در جریان این گفت و گو، فریدون جیرانی چالش جدی را برای مهناز افشار ایجاد نکرد و پرسش‌ها درباره نقدهایی که نسبت به عملکرد این بازیگر وجود دارد را به صورت گذرا و بسیار ملایم مطرح کرد، تا بدین ترتیب از پرتنش شدن فضای گفت و گو جلوگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره تو که راست میگی درباره همه چی. هم شوهرت هم مافیای سینما. والا اولین فیلمتونو (شور عشق) یادمون نرفته که زرشک طلایی گرفتی بخاطر بازیای بدتون. نه تحصیلات مرتبط داری نه قیافه داری نه تونستی تو این همه سال یازیتو بهتر کنی و هنرمند تجربی بشی حداقل. از گوگوش خوشم نمیاد ولی تو کجا و گوگوش کجا.

    • بدون نام

      الان هم بازیگر نیستی،نه بیان خوب ونه اکت هنری داری.فقط یه مشت پروتز و بوتاکس هستی.

    • بدون نام

      بگو همه میگن تو هم بگو کنتور که نمیندازه مردمم یه جورایی خوششون میاد و عادت کردن دروغ بشنون.

    • بدون نام

      اره تو راست میکی

      دلفینها پرواز میکنن. قورباغه ها گیتار میزنن ماهی ها هم اواز میخونن

      پرونده همسر اقازاده شما پول گرفتن و اوردن شیرخشک فاسد هست حالا از همون شیر به فرزند دلبند خودتان که الان شهروند سلطان بزرگ هم شده دادید؟

    • علی

      همه دروغ می گن الا همین خانم

    • بدون نام

      بوتاکس نکرده که

    • بدون نام

      قیافش طبیعیه .من چیز عجیبی در صورتش نمیبینم .البته قبلا گفته بود لبم رو پروتز کردم بعدا خالیش کردم من اون عکسشو که عمل کرده بود دیدم و با عکس الانش مقایسه میکنم متوجه تفاوت میشم

    • بدون نام

      من قیافشو دوست دارم خوشگله .به نظرم قیافش طبیعه زیادم ارایش نمیکنه مثله نیوشا ضیغمی.خدایی شبیه گوگوشه .گوگوش خیلی خوشگله ولی خوشم نمیاد ازش

    • بدون نام

      راست میگه بابا پرونده اش دیگه وجود نداره ولی کسایی که بخاطر شیر خشک ها مریض شدن هنوز وجود داره

    • مهدی

      این خانم هنرپیشه فقط یک بازیگره.وتا کنون هم هیچ ادعایی راجع به مبارزه با استکبار جهانی و یا تظاهر به دینداری از خودش بروز نداده فقط یک هنرپیشه سینماست......اگر سوالی راجع به دارو و شیر خشک و
      دورزدن تحریم و ثروت بابا آورده ببخشید بادآورده دارید لطفا از پدر شوهر ایشان که آخر مبارزه با شیطان و استکبار است بپرسید ..که متخصص کاست و لولوکاست و هولو کاست هم هستند .

      پاسخ ها

      • حدیث بیات

        از خدابترسید این بازیگر توانمند وباصداقتی
        است.دستش تو کارخیره به ژن خوب وبد
        اعتقادی ندارد بلکه فقط خدارا ناظر براعمال
        خود می داند مایه فخر همه بازیگران است.

    • بهنام

      واقعا جای تاسف داره به خدا. اصلا مسئله شیرخشکهای فاسد یه موضوع انحرافیه که به پرونده سنگین شوهر این زن که واردات داروهای تقلبی و فروشش با قیمت گزاف به بیماران خاص در دوران تحریمهاست توجه نشه. دراین باره میتونید نظر محمد علی نجفی شهردار تهران که درباره شوهر این زن حرف زده توجه کنید. همچنین این مرد پولهایی که قرار بود به یه شرکت دارویی آلمانی بابت خرید داروها بده رو نداده و بالا کشیده این بالا کشیدن پولها رو این زن اسمشو گذاشته اختلاف حساب. اونوقت همین زن با داشتن دیپلم برای کودکان زنان مسائل محیط زیستی حقوق شهروندی از خودش فتوا و نظریه هم صادر میکنند.

    • ساره

      اون خانمی که نوشته از خدا بترسید این زن مایه فخر بازیگراست مثل اینکه حالشون زیاد خوب نبوده. چی میگی بابا تو این وسط.

    • س ل

      .........۲ چیز در عالم ندارد صدا ننگ ثروتمند ومرگ گدا.....خدا بچه ش رو به روزاون بچه ها بندازه که شوهر آشغالش با شیر خشک کور و عقب ماندشون کرد .....با این قیافه حق به جانب چه این روزا واسه شوهر جونش خودش رو انداخته وسط شما اهل سینما چه به زندگی زناشویی و این حرفا جیگر

    • س ل

      هنر پیشه ..گوگوش ....حالم به هم می خوره از این حرفا ...گوگوش چه ....بود که کسی به خودش بناز شبیه اونه ...اینا با گریم وآرایش و هزار کوفت سرپا هستن صبح از خواب بیدار می شن برو صورت رنگ پریده و پزمرده و چشای عین میتشون رو ببین تا بالا بیاری .......پرونده مختومه شده گور بابای کسانی که متضرر شدن تمام تمام .....زور نزنیم تا بوده همین بوده ....د.........

    • شکیبا

      تو چه کشور گل و بلبلی زندگی میکنیم ما. خانم نسبتا محترم همسر شما پولهای هلال احمر رو به جیب خودش ریخته و تو دوران تحریمها داروهای بد کیفیت و دسته دومی و بنجل خارجی رو که مخصوص بیماریهای خاص بوده رو وارد کشور کرده و چندین برابرشو فروخته و از این راه میلیاردها تومن به جیب زده. ماها گوشامون مخملی نیست. پول مردم ما تو شکم تو و بچه تافته جدا بافتته که برای به دنیا امدن قدوم مقدسش ایران براش کسر شان بوده و باید در المان به دنیا میومد.

    • رضا

      حالا اختلاس و دزدی اسمش میشه اختلاف حساب از نظر این خانم بازیگر دیپلمه. خودش تا دبیرستان به زور درس خونده از مسائل محیط زیستی تا مسائل سیاسی و حقوق بشری نظرات انتقادی و بشردوستانه ارائه میده و به همه تحکم میکنه و دستور میده اونوقت اسم کلاهبرداری شوهرشو میزاره اختلاف حساب. جالبه

    • مونا

      اون پرونده ای که حاضر نشد دربارش این خانم توضیح بدن همون بالا کشیدن پول هلال احمره. تو جایی که حرفی برای گفتن نداره بایدم سکوت کنه. شوهرش با یه وثیقه میلیاردی موقتا از زندان آزاد شده و گرنه حالا حالاها باید اب خنک نوش جان میکرد به خاطر گندایی که بالا اورده و دودش به چشم یه عده ادم بیمار و گرفتار رفته.

    • محمدیان

      واقعیت پرونده شوهرش اینه که چون شوهر این بازیگر تبعه آلمان بوده و تو آلمان هم فقط به شرکتهایی اجازه کار میدن که متعلق به تبعه های المان باشه به خاطر همینم یه شرکت واسطه دارویی ایرانی تو آلمان رو به اسم شوهر این زن میکنن اما بعد مدتی یاسین رامین ادعای مالکیت شرکت رو میکنه و همچنین پولهایی که هلال احمر به رامین میده تا باهاش داروهای بیماران خاص رو بخرن رو به حساب خودش میریزه و این وسط سر هلال احمر و بیمارهای نیازمند بی کلاه میمونه. که این میشه اختلاف حسابی که این خانم با زیرکی از کنارش رد شدن. در ضمن تو دوران تحریمها و کمبود دارو این مرد از فرصت استفاده کرد و کلی داروی تقلبی مشابه با قیمتی گرون رو به بیماران خاص فروخت و میلیاردها تومن سود برد. واقعا جای تاسف داره ادم با پول هموطنان نیازمند و بیمارش ثروتمند بشه. پولهای کثیف از راه های غیر شرافتمندانه که میگن همینه

    • س ل

      چرا نظری که دادم چاپ نکردین ...چرا هرکس از به اصطلاح هنر پیشه ها انتقاد می کنه چاپ نمی کنین..........

    • پرند

      عجب، روزی نیست که خبری از این بازیگر رو تو رسانه ها نبینیم و نخونیم و نشنویم. اخه ایشون جز هنرپیشه بودن دیگه چه نبوغ و برجستگی ای داره که هر روز باید سرتیتر خبرها باشه. تورو خدا انقد به ادمهایی مثل ایشون که تازه به دوران رسیده و بیواد و سطحی هستن بها ندید. در ضمن خیلی جالبه که همسرش کلاهبرداری کرده بعد امشو میزاره اختلاف حساب. این اختلاف حساب لابد تو جیب منو امثال بنده رفته نه شوهر ایشون

    • مهران

      چقدر زرنگن ایشون. خودش نیست که مثل مریم میرزاخانی نابغست از توئیتر تا تلگرام و فیسبوک و اینستاگرام همش نظر میده و به اصطلاح انتقاد میکنه که بگه منم هستم و یه چیزایی حالیمه و اینطور نیست که فقط تو فیلمای دوزاریی مثل نهنگ عنبر بازی کنم اونوقت اسم اختلاس همسرشو میزاره اختلاف مالی. تویی که درباره هرچیزی از سیل آمریکا تا چگونگی کمک به زلزله زدگان و دالایی لاما و تبتیها و فوتبال جزیره و چگونگی تربیت کودک و حقوق پشه های آموفیل نظر میدی، اول به کلاهبرداری شوهر گرانقدرتان توجه گنید تا دیگه سر مریضا و افراد بی بضاعتو کلاه گشاد نزاره.

    • ثمین

      همچین نوشته من و گلزار میدونیم چه چیزهایی مارو نسبت به هم بهم میریزه انگار این دوتا زاکربرگ و بیل گیتس یا انیشتین و نیوتونن. شما دوتا چیزی نیستید جز بازیگرهای دلقک دوزاری. در ضمن برای کسی جذاب نیست که بدونه شما شبیه فلان خواننده هستید جز خودتون که چون به جز دیپلم صد سال پیش چیزی نداری به این مینازی که شبیه یه خواننده هستی. تولد بچه خیلی برامون مهم نیست، بچت مگه کیه که ما بخوایم بدونیم کجا به دنیا اومده. انقدر مردم به اینا بها دادن که تصور میکنن خیلی آدمهای مهم و نابغه و برجسته ای هستن که چرخ دنیا بدون اینا نمیچرخه همه مردم باید از آخرین حرفی که اینا زدن درباره قرعه کشی جام جهانی تا انتخاب ترامپ و رنگ مورد علاقه همسر کلاهبردار و پوشک محبوب بچه ننرش مطلع باشن. برو بابا

    • محمد رضا

      به خدا آدم خسته میشه تا چشم باز میکنه همه جا حرف از مهناز افشار میزنن، همه جا هست. انقدر که به این آدم و امثال این تریبون میدن به منو مردم دیگه از قشرهای مختلفم میدن؟ یه روز درباره شوهرش حرف میزنه روز بعد درباره بچه اش یه روز درباره محیط زیست نظر میده پس فردا درباره اینکه باید به کی رای بدیم. آخه ایشون جز بازیگری، حقوقدان، فعال حقوق زنان و کودکان، روانشنا، جامعه شناس، مددکار اجتماعی هم هستن و در ضمن علاقه به نویسندگی هم دارن که به گفته خودشون بعد از کناره گیری از بازیگری قصد دارن دستی هم در نوشتن و رمان و داستانهای کوتاه ببرن. اگه حقی از ایشون سلب بشه یا جفایی انقدر تریبون داره که بتونه از خودش دفاع کنه اما مابقی مردم برگ چغندرند و شهروند درجه دو، اگه با مدرک دیپلم نظری درباره کودتای ترکیه بده همه باید مطلع باشن و ایشون هم حق خودش میدونه که با این سواد نیم بند درباره کودتا نظر بده چون رسانه ها و مردم بیش از حد جنبه و ظرفیت امثالی مثل این بهش بها دادن و پررو شون کردن که حالا بیان برای همه مردم ایران و حتی جهان نسخه بپیچن انگار نه انگار که فقط یه هنرپیشه ست که تو فیلمای اب دوغ خیاری مثل پوپک و مش ماشالله بازی میکنه.

    • شهسواری

      من نمیفهمم یعنی جز این خانم دیگه کسی تو این کشور آدم محسوب نمیشه که تو هر روزنامه و سایت و مجله و صفحه اجتماعی و اخباری باید فقط ایشون حضور داشته باشند. شوهرش کلاهبرداری کرده تازه دوقورت و نیمشم باقیه به جای اینکه شرمنده باشه و کمی رو خجل بالعکس به دیگران حمله میکنه و شوهر جانشو بیگناه و مظلوم جلوه میده. خیلی رو دارن به خدا. تازه تو یه جا دیدم با افتخار و وقاحت تمام با شوهرش تو یه مراسم اکران فیلم عکس گرفتنو به خودشون میبالنو مغرورن. بایدم به ریش ما بخندن و عکس با دماغ سر بالا بگیرن وقتی حق یه عده ادم مریضو میخورن اما چون میتونن وثیقه میلیاردی بزارن چرا نیان بیرون و تو مراسمهای عمومی با افتخار عکس بگیرن و تو چشم باشن. امیدوارم عدالت واقعی برقرار بشه و شوهرتون همونجا بره که لایقشه.

    • سعید

      خیلی جالبه، افشار میاد سخنگوی کمپین بچه های بد سرپرست میشه اما واقعا خودش نمیدونه که امثال کلاهبرداران مانند همسرش هستند که اونقدر فساد به سیستم اقتصادی و به جامعه وارد میکنن که باعث تنگی معیشت بقیه مردم هم میشن و همین عامل مهمی میتونه باشه در فقر و بدرفتاری با کودکان اونوقت یه ادم با داشتن شوهری تو کمپین های حمایتی حضور فعال داره. بازیگر از این خوشنامتر نداشتیم برای این کار. قحطی ادم اومده بود؟ چطور بود که شوهرشم میومد تو اینجور کمپینها حضور فعالی به عمل میرسوند که دیگه پررویی و تمسخر مردم تکمیل میشد حسابی. واقعا متاسفم برای شما و همسر تازه از زندان ازاد شده تان به قید وثیقه میلیاردی.

    • بدون نام

      من نمیدونستم که حتی مهناز هم انقدر حسود داره فکر میکردم همه از الناز شاکردوست و سحر قریشی بدشون میاد

      پاسخ ها

      • محمد

        چه حسادتی؟ همسر این زن با کمال پررویی در هلال احمر اختلاس کرده و چند ماه تو زندان بوده و فقط به قرار وثیقه آزاده اونوقت این خانم برای همه کس و همه چیز نظر میدن اونم در حد یک منتقد برجسته سیاسی و اجتماعی که اصلا نه سوادشو داره نه تخصصشو ایشون ابتدا نزدیکانشون به ویژه همسرشونو ارشاد کنن بعد بیان هی از تلگرام تا توئیتر نظر بدن و انتقاد کنن. در ضمن همین امثال شماها هستید که به ادمهای بی ارزشی مانند قریشی یا شاکردوست و افشار و تتلو بها میدید و بزرگشون میکنید

    • ترانه اصولی

      حسادت مهناز افشار؟؟؟؟؟؟؟ خوشت میاد هروز تو فیلمها زن یکی بشی.؟؟؟

    • شهناز

      مهناز خانم افشار شبیه گوگوش نیست. بیشتر شبیه عادل فردوسی پور هست

    • باران

      بابا ایول به این اعتماد به نفس خانم افشار. با اون دیپلمش چه حرفها که نمیزنه. اگه خدای نکرده PhD داشت چی کار میکرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج