جاباما
۶۳۶۷۸۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

چگونه استوری‌های اینستاگرام را ناشناس ببینیم؟

استوری های اینستاگرام از ابتدا یک موفقیت بزرگ برای این شبکه اجتماعی به حساب می آمدند. ذره ذره این ویژگی توسط کاربران نیز بزرگ تر شد و با اضافه شدن ویژگی های تازه به محبوبیت بیشتری دست پیدا کرد.

وبسایت دیجیاتو - نیما فرشین: استوری های اینستاگرام از ابتدا یک موفقیت بزرگ برای این شبکه اجتماعی به حساب می آمدند. ذره ذره این ویژگی توسط کاربران نیز بزرگ تر شد و با اضافه شدن ویژگی های تازه به محبوبیت بیشتری دست پیدا کرد. اما جدای از همه ویژگی های خوب استوری ها، یک مسئله ساده وجود دارد که شاید برخی کاربران دل خوشی از آن نداشته باشند.

همانطور که می دانید، اگر استوری یکی از دوستانتان را تماشا کنید، او از بازدید شما مطلع خواهد شد. فهمیدن اینکه دقیقا چه افرادی استوری ها را تماشا کرده اند نیز چندان سخت نیست. تنها کافیست استوری خود را باز کنید و آیکون چشم را بفشارید تا لیست بازدیدها در اختیارتان قرار بگیرد.

با این حال، به لطف یک اکستنشن ساده گوگل کروم، می توان تمام این مسائل را دور زد و به طور ناشناس استوری کاربران مختلف را تماشا کرد. این اکستنشن که Chrome IG Story نام دارد، دقیقا برای همین منظور طراحی شده و جدای از نمایش نامحسوس استوری ها، امکان دانلود آن ها را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.

اما Chrome IG Story چطور کار می کند؟ خوشبختانه استفاده از Chrome IG Story از آنچه فکر می کنید هم ساده تر است. ابتدا باید از طریق گوگل کروم به این لینک بروید و با کلیک روی گزینه «Add to Chrome» آن را به مرورگر خود اضافه کنید.
چگونه استوری‌های اینستاگرام را ناشناس ببینیم؟

حالا اگر خوب دقت کنید، می بینید که در بخش اکستنشن های مرورگر، آیکون Chrome IG Story اضافه شده. اگر پیش تر از طریق محیط دسکتاپ و گوگل کروم وارد حساب اینستاگرام خود شده باشید، کافیست روی این آیکون کلیک کنید تا تمام استوری های منتشر شده برای تان به نمایش درآید.

در غیر این صورت، ابتدا باید وارد وبسایت اینستاگرام شوید و با ارائه مشخصات خود، وارد حساب کاربری تان شوید. خوبی Chrome IG Story نیز در آن است که شما را محدود به تماشای استوری دوستان تان نمی کند و می توانید با تایپ نام های کاربری مختلف، استوری آن ها را نیز به طور نامحسوس مشاهده کنید. دانلود کردن استوری ها نیز از طریق Chrome IG Story بسیار آسان است.

وارد استوری مورد نظرتان بشوید، روی آیکون دانلود کلیک کنید و تمام. با همین چند کلیک ساده می توان استوری کاربران مختلف را دانلود و در حافظه کامپیوتر ذخیره کرد. با این حال تنها مشکل Chrome IG Story محدود بودن آن است.

چرا که Chrome IG Story تنها برای مرورگر گوگل کروم و محیط دسکتاپ طراحی شده و نمی توان از آن روی موبایل های اندرویدی و آیفون ها استفاده کرد. اما با تمام این اوصاف، Chrome IG Story برای افرادی که می خواهند در اینستاگرام ناشناس بمانند همانند یه معجزه است و یک اکستنشن کاملا کاربردی به حساب می آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج