جاباما
۶۳۶۹۲۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مشکل کمبود موجودی آیفون ۱۰ برطرف شده است

به نظر می‌رسد مشکلات مربوط به موجودی آیفون ۱۰ اپل (Apple iPhone X) برطرف شده است. با این حال، تقاضا برای خرید این گوشی از سوی کاربران هنوز هم بالاست.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: به نظر می‌رسد مشکلات مربوط به موجودی آیفون ۱۰ اپل (Apple iPhone X) برطرف شده است. با این حال، تقاضا برای خرید این گوشی از سوی کاربران هنوز هم بالاست.
مشکل کمبود موجودی آیفون 10 برطرف شده است

تولید آیفون ایکس، کمی زمان‌بر بوده و این تلفن هوشمند با یک ماه تاخیر نسبت به آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس روانه بازار شد. همچنین بعد از اتمام موجودی اولیه، سازندگان در ابتدا زمان تقریبی برای ارسال آیفون های جدید را بین ۵ تا ۶ هفته اعلام کردند.

بعد از گذشت مدتی کوتاه، حالا کار توسعه اجزای اصلی این گوشی سرعت گرفته و زمان تقریبی انتظار برای دریافت آن، یک تا دو هفته است. حتی با شروع عرضه این پرچمدار در بازار ۱۴ کشور جدید، موجودی آیفون ۱۰ با مشکل خاصی رو به رو نشده است. چنین چیزی تنها می‌تواند دو دلیل داشته باشد: یا اپل موفق به پیدا کردن راهی برای تولید سریع‌تر گوشی های خود شده و یا درخواست‌ها برای خرید آیفون X کاهش پیدا کرده است.

مشکل کمبود موجودی آیفون 10 برطرف شده است

مینگ چی کو، تحلیل‌گر مرکز KGI Securities طی یادداشتی به سرمایه‌گذاران، اعلام کرده است اپل موفق به پیدا کردن گلوگاه‌های اصلی در تولید و حل آنها شده و روزانه ۴۵۰ تا ۵۵۰ هزار دستگاه تولید می‌کند. این در حالی‌ست که میزان تولید در هفته‌های اول عرضه، تنها ۵۰ تا ۱۵۰ هزار دستگاه بود.

به عقیده کو، موجودی اولیه آیفون ۱۰ در روز عرضه، تنها ۲ تا ۳ میلیون دستگاه بوده است که این موضوع می‌تواند دلیل خوبی برای عدم موفقیت برخی علاقه‌مندان در خرید آن باشد. با افزایش سرعت تولید، نه‌تنها این گلوگاه‌ها و مشکلات برطرف می‌شوند، بلکه اپل سفارش‌های جدید را سریع‌تر ارسال خواهد کرد. هرچند، صحت گفته‌های این تحلیل‌گر مشهور تنها با انتشار گزارش‌های مالی اولیه اپل برای سه ماهه پایانی سال و ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۱۸ مشخص می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم در رفاه کامل هستن،،فقط کمبود آیفون دارن،،،برو بابا،،،مردم دارن از گشنگی میمیرن،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج