جاباما
۶۳۶۹۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکورد عجیب اتلتیکو مادرید در لالیگا

اتلتیکومادرید رکورد عجیبی را در این فصل لالیگا به نام خود ثبت کرده است.

ایسنا: ‌به نقل از موندو دپورتیوو، اتلتیکومادرید دیشب (شنبه) پیروزی شیرینی را به دست آورد و توانست در هفته‌ سیزدهم لالیگا ۵ بر صفر لوانته را شکست دهد. مهاجمان فرانسوی این تیم یعنی آنتوان گریزمان و کوین گامیرو دبل کردند و به نظر می‌رسد روزهای خوب این تیم بازگشته است. با این حال روخی بلانکو یک رکورد عجیب یا یک بدشانسی در این فصل داشته است.

تنها دو تیم تا شروع هفته‌ دوازدهم پنالتی‌ به نفع‌شان سوت زده نشده بود که آن هم اتلتیکو و رئال مادرید بودند. با این حال شنبه در دیدار رئال مادرید و لالیگا داور یک پنالتی‌ به نفع سفیدپوشان اعلام کرد که کریستیانو رونالدو نتوانست آن را تبدیل به گل کند و توپ برگشتی را وارد دروازه‌ حریف کرد. اتفاق مشابه برای روخی بلانکو در ورزشگاه شهر والنسیا رخ نداد. هیچ صحنه مشکوکی در محوطه جریمه لوانته دیده نشد اما عجیب است که در ۱۳ هفته‌ تاکنون به نفع شاگردان دیگو سیمئونه شوت زده نشده است. اتلتیکو در این رابطه منحصر به فرد یا به عبارتی بد شانس است.

با در نظر نگرفتن بازی‌های امروز، والنسیا، لوانته و دپورتیوو لاکرونیا تیم‌هایی هستند که بیشترین بهره را از پنالتی‌ها بردند. تاکنون برای این سه تیم سه پنالتی‌ اعلام شده است. بارسلونا مانند ویارئال، ختافه، اتلتیک بیلبائو، لگانس و خیرونا دو پنالتی‌ به نفعش گرفته شده است.

اتلتیکو در لالیگا تجربه زدن پنالتی‌ نداشته است اما در لیگ قهرمانان اروپا این اتفاق برایش رخ داده است. آنتوان گریزمان توانست در هفته‌ دوم این بازی‌ها دروازه‌ چلسی را باز کند.

در مقابل در پنالتی‌هایی که به ضرر تیم‌ها گرفته شده است مالاگا، آلاوس، دیپورتیوولاکرنیا در صدر قرار دارند. اتلتیکومادرید با دو پنالتی‌ مقابل لاس پالماس و اتلتیک بیلبائو در رتبه بعدی جای دارد. جالب این جا است که هر دو پنالتی‌ را یان اوبلاک دریافت کرد. تنها تیم‌هایی که تاکنون پنالتی‌ به ضررشان سوت زده نشده است بارسلونا، ‌اسپانیول و لوانته هستند.

در فصل گذشته (۱۷ - ۲۰۱۶ ) هشت پنالتی‌ به نفع اتلتیکو اعلام و چهار پنالتی‌ علیه‌شان گرفته شد. در فصل ۱۶ - ۲۰۱۵ دو پنالتی‌ به نفع و یک پنالتی‌ به ضرر این تیم اعلام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج