۶۳۶۹۴۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

پردرآمدترین بازیگر سال از تنگدستی نوشت

دواین جانسون با تبریک روز شکرگزاری از تلاش‌هایش در دوران کودکی برای مقابله با فقر و تنگدستی نوشت.

خبرگزاری مهر: به نقل از آسوشیتدپرس، پردرآمدترین بازیگر سال ۲۰۱۶ در روزهای خوش زندگی‌اش نیز یاد ایام سخت گذشته را زنده می‌کند.

بازیگر ۴۵ ساله در پستی که به مناسبت روز شکرگزاری منتشر کرد، از روزهای سخت کودکی‌اش یاد کرد. وی نوشت: وقتی سرمان را برای دعا خم می‌کردیم، می رفتیم کنار میز و همه آن چه را برایش سپاسگزار بودیم، با بقیه تقسیم می‌کردیم.
پردرآمدترین بازیگر سال از تنگدستی نوشت

در همین پست او با انتشار عکسی با مادرش، نوشت: همیشه چیزهای زیبایی را که از ته دل بیان می‌شود، ببینید و بشنوید. اشک، خنده و شکرگزاری بی حد و مرز...

بازیگر «سریع و خشمگین» نوشت: مادر من اوایل امروز یادآوری کرد که چه دوره سختی داشتیم؛ دوره‌ای که به سال ۱۹۸۷ برمی‌گردد و ما نمی‌توانستیم حتی شام شکرگزاری داشته باشیم و دعا می‌کردیم کسی ما را به خانه‌اش دعوت کند که بتوانیم چیزی بخوریم. وی نوشت: آن زمان روزگار سختی داشتیم، اما از آن گذشتیم و امروز اینجا هستیم.

جانسون سال ۱۹۸۷ تنها ۱۵ سال داشت و ۱۰ سال بعد او با پیوستن به ورزش کشتی برای خودش نامی کسب کرد و بعد به بازیگری روی آورد و در فهرست برترین‌ها قرار گرفت.

وی که پدر ۲ فرزند است هرگز روزگار سخت گذشته را فراموش نکرد و خانواده و همبستگی با آنهایی که به او نزدیک هستند همیشه برایش بیشترین اهمیت را دارد.

پردرآمدترین بازیگر سال از تنگدستی نوشت
جانسون سال پیش در شب کریسمس یک اتومبیل به پدرش هدیه کرد.

نام دواین جانسون با کسب ۶۴.۵ میلیون دلار درآمد در صدر لیست سال ۲۰۱۶ قرار گرفته بود. وی برای بازی در پروژه‌های بزرگی چون «سریع و خشگین ۸»، «دیده‌بان ساحلی» و «هوش مرکزی» توانست این درآمد را کسب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منم یادم میاد شلوار هایی که روی زانوهاشون جای یکی دوتا ویاسه تا وصله داشت میپوشیدم و مدرسه میرفتم وسفره ای که همیشه خالی بود و نون خشک های کفش رو اب میزدیم و میخوردیم اون از بچگیمون بزرگیمونم خب همش بیکاریم و دغدغه شغل مناسب داریم من خانوادم نون خشک خردیم بدبختی کشیدیم ولی من درسم رو خوندم تا فوق دیپلم دیگه نشد بیشتر بخونم یعنی بودجه دانشگاه نبودولی الان توسن ۲۸سالگی تازه منم بیکارم و یه جورایی دوباره اون روزا داره بر میگرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج