۶۳۶۹۹۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

مهمترین گلایه‌‌های مردم از پلیس ۱۱۰

فرمانده انتظامی پایتخت در همایش اپراتورها و مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گفت: مردم از عدم پاسخگویی، دیر پاسخ دادن و تأخیر در حضور به موقع پلیس در محل حادثه یا رویداد، گلایه‌مند هستند.

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی پایتخت در همایش اپراتورها و مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گفت: مردم از عدم پاسخگویی، دیر پاسخ دادن و تأخیر در حضور به موقع پلیس در محل حادثه یا رویداد، گلایه‌مند هستند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، در همایش اپراتورها و مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فاتب ضمن تبریک پیروزی بر داعش و تقدیر از تلاش‌های بی شائبه سردار قاسم سلیمانی در نبرد با عناصر داعشی در عرصه جهانی، به تشریح تاریخچه تأسیس و راه‌اندازی مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ پرداخت و گفت: با راه‌اندازی پلیس ۱۱۰، نیروی انتظامی بیش از پیش دارای اعتبار و جایگاه در اذهان و افکار عمومی به سبب بستر سازی مناسب در خدمت رسانی به مردم شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که تا پیش از راه‌اندازی پلیس ۱۱۰، بسیاری از مأموریت‌های پلیس بر زمین مانده و به نحو احسن اجرا نمی‌شد، افزود: فرماندهان و مسئولان وقت در پی آن بودند که سامانه‌ای را راه‌اندازی کنند تا پلیس در هر زمان و مکانی در کنار مردم حاضر شود و به مشکلات آنها رسیدگی کند خواه این امداد‌رسانی به هنگام شب باشد یا روز، خواه در دریا ، کوه یا حتی هنگام مسافرت باشد.

وی افزود: به این ترتیب، سامانه‌ای به نام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ راه‌اندازی شد که در همه جا و در همه حال یار و یاور مردم و فریادرس آنها باشد.

رئیس پلیس پایتخت، با تأکید بر این مطلب که مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، انقلابی در زمینه تعامل تنگاتنگ پلیس و مردم در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان است، تصریح کرد: امروزه این سامانه به منظور خدمت‌رسانی به آحاد مردم، پایه‌گذاری شده و در اختیار اپراتورها و مأموران پلیس ۱۱۰ قرار گرفته است که باید به نحو احسن از آن پاسداری شود.

سردار رحیمی، اظهار داشت: اپراتورهای مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ که به عنوان زبان گویای جامعه هستند، مطالب، اخبار و درخواست‌های مردمی را از کف جامعه و اقشار مختلف مردم جمع‌آوری کرده و به مأموران گشت‌های انتظامی ۱۱۰ ارجاع می‌دهند و این مأموران با حضور به موقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که دچار ضربه روحی، روانی، جسمی یا مادی شده است، یاری می‌رسانند.

وی با اشاره به این که فرد آسیب‌دیده نیاز به حمایت روانی و اجتماعی دارد، عنوان داشت: هر انسانی که با مشکل روبه‌رو می شود، نیاز دارد با کسی صحبت و درد دل کند چه با کسانی که به عنوان اپراتور حرف مردم را شنیده و منتقل می‌کنند و چه با مأموران پلیس ۱۱۰ که این نقش را بر عهده دارند و این خود یک توفیق است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تصریح کرد: اپراتورها و مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ باید ملجاء و پناهگاه امن مردم و پیک حمایت‌گر آنها باشند و اعتبار، شخصیت، جایگاه، درجه و همچنین مشروعیت پلیس ۱۱۰ به همین مسئله متکی است.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر این که پلیس و مأموریت‌هایش به صورت خلاصه در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مجتمع شده، گفت: مردم از عدم پاسخگویی، دیر پاسخ دادن و تأخیر در حضور به موقع در محل حادثه یا رویداد، گلایه‌مند هستند که باید این کاستی‌ها با مطالعه علل آن شناسایی و برطرف شود تا جایگاه پلیس در نزد مردم تعالی پیدا کند.

سردار رحیمی، در پایان، ضمن آرزوی توفیق برای تمامی کارکنان پلیس ۱۱۰، خطاب به آنها، بیان داشت: شما نوک پیکان ماموریت‌های پلیس و نقطه ارتباط و اتصال پلیس با جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم هستید، پس، از خود مراقبت و تلاش کنید که روز به روز رفتارتان مسئولانه‌تر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود به تمامی زحمتکشان وخسته نباشید عرض می کنیم به پلیس خدوم انشا..ا با تلاش سردار رحیمی منبعد نیروهای پلیس سریعا در مواقع لازم وارد عمل می شوند

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ممنون از سردار رحیمی انشا....ا پلیس 110 در هر شرایط پاسخگو مردم ودر هر مواقع سریعا وارد عمل شوند

    • علی

      هیچ ارگانی کار خودش را در مقابل مردم درست انجام نمی دهد
      تمام ارگانهای دولتی از مردم طلب کار هستند

    • یک شهروند

      سلام شب بخیر ....مدت یک سال است که همیشه تلفنهای ۱۱۰ همیشه مشقول میزنه وباید ۲۰ بار تماس گرفت تا شاید موفق بشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج