۶۳۶۹۹۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

سوال روز؛ باشگاه‌های ایرانی می‌توانند کنار بکشند؟

در روزهای اخیر مسئولان فدراسیون فوتبال ایران از پایان دوران میزبانی ایرانی‌ها از نمایندگان عربستان در کشور ثالث خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به حضور نمایندگان عربستان در خاک ایران در رقابت‌های بین‌الملی داده است.

آی اسپورت: در روزهای اخیر مسئولان فدراسیون فوتبال ایران از پایان دوران میزبانی ایرانی‌ها از نمایندگان عربستان در کشور ثالث خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند که کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به حضور نمایندگان عربستان در خاک ایران در رقابت‌های بین‌الملی داده است. البته تاج و همکارانش اعلام کرده‌اند که هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم باید این رای کمیته مسابقات را تصویب کند. تاج در مصاحبه‌ای ادعا کرده که اگر این اتفاق نیفتد، نمایندگان ایران از حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنار خواهند کشید.

هنوز مشخص نیست هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا رای کمیته مسابقات را تایید و تصویب خواهد کرد یا نه. اما واکنش مهدی تاج به تایید نشدن احتمالی این رای کمی عجیب و دور از ذهن است و البته سوالاتی را هم ایجاد می‌کند. تاج مدعی است که اگر هیات رئیسه این رای را تایید نکند ایرانی‌ها از آسیا کنار خواهند کشید. این جمله به این معناست که احتمال عدم تایید رای وجود دارد و احتمالا هیات رئیسه از لحاظ قانونی این قدرت و اختیار را دارد که رای کمیته مسابقات را تایید نکند! یعنی اگر این اتفاق بیفتد، کاری خلاف قانون انجام نشده و رایی که در دو سال گذشته صادر و اجرا شده کماکان به قوت خود باقی خواهد ماند. به این ترتیب، فارغ از عادلانه یا ناعادلانه بودن رای، این کنار کشیدن ایرانی‌ها از لیگ قهرمانان آسیاست که غیرقانونی و تخلف محسوب می‌شود و ممکن است عواقبی برای فوتبال ایران داشته باشد. در این صورت احتمالا کار به شکایت به دادگاه CAS خواهد کشید و باید منتظر رای این نهاد باشیم که قطعا به این زودی صادر نخواهد شد.

حالا سوال از تاج این است: چقدر احتمال دارد هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا رای کمیته مسابقات را تایید و تصویب نکند؟ اگر این اتفاق بیفتد و ایرانی‎ها از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشند چه عواقبی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود؟ واکنش بعدی ایران در این ماجرا چیست؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به فیفابگین

    • بدون نام

      بابا تاج یه غلطی کرده شما کوتاه بیاین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج