۶۳۷۰۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

غول هایی به نام پاگانی، مازراتی و بنتلی

نام پاگانی با ابراتومبیل های فوق نیرومند پیوند خورده است. پاگانی زوندا رولوشن نام مدل جدید آن است که انقلابی در اتومبیل های مفهومی به حساب می آید. در این مدل شاهد تکامل هر چه بیشتر اتومبیل های پاگانی هستیم.

غول هایی به نام پاگانی، مازراتی و بنتلی
مجله تخت گاز: نام پاگانی با ابراتومبیل های فوق نیرومند پیوند خورده است. پاگانی زوندا رولوشن نام مدل جدید آن است که انقلابی در اتومبیل های مفهومی به حساب می آید.

غول هایی به نام پاگانی، مازراتی و بنتلی

در این مدل شاهد تکامل هر چه بیشتر اتومبیل های پاگانی هستیم. رولوشن در همایش بین المللی ۲۰۱۳ پاگانی به نمایش گذاشته شد. رولوشن ترکیبی بی نظیر از عملکرد برتر، تکنولوژی و هنر را در یک اتومبیل با قابلیت های پیست ارائه می کند. بدین ترتیب این اتومبیل هم در پیست و هم در کلکسیون خوش می درخشد.

شاسی یک تکه مونوکوک رولوشن از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده تا وزن آن را بر ۱۰۷۰ کیلوگرم ثابت نگاه دارد. قلب نیرومند آن را موتور تکامل یافته زوندا آر تشکیل می دهد. این موتور ۶ لیتری ۱۲ سیلندر و V شکل است و ۸۰۰ اسب بخار نیرو و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در نتیجه نسبت توان به وزنش به ۷۴۸ اسب بخار در هر کیلوگرم می رسد. جعبه دنده ۶ سرعته رولوشن در کم ترین بازه زمانی ممکن دنده ها را می پیماید. سیستم کنترل کشش بوش این امکان را فراهم می آورد تا راننده از ۱۲ تنظیم مختلف بهره مند شود بنابراین می توانید استایل اتومبیل را تا حد بسیار زیادی به استایل شخصیتان نزدیک کنید. سیستم ترمز چالاک ای بی اس این پروسه را تکمیل می کند. در ایرودینامیک نیز شاهد نوآوری هایی هستیم.

غول هایی به نام پاگانی، مازراتی و بنتلی

یک سیستم کاهش کشش روی بالچه عقب نصب شده است. سیستم ترمز برمبو دیسک ترمزهای فرمول یک را به کار گرفته تا اتومبیل را به هر قیمتی متوقف کند. این دیسک ترمزها ۱۵ درصد سبک تر از دیسک ترمزهای سی سی ام هستند، استقامت آن ها بیشتر است و حرارت کم تری تولید می کنند. با استفاده از رولوشن می توان یک تجربه امن و لذت بخش سواری در پیست را بدست آورد. هزینه چنین تجربه لذت بخشی ۲/۲ میلیون یورو است(به علاوه مالیات). این مدل روی کار می آید تا مرز عملکرد را هم بشکند و زیبایی را به پیست های مسابقه بکشاند.

به سوی بی نهایت و فراتر از آن

با معرفی مدل B۱۲ ۶۹/EV توسط «درایسون ریسینگ تکنولوژیز» و «لولا کارز» در سال گذشته، این دو کمپانی اعلام کردند اتومبیل تولیدیشان به یکی از سریع ترین اتومبیل های نوع خود تبدیل خواهد شد. تنها ۶ ماه زمان لازم بود تا به ادعای آن ها جامه عمل پوشانده شودو B۱۲ ۶۹/EV در «هیل کلایمب» گود وود رکورد سرعت را ثبت کرد. از این اتفاق مدت زمان زیادی نگذشته است و حالا B۱۲ ۶۹/EV مصمم است تا رکورد بزرگ‌تری را به نام خود ثبت کند. هدف آن ها شکستن رکورد سرعت زمینی اتومبیل‌های الکتریکی با وزن کم تر از ۱۰۰۰ کیلوگرم است. رکورد قبلی در سال ۱۹۷۴ و ۲۸۲ کیلومتر در ساعت ثبت شد. یک پک باتری کوچک تر ۲۰ کیلوواتی و ورژن ۶۰۰ اسب بخاری از موتور ۸۵۰ اسب بخاری پیشین آن را به پیش می راند.

غول هایی به نام پاگانی، مازراتی و بنتلی

رقیب ایتالیایی

سدان متوسط مازراتی با نام گیبلی در سال ۲۰۱۴ به بازار خواهد آمد. این مازراتی با قیمتی نزدیک به ب ام و ۵۳۵i، بنز کلاس E و جگوار XF زنگ خطری برای این سه کمپانی خواهد بود. گیبلی با دو موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر توربو بنزینی و دیزلی (اولین موتور دیزلی مازراتی) به مصاف رقبای خود خواهد آمد. نیروی تولیدی گیبلی با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم Q۴ ،۴۰۴ اسب بخار خواهد بود که بر هر چهار چرخ منتقل می‌شود. در آینده نزدیک مدل‌های ۸ سیلندر آن هم در راه خواهند بود. مازراتی گیبلی نقش عمده ای برای رسیدن به هدف تولید ۵۰ هزار دستگاه خودرو برای مازراتی را بازی خواهد کرد.

غول هایی به نام پاگانی، مازراتی و بنتلی

نیرومندترین خودروی لوکس انگلیسی

یک بار دیگر ابرلوکس ساز انگلیسی دست به کار شد و مدل جدیدی را به همگان معرفی کرد. بنتلی Flying Spur نام این اتومبیل جدید است. این سدان لوکس با عملکردی خیره کننده و طراحی بی نقص دل از هر بیننده ای می رباید.

غول هایی به نام پاگانی، مازراتی و بنتلی

تکنولوژی برتر به کارگرفته شده در آن بخش اعظمی از هزینه خریداران را جبران می کند. فلایینگ اسپر را نیرومندترین مدل چهاردر بنتلی نامیده اند. رونمایی از آن در اتوشو ۲۰۱۳ ژنو صورت پذیرفت. استایل جدید آن آمیزه ای از استایل کلاسیک بنتلی و طراحی اسپرت و جزئیات معاصر را به نمایش می گذارد. خطوط کلیدی قوی و سطوح عضلانی از ویژگی های قابل توجه بدنه هستند. چراغ های ال ای دی با دقت طراحی شده اند و زیبایی بخش های جلو و عقب را دوچندان ساخته اند. فضای درون کابین به معنای واقع کلمه لوکس است. مرغوب ترین مواد در ساخت آن به کار گرفته شده است. سیستم صوتی با هشت بلندگو و تکنولوژی گنجانده شده در کابین با روکش های چرمی درجه یک و ریزه کاریهای ساخته شده از چوب یک کابین بی مانند را به وجود آورده است. نمایش گرهای لمسی سرگرمی اطلاعاتی، وای فای و دیگر ابزارهای سرگرمی ویژه سرنشینان عقب طراحی شده اند. قلب تپنده فلایینگ اسپر را یک موتور ۶ لیتری توئین توربو، ۱۲ سیلندر و w شکل تشکیل می دهد. این موتور با یک جعبه دنده ۸ سرعته ZF جفت می شود تا ۶۱۶ اسب بخار نیرو و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولیدی آن به چرخ ها انتقال دهد. در مقایسه با مدل های پیشین نسبت توان به وزن آن ۱۴ درصد ارتقا یافته است. شتاب صفر تا صد این ابر خودروی لوکس ۳/۴ ثانیه و بیشینه سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت است.

غول هایی به نام پاگانی، مازراتی و بنتلی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      پاگانی معرکست بنز اس کلاس رو هم اضافه کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج