۶۳۷۰۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

ماجرای کشف پای‌ قطع شده در نوشهر

فرماندار نوشهر راز پای بریده و رها شده در داخل پارک نگین این شهر را برملا کرد.

تابناک: فرماندار نوشهر راز پای بریده و رها شده در داخل پارک نگین این شهر را برملا کرد.

محمد علی قمی اویلی در گفتگو با خبرنگاران درخصوص شایعات چند مدت اخیر در نوشهر مبنی بر پیدا شدن یک پای بریده انسان در این شهرستان گفت: در چند روز اخیر شایعات زیادی در خصوص پیدا شدن یک پای بریده انسان در نوشهر بر سر زبان ها افتاد و موجب نگرانی و تشویش شد. وی تصریح کرد: با پیگیری های بعمل آمده مشخص شده است که این پای بریده از سوی پزشکان بیمارستان نوشهر بخاطر شرایط خاص درمانی فرد بیمار از بدن وی قطع شده بود اما به جای دفن کردن این پا، بر اثر غفلت سر از سطل زباله بیمارستان در آورد و در نهایت با پیدا شدن این پای بریده شایعات گوناگونی در شهر پیچید و نگرانی هایی به وجود آورد. فرماندار نوشهر تاکید کرد: تمامی اخباری که در نوشهر بر سر زبان ها افتاده بود شایعه ای بیش نبود و از این بابت شهروندان عزیز نوشهری هیچگونه نگرانی به خود راه ندهند و به شایعات توجهی نکنند.

صاحب پای قطع شده در نوشهر پیدا شد

در همين زمينه روزنامه اعتماد نوشت: معماي جنايي كه پيش پاي كارآگاهان جنايي شهرستان نوشهر درباره كشف يك «پا»ي قطع شده بود با صحبت‌هاي يك پزشك نوشهري رازگشايي شد. پرونده كشف اين «پا» كه باعث طرح فرضيه‌هاي زيادي از سوي پليس شده بود در حالي در بيست و چهارم مردادماه امسال خاتمه يافت كه به گفته فرمانده انتظامي اين شهرستان يكي از خاص‌ترين پرونده‌هاي پيش روي كارآگاهان بوده است.

بيست و دوم مردادماه امسال براي كارگران شهرداري محدوده «نگار كپورچال» شهرستان نوشهر در حالي گذشت كه با كيسه زباله آب كه در آن يك «پا»ي مردانه بود مواجه شدند. كارگران شهرداري بلافاصله پليس را در جريان اين موضوع قرار داده و «پا»ي كشف شده را در اختيار ماموران قرار دادند. سرهنگ كرماني، فرمانده انتظامي نوشهر با تاييد اين خبر افزود: با توجه به اينكه اين «پا» در ناحيه انگشتان باند پيچي شده بود به اين موضوع مظنون شديم كه احتمال دارد اين شخص بيمار بوده باشد. وي افزود: با توجه به اينكه اين «پا» به طرزي حرفه‌يي قطع شده بود و آثاري از خشونت روي آن وجودنداشت فرضيه دوم شكل گرفت كه اين پا طي يك عمل جراحي در بيمارستان قطع شده باشد.

صاحب اين «پا» زنده بود

براساس اين گزارش بلافاصله كارآگاهان اين پا را در اختيار چند پزشك متخصص قرار داده و متوجه شدند فرضيه دوم تقريبا صحت دارد به طوري كه اين پا طي يك عمل جراحي قطع شده است. همزمان با ردزني و عمليات مخصوص پليس از سوي كارآگاهان ويژه جنايي، اين موضوع به بيمارستان‌هاي نوشهر اعلام شد و در نهايت راز اين معما از زبان يك پزشك متخصص در يكي از بيمارستان‌هاي نوشهر آشكار شد. اين پزشك در رابطه با اين موضوع كه ظن كارآگاهان را برانگيخته بود، گفت: اين بيمار مبتلا به مرض قند بوده و با انجام درمان‌هاي متفاوت نتوانستيم از روند بيماري اين شخص جلوگيري كنيم و در نهايت در بيستم مرداد ماه امسال مجبور به قطع پاي بيمار طي يك عمل جراحي شديم.

وي در رابطه با اينكه اين پا در خيابان توسط كارگران شهرداري كشف شده، گفت: روند اين عمل‌هاي جراحي به اين شكل است كه عضو قطع شده را به خانواده بيمار تحويل بدهيم و ما هم اين كار را كرديم. اين پزشك نوشهري درباره علت اين كار گفت در خيلي از موارد قطع عضو، عضو قطع شده را پس از چند وقت مي‌توان به بيمار پيوند زد و از اين جهت عضو قطع شده را در مواد مخصوص گذاشته و به همراهان بيمار تحويل مي‌دهيم.

مي خواستيم «پا» را نبينيم از خانه بيرون انداختيمش

به گفته فرمانده انتظامي نوشهر بلافاصله پليس با خانواده اين بيمار صحبت كرد و جريان را جويا شد. سرهنگ كرماني در اين باره گفت: خانواده اين بيمار به علت نداشتن تعادل روحي و ناراحتي زياد از قطع عضو، به نكات لازم توجه نكردند و درحالي كه بايد اين عضو را دفن مي‌كردند «پا»ي تحويل گرفته از بيمارستان را در يكي از سطل‌هاي زباله شهر در اطراف اين پارك انداخته بودند. خانواده اين بيمار همچنين در گفت‌وگو با فرمانده انتظامي نوشهر گفته بودند ما به دليل ناراحتي زياد نتوانستيم اين عضو را در منزل نگه داريم و ترجيح داديم آن را از خانه دور بيندازيم.

بنابر گفته‌هاي پزشك، زماني كه يك عضو قطع مي‌شود و در مواد مخصوص نگهداري شده و به خانواده بيمار تحويل داده مي‌شود اين امكان وجود دارد كه بتوان پس از چند وقت آن عضو را پيوند زد. خانواده اين بيمار در اين باره به فرمانده انتظامي و شهر گفته‌اند: ما قصد داشتيم پس از چند وقت اين عضو را از همان جايي كه انداخته بوديم، ‌برداريم و به منزل بياوريم ولي در لحظات اول براي اينكه پدرمان با ديدن اين صحنه ناراحت نشود به سرعت تصميم گرفتيم آن را از منزل دور كنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ترسو

      توجیهات مسخره !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج