۶۳۷۱۰۵
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

دبیرکل مؤتلفه: قبول ندارم که دولت موفق نبوده

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: از نظر من دولت تلاش خود را برای حل مشکلات کشور در حد توانش به کار گرفته چون به طور طبیعی هیچ دولتی مایل نیست یک دولت ناموفق تلقی شود اما در عین‌حال باید گفت دولت در این چند ماه هم نقاط قوت و ضعفی داشته است.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: از نظر من دولت تلاش خود را برای حل مشکلات کشور در حد توانش به کار گرفته چون به طور طبیعی هیچ دولتی مایل نیست یک دولت ناموفق تلقی شود اما در عین‌حال باید گفت دولت در این چند ماه هم نقاط قوت و ضعفی داشته است.

محمدنبی حبیبی عصر امروز (یکشنبه، ۵ آذر) در حاشیه مراسم نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام شجونی در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش صد روزه رئیس‌جمهور اظهار کرد: معتقدم ارزیابی از دولت باید با توجه به مشکلات صورت گیرد تا یک قضاوت عادلانه تحقق پیدا کند و از نظر من دولت تلاش خود را برای حل مشکلات کشور در حد توانش به کار گرفته چون به طور طبیعی هیچ دولتی مایل نیست یک دولت ناموفق تلقی شود اما در عین‌حال باید گفت دولت در این چند ماه هم نقاط قوت و ضعفی داشته است.

وی افزود: من موضع‌گیری چند هفته اخیر رئیس‌جمهور در خصوص مقابله با زورگویی‌های آمریکا و اروپا را با موضع‌گیری‌های سابق متفاوت می‌بینم و از این بابت خوشحال هستم چراکه اگرچه دولت یا شخص رئیس‌جمهور با برخی از افراد در مقابله با آمریکا تفاوت نظرهایی داشته‌اند یا به‌صورت تاکتیکی کاری کرده‌اند، حال که مواضع اصلاح‌شده، معتقد نیستم که باید به سراغ طعنه زدن به رئیس‌جمهور برویم.

حبیبی تاکید کرد: من در سیاست خارجی دولت را متفاوت از سابق می‌دانم اما معتقدم در حوزه اقتصادی شاهد موفقیت چشم‌گیری نبوده‌ایم اما اینکه بگوییم دولت موفق نبوده را شخصاً قبول ندارم و کسانی که این مواضع را می‌گیرند باید خود را جای دولت بگذارند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان گفت: اگر دولت آن نظریه رهبری را که نجات اقتصاد دولتی و نفتی است پیاده و سیاست‌های اصل ۴۴ را بیش از گذشته دنبال کند، می‌تواند موفقیت‌های بیشتری داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موتلفه درانتخابات 96به تاریخ پیوست

    • بدون نام

      موتلفه راقبول نداریم

    • بدون نام

      دولت تو خیلی موارد موفق بوده ولی حیف که اگه بگم تو
      چه مواردی موفق بوده سانسور میشم.

    • بدون نام

      دولت گل کاشته حسابی.
      خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج