جاباما
۶۳۷۲۸۹
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

نتانیاهو، بشار اسد را تهدید کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تهدید کرده است در صورتی‌که به ایران اجازه ایجاد پایگاه‌هایی در سوریه داده شود به سوریه حمله می‌کند.

خبرگزاری تسنیم به نقل از «روسیاالیوم» نوشت: تلویزیون اسرائیل، گزارش داد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم به «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه هشدار داده است که اسرائیل در جنگ داخلی سوریه مداخله نظامی خواهد کرد اگر اسد رسما با ایجاد پایگاه‌های نظامی ایران در سوریه موافقت کند.

تلویزیون عبری‌زبان خاطرنشان کرد که نخست‌وزیر اسرائیل پیامی در این‌باره به اسد از طریق طرف سوم ارسال کرده است. در این گزارش نامی از طرف سوم ذکر نشده است.

طبق گزارش این منبع صهیونیستی، هشدار نتانیاهو اشاره به این است که در صورت موافقت اسد با تداوم حضور نظامی ایران در سوریه، تل‌آویو از سیاست عدم مداخله در بحران سوریه طی ۶ سال اخیر، خارج خواهد شد.

ادعای بی‌طرفی رژیم صهیونیستی در بحران سوریه در حالی مطرح می‌شود که تل‌آویو از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی فعال در سوریه به‌ویژه جبهه النصره در جولان اشغالی است.

این گزارش، که جزئیات آن در پایگاه خبری «تایم آف اسرائیل» منتشر شده است، تأکید می‌کند که این مداخله با سیاست سابق اسرائیل در تضاد نیست. براین اساس، هواپیماهای اسرائیلی در سال ۲۰۰۶ به دیوار صوتی بر فراز کاخ ریاست‌جمهوری در لاذقیه نفوذ کردند که با هدف هشدار به رئیس‌جمهوری سوریه در حمایت از گروه‌های فلسطینی صورت گرفت.

در این گزارش ادعا شده است که ایرانی‌ها درصدد ایجاد یک پایگاه دریای و چه بسا زیردریایی‌ها، یک پایگاه هوایی و کارخانه‌های تسلیحاتی هستند.

چند روز پیش نیز نتانیاهو طی گفت‌وگویی تلفنی با «آمانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه، مدعی شده بود که فعالیت ایران در سوریه «هدفی» برای نیروهای اسرائیلی می‌شود و در صورت لزوم، اسرائیل دست به حمله خواهد کرد.

این نگرانی‌های مقام‌های صهیونیستی پس از آن تشدید شد که نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آن در تمامی جبهه‌های نبرد، بر گروه تروریستی داعش پیروز شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غلط کرده مردک احمق

    • بدون نام

      اگراسراییل دست به حماقت بزند گور خودش را کنده است.
      مردم بسیجی ایران بی صبرانه منتظرحمافت اسراییل هستند.

    • نادر

      خیلی غلط کرده است که سوریه و اسد را تهدید می کند بارها و بارها ایران اسلامی اعلام کرد ه است بنا به درخواست دولت قانونی سوریه در سوریه حضور داشته و داریم وبکوری چشم آمریکا و اسرائیل و انگلیس در سوریه حضور خواهیم داشت هر چقدر سران دولت غاصب صهیونیستی و آمریکا یی ها وال سعود خائن تقلا کنند اسرائیل غاصب را زودتر به نابودی نزدیک خواهد شد این وعده الهی و حق است نه آمریکا یی ها و اسرائیل و انگلیس و حامیانشان هیچ غلطی نمی توانند بکنند این فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است در سال ۹۴که اسرائیل غاصب ۲۵سال بعد را نخواهد دید چون محکوم به فناست دوسالش گذشت اسرائیل غاصب ۲۳سال دیگر وجود ندارد انشاالله بزودی رژیم غاصب صهیونیستی از روی زمین محو خواهد شد
      انشاالله امین یا رب العالمین

    • بدون نام

      دمش گرم

    • مهدی س

      ما برای حفظ امنیت کشور مان و همچنین دفاع از محور مقاومت اگر در سوریه پایگاه داشته باشیم دیگر اسرائیل و عربستان سعودی رنگ آرامش نخواهند دیدو این دستا

    • بدون نام

      مرگ بر اسرائیل خونخوار و جنایتکار

    • بدون نام

      چی میگی کوچلو

    • بدون نام

      بزرگتر از نتانیاهو نتوانستند هیچ غلتی بکنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج