۶۳۷۴۰۳
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

هیئت علمای بحرین: مردم به خیابان‌ها بیایند

هیئت علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای نسبت به وضع جسمانی شیخ عیسی قاسم ابراز نگرانی شدید کرده و از مردم این کشور خواستند تا برای "دفاع از بحرین" به خیابان‌ها بیایند.

خبرگزاری ایسنا: هیئت علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای نسبت به وضع جسمانی شیخ عیسی قاسم ابراز نگرانی شدید کرده و از مردم این کشور خواستند تا برای "دفاع از بحرین" به خیابان‌ها بیایند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المنار، در بیانیه صادر شده از سوی علمای بحرین آمده است: زندگی رهبر دینی و ملی ما آیت الله شیخ عیسی قاسم در شرایط بسیار نگران کننده‌ای است و نمی‌توان در قبال آن سکوت کرد. مقامات بحرین باید بازداشت خانگی و محاصره نظامی ظالمانه علیه ایشان و منزل ایشان را متوقف کنند و هرگونه تاخیر در برداشتن این محاصره به این معنی است که نظام حاکم کاملا آشکارا قصد دارد شیخ را با خونسردی تمام در منزلش به قتل برساند و هیچ معنی دیگری جز این ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تمام این محاصره علیه رهبران، جوانان و زنان بحرینی و دین آنها و همچنین بازداشت‌ها و اتهام زنی به مخالفان سیاسی و اخیرا نیز قرار دادن شیخ علی سلمان در تسویه حساب‌های قبیله‌ای میان کشورهای حوزه خلیج فارس که هیچ ارتباطی با ملت بحرین ندارد هم اینها روش‌های نخ نما و شکست خورده‌ای است که مانع حرکت مردم بحرین و درخواست‌هایشان نمی‌شود. زندگی این مرد ربانی که تمام عمر شریفش را در خدمت اسلام گذرانده بسیار ارزشمند است و ما از هیچ تلاشی برای محافظت از وی دریغ نمی کنیم.

در این بیانیه تاکید شده است: در زمانیکه زنگ خطر به صدا در آمده از ملت بزرگ بحرین می‌خواهیم به خیابان‌ها بیایند و راه پیمایی‌های مسالمت آمیز در تمام مناطق کشور در شب جمعه آتی برگزار کنند. این یک خیزش مردمی برای محافظت از کشور و رهبران آن و در اعتراض به سرکوب‌ها و بازداشت‌ها است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اکبر

      برای دفاع از بحرین؟؟!!!!!!! چه خبره مگه؟

    • بدون نام

      امدن به خیابان همانا و
      کشته شدن همانا خود دانید

    • امیرحسین

      خدا بیامرزد آیت الله منتظری را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج