۶۳۷۴۶۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دستگیری ۲۳ شکارچی متخلف در گلستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: ۲۳ فقره تخلف شکار و صید در آبان ماه سال جاری در استان گلستان کشف و متخلفین دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا:‌ مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان گفت: ۲۳ فقره تخلف شکار و صید در آبان ماه سال جاری در استان گلستان کشف و متخلفین دستگیر شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست گلستان،«امیر عبدوس» اظهار کرد: مأمورین یگان‌های حفاظت محیط زیست شهرستان‌های استان گلستان در آبان‌ماه امسال، در مأموریت‌های صیانت از انفال موفق شدند، ۲۳ نفر شکارچی متخلف را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دهند.

وی افزود: از این متخلفان ۱۴ قبضه سلاح کشف و ضبط شده که ۴ قبضه از آن‌ها قاچاق بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان تصریح کرد: از این متخلفان تعداد یک دستگاه خودروی سواری، پنج دستگاه موتوسیکلت، یک قبضه نیزه شکار پستانداران وحشی، پنج تله زنده‌گیری پرندگان، لاشه دو رأس قوچ وحشی، لاشه یک رأس گراز، مقداری گوشت مرال و ۲۶ قطعه پرنده مهاجر از قبیل چنگر، مرغابی و آبچلیک کشف و ضبط شد.

عبدوس با اشاره به تشکیلات ۶۵۰ نفری محیط زیست استان گلستان، گفت: هم‌اکنون این اداره کل با ۲۵۰ نفر نیروی انسانی در سطح استان مشغول فعالیت است که از این تعداد ۱۵۰ نفر در قالب یگان حفاظت محیط زیست به فعالیت‌های محیط‌بانی می‌پردازند.

وی با اشاره به این نکته که تعداد پرسنل موجود صرفاً ۳۵ درصد ظرفیت تشکیلات اداره‌کل را شامل می‌شوند، خاطرنشان کرد: ما هم‌اکنون با یک سوم نیروی انسانی مورد نیاز در حال انجام وظیفه‌ایم و این نقصان در تضارب با محدودیت شدید منابع مالی خطر آسیب جدی به انفال و زیستگاه‌های طبیعی را در پی خواهد داشت، اما آنچه تاکنون موجب حفظ اندک باقی‌مانده‌های تنوع زیستی استان شده است تلاش مضاعف، تعصب و پشتکار سازمانی برخی از همکاران شیفته خدمت است که به نوبه خود جای تقدیر دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اعلام این‌که هر تخریب و تعارضی در طبیعت و محیط زیست در زندگی انسان اثرگذار خواهد بود و تخریب هر گوشه از آن، کل زنجیره غذایی را مختل خواهد کرد، از مردم گلستان خواست هرگونه تعارضات و تخلفات محیط زیستی را به شماره تلفن شبانه روزی ۳۲۵۴۵۴۶۳ گزارش دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اين سگ هاي ولگرد را دستگير واعدام كنيد چون از طرف دشمن خارجی تحریک می شوند هم درختان را قطع می کنند وهم جنگل را اتش میزنند.باید انها را زنده زنده سوزاند تا عبرتی برای اوباش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج