جاباما
۶۳۷۵۸۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اقرار تاریخی شرکت های دخانیات در آمریکا

به گزارش امروز (دوشنبه) خبرگزاری فرانسه، شرکت های عمده تولید کننده دخانیات در آمریکا ۱۱ سال پس ازحکم یک قاضی فدرال بالاخره اقرارکردندکه مصرف سیگار به طور میانگین روزانه جان یک هزار و ۲۰۰ آمریکایی را می گیرد.

خبرگزاری ایسنا: به گزارش امروز (دوشنبه) خبرگزاری فرانسه، شرکت های عمده تولید کننده دخانیات در آمریکا ۱۱ سال پس ازحکم یک قاضی فدرال بالاخره اقرارکردندکه مصرف سیگاربه طور میانگین روزانه جان یک هزار و ۲۰۰ آمریکایی را می گیرد.

گلدیس کسلر(Gladys Kessler) در سال ۲۰۰۶ و در حکمی یک هزار و ۶۸۲ صفحه ای اعلام کرد که شرکت های تولیدکننده دخانیات دهه هاست که مردم را در مورد خطرات استعمال دخانیات فریب می دهند.

این قاضی درحکم خود به این شرکت ها دستور داد که اطلاعیه هایی در مورد ارتباط دخانیات و سلامتی منتشر کنند. با این حال و در پی اعتراض شرکت های دخانیات، متن دقیق این اطلاعیه ها نهایی نشد.

دولت آمریکا وشرکت های مزبور در سال ۲۰۱۴ توافق کردند که آگهی های مورد نظر دادگاه به مدت یک سال در روزنامه های پرتیراژ روزهای یک شنبه، ساعات پربیننده تلویزیون و همچنین بسته بندی های سیگار به اطلاع عموم برسد.

درآگهی که در روزنامه های یک شنبه (5 آذر) منتشر شد با اشاره به دستور دادگاه فدرال به چهار شرکت دخانیات آمریکا آمده است: استعمال دخانیات به طور میانگین 1200 آمریکایی را در روز می کشد.

درادامه این آگهی آمده است: هر سال تعداد افرادی که بر اثر استعمال دخانیات می میرند از مجموع تلفات ایدز، قتل، خودکشی، مواد مخدر، تصادفات و مشروبات الکلی بیشتر است.
در این آگهی به بیماری های ناشی از استعمال دخانیات نیز اشاره شده است.

به دستور دادگاه تا آوریل ۲۰۱۸ آگهی های بیشتری در روزنامه های بیش از ۵۰ شهر بزرگ آمریکا منتشر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج