جاباما
۶۳۷۶۸۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رکوردشکنی فروش One Plus ۵T در ۶ ساعت

سه شنبه گذشته وان پلاس از پرچمدار جدید خود، ۵T رونمایی کرد. بر طبق ادعای شرکت وان پلاس، تنها ۶ ساعت تولید کشید تا این گوشی رکورد فروش برادر بزرگتر خود وان پلاس ۵ را پشت سر بگذارد و این به ترتیب این گوشی توانست سریعترین رکوردشکنی را در تاریخ تولید این شرکت رقم بزند.

وبسایت سخت افزار: سه شنبه گذشته وان پلاس از پرچمدار جدید خود، ۵T رونمایی کرد. بر طبق ادعای شرکت وان پلاس، تنها ۶ ساعت تولید کشید تا این گوشی رکورد فروش برادر بزرگتر خود وان پلاس ۵ را پشت سر بگذارد و این به ترتیب این گوشی توانست سریعترین رکوردشکنی را در تاریخ تولید این شرکت رقم بزند.
رکوردشکنی فروش One Plus 5T در 6 ساعت

وان پلاس ۵T دارای صفحه نمایش آمولد ۶ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ با نسبت ابعاد ۱۸:۹ است که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. نسبت نمایشگر به بدنه ۸۰.۴۳ درصد است و در مقایسه با نسل قبلی حاشیه های کمتری دارد. چیپ ست این گوشی مانند اکثر پرچمداران اندرویدی سال ۲۰۱۷، از نوع اسنپدراگون ۸۳۵ می باشد که مجهز به پردازنده هشت هسته ای ۲.۴۵ گیگاهرتزی وپردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰ می باشد.

دوربین دوگانه این گوشی دارای سنسورهای ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسلی است که گشادگی دیافراگم هر دوی آنها f/۱.۷ می باشد. دوربین سلفی این گوشی هم با دقت تصویر ۱۶ مگاپیکسلی ارائه شده است. سنسور اثر انگشت در پشت گوشی تعبیه شده است. باتری وان پلاس ۵T ظرفیتی معادل ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت دارد. این گوشی با اندروید نوگا و رابط کاربری OxygenOS به صورت پیشفرض عرضه خواهد شد. نسخه پایه این گوشی با ۶ گیگابایترم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به قیمت ۴۹۹ دلار به فروش میرسد. در حالیکه نسخه پیشرفته تر آن با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۵۵۹ دلار قیمت خواهد داشت. هر دو نسخه این گوشی در رنگ مشکی نیمه شب به فروش میرسد. جالب است بدانید که باتری این گوشی تنها با ۳۰ دقیقه شارژ به مدت یک روز کامل گوشی را بی نیاز از شارژ می کند.

این نکته که وان پلاس توانسته رکورد فروش را با معرفی ۵T بشکند، نشان میدهد که این شرکت چقدر توانسته در این مدت پیشرفت کند و چه طرفداران وفاداری برای خود پیدا کرده است. اولین گوشی این شرکت وان پلاس وان در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و از آن زمان تا به امروز وان پلاس به عنوان یک شرکت شناخته شده در زمینه تولید گوشی های هوشمند، موفق شده است گوشی هایی با قابلیت های بالا و قیمت مقرون به مصرفه به دنیای تکنولوژی معرفی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج