۶۳۷۷۰۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ميراث طاهری برای پرسپوليس

علي‌اكبر طاهري بالاخره از باشگاه پرسپوليس رفت تا ثابت شود قانون گاهي براي همه يكسان است‌؛ گرچه بايد به قانون بازنشستگي انتقاد وارد كرد اما به هر حال طاهري رفت و روزهاي بعد از او براي باشگاه آغاز شده است.

خبر ورزشی: علي‌اكبر طاهري بالاخره از باشگاه پرسپوليس رفت تا ثابت شود قانون گاهي براي همه يكسان است‌؛ گرچه بايد به قانون بازنشستگي انتقاد وارد كرد اما به هر حال طاهري رفت و روزهاي بعد از او براي باشگاه آغاز شده است. در اين شرايط، بد نيست به دستاوردها و ميراث طاهري براي پرسپوليس اشاره كنيم.

او در تمام اين مدت، موفقيت‌هاي مهمي به دست ‌آورد‌؛ نايب‌قهرماني و قهرماني در ليگ برتر و ساختن يك تيم مدعي در كنار رساندن پرسپوليس به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا كه آرزوي هر هواداري بود و همچنين عقد قرارداد دوباره با برانكو و چند بازيكن سرشناس، بستن بيش از ۷۰ پرونده ريز و درشت حقوقي، به اتمام رساندن شكايت مانوئل ژوزه، معرفي مهدي طارمي براي دو فصل به عنوان آقاي گل و رساندن تعداد ملي‌پوشان تيم به ۹ نفر و... از جمله دستاوردهاي مثبت طاهري براي اين باشگاه بود اما مسائل ديگري نيز وجود داشت كه اميدواريم او در موردش صحبت كند. از جمله اينكه چرا با رسانه‌ها ضديت داشت؟ چطور باشگاه را با محروميت از دو پنجره نقل و انتقالات مواجه كرد؟ چرا بايد كارمندان باشگاه كه تأثيري در نتايج و موفقيت‌ها نداشتند، به اندازه ساير بازيكنان پاداش بگيرند؟ دليل خريد خارجي‌هاي بي‌كيفيت از جمله تادئو، اوكرايني‌ها و چند بازيكن داخلي بي‌نام و نشان چه بود؟ شكايت گولتس، بنتسون، آندره پاناديچ و... به كجا كشيد؟ در كنار تمام موفقيت‌هاي قابل احترام طاهري با پرسپوليس، او ميراثي مثل ده‌ها معماي بي‌جواب نيز براي اين باشگاه باقي گذاشته كه بايد حل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • س

      بنظرماهواداربه شما ربطی نداره وتوعددی نیستی که بخوادجواب معما بهت بده پول مال ماهواداراست همه تون ازش خوردین پس خودتونوحلال خورجلوه ندین دولت اگرسهمی نداشت تاحالا هم مثل پاس ردش میکرد پس توعددی نیستی که درباره پرسپولیس مینویسی چه خوب چه بد

    • بدون نام

      واقعا اقای گلی طارمی یکی از افتخارات طاهری است واقعا چقدر شما آماتوری جناب نویسنده متن!!

    • وحیدعبادی

      باسلام‌.ی‌خاهش‌دارم‌درموردچیزهای‌ک‌تحقیق‌میکنید‌صحبت کنید‌خبرنگارچنان‌میگه‌ازجیب‌بیت‌المال‌خرج‌استقلال‌وپرسپولیس‌شد‌ک‌‌انگارازجیب‌خودش‌خرجش‌شد‌ویا‌بیت‌المال‌تاریال‌اخر‌ب‌دست‌صاحبش‌رسیده‌.؟؟؟اقای‌خبرنگاراگه‌این‌تیمهاواسه‌دولت‌ضررفقط‌چراخصوصی‌نمیشه‌شمامطمعن‌باش‌ازکناراین‌دوتیم‌خیلی‌بیشترازبیت‌المال‌سودمیکنن‌شماهم‌کمترحرص‌بخور‌.خدانگهدار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج