۶۳۷۷۱۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

عکس جدید نوکیا ۹، طراحی پرچمدار آینده نوکیا

عکس جدید نوکیا ۹ (Nokia ۹) که این گوشی را در قاب محافظ نشان می‌دهد، از طریق شعبه انگلستان آمازون لو رفت. جزئیات این تصویر، با اطلاعات قبلی مطابقت دارند.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: عکس جدید نوکیا ۹ (Nokia ۹) که این گوشی را در قاب محافظ نشان می‌دهد، از طریق شعبه انگلستان آمازون لو رفت. جزئیات این تصویر، با اطلاعات قبلی مطابقت دارند.

بعد از انتشار شایعات بسیار در رابطه با پرچمدار نوکیا، سرانجام نوکیا ۸ به عنوان قدرتمندترین گوشی اندرویدی این شرکت پیش روی کاربران قرار گرفت. ولی پس از مدتی کوتاه، منابع مختلف از توسعه نوکیا ۹ به عنوان پرچمدار آینده فنلاندی‌ها خبر دادند.

به دنبال انتشار رندرهای ۳۶۰ درجه از گوشی جدید نوکیا توسط حساب کاربری OnLeaks، اطلاعات بسیاری همچون نمایشگر بدون حاشیه، دوربین دوگانه پشتی، نمایشگر ۱۸:۹ و نبود جک ۳.۵ میلی‌متری در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. عکس جدید نوکیا ۹ که حالا از طریق وب‌سایت آمازون به بیرون درز پیدا کرده، بسیاری از این موارد را تایید می‌کند.

نوکیا ۹ به صفحه نمایشی کم‌حاشیه با لبه‌های خمیده تجهیز خواهد شد تا رقابت با سایر شرکت‌ها، به شکلی جدی‌تر دنبال شود. همچنین با حذف کلید فیزکی هوم، سنسور اثر انگشت نیز به بخش پشتی و زیر دوربین دوگانه منتقل شده است. هرچند بر خلاف شایعات قبلی، جک صدا در بخش پایینی و کنار پورت یو اس بی نوع C جای خواهد گرفت.

مورد دیگری که شاید در نگاه اول توجه شما را نیز به خود جلب کند، حاشیه‌های نسبتا زیاد بخش بالایی و پایینی صفحه است. تصور می‌کنید کاربران از این طراحی استقبال خواهند کرد؟
عکس جدید نوکیا 9، طراحی پرچمدار آینده نوکیا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج