۶۳۷۷۴۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ قوانين كارگروه موسيقي برای خانم‌های نوازنده

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: كارگروه موسيقي در دانشگاه كاشان قوانينی را براي اجراي گروه‌هاي موسيقي مصوب كرده‌اند. متأهل‌بودن زنان نوازنده، عدم انجام حركات غيراضافه روي سن، قرارگرفتن خانم‌ها پشت سر آقايان در گروه، عدم اجراي ريتم در موسيقي و از همه مهمتر تشخيص فاخربودن موسيقي از نكات برجسته مصوبات اين كارگروه است.

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت:

كارگروه موسيقي در دانشگاه كاشان قوانينی را براي اجراي گروه‌هاي موسيقي مصوب كرده‌اند. متأهل‌بودن زنان نوازنده، عدم انجام حركات غيراضافه روي سن، قرارگرفتن خانم‌ها پشت سر آقايان در گروه، عدم اجراي ريتم در موسيقي و از همه مهمتر تشخيص فاخربودن موسيقي از نكات برجسته مصوبات اين كارگروه است. ما در گمشده‌ها به این نتیجه رسیدیم که با جمع‌آوری کلیه قانون‌های ابلاغی به گروه‌های موسیقی در جای جای کشور دستورالعمل جامع و یا به عبارتی لایحه نظام ریتمیک کشور را تقدیم کنیم:

١- خانم‌های نوازنده علاوه بر متاهل‌بودن باید گواهی محضری رضایتنامه همسر و به‌ویژه مادرشوهر و خواهرشوهر خود را پیش از اجرا ارایه نمایند.

٢- سازهای بانوان می‌بایست کوک نبوده طوری که موجب اعتراض تماشاچیان شود. تا حدی که تماشاچیان محترم با پرتاب گوجه‌فرنگی موجب اختلال و احیانا لغو کنسرت شوند تا همه هزینه‌های لغو کنسرت با خود مردم باشد؛ نه ما. بدین‌ ترتیب در زمینه لغو کنسرت نیز قانون خصوصی‌سازی اجرایی می‌شود.

٣- خانم‌های نوازنده باید پشت سر آقایان باشند. چراغ‌های آن قسمت باید به صورت خودجوش سوخته باشد. به نحوی که هیچ بانویی از محل استقرار تماشاچیان قابل رویت نباشد.

٤- با شماره‌گذاری و سپس رهاسازی سوسک‌ها در محل استقرار بانوان باید دستورالعمل‌های محیط‌زیستی حمایت از حیوانات رعایت شود. این پروتکل با سازمان محیط‌زیست در حال تبادل امضا است.

٥- عدم اجرای ریتم، نوا، آوا، ضرب و... از اولین شروط در اجازه ادامه فعالیت گروه است.

٦- به منظور تشخیص فاخربودن اثر، هیأت منصفه‌ای متشکل از یک نفر از اعضای ارشد «برگزارکننده مراسم لغو کنسرت‌ها» یک نفر از «تیم کنترل ترافیک شهر»، یک نفر از «ستاد مبارزه با آلودگی صوتی»، یک نفر از «انجمن تماشاچی‌نمایان پر شور سنگ‌گستر» دو نفر از اعضای «ستاد بررسی میزان تأثیرگذاری صدای ساز بر زندگی موش‌های فاضلاب»، سه نفر از اعضای ارشد «انجمن صنفی شکم‌پرکن‌های خوشمزه» و یکی از اعضای «گشت ارشاد» اجرای عزیزان را تماشا و بین خودشان رأی‌گیری خواهند نمود.

٧- خانم‌های نوازنده باید در ردیف پشت آقایان، پشت یک پرده ضخیم و پشت به صحنه بنشینند تا از هر گونه رویارویی و مواجهه احتمالی با مخاطبان پرهیز گردد.

٨- سازهای خانم‌های نوازنده می‌بایست مجهز به «صدا خفه‌کن» باشد.

٩- خانم‌های نوازنده قبل از اجرا می‌بایست به صورت کتبی و با دستخط خودشان گواهی و امضا نمایند که حقوق شهروندی برای آنان کاملا رعایت شده و اعلام نمایند كه در تصویب این پروتکل و دستورالعمل اجرایی هر گونه خشونت علیه زنان نفی شده و شدیدا تکذیب می‌گردد.

١٠- خانم‌های نوازنده می‌بایست به منظور پاسداشت خانواده و تکریم آن در نیمه‌های اجرا سالن را ترک كرده و به خانه اعزام شوند تا میز شام را بچینند و کهنه بچه‌شان را عوض کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه جالب. یعنی اگه کسی رابطه جنسی نداشته باشه و ازدواج نکنه، نمیتونه نوازنده باشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج