جاباما
۶۳۷۷۵۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جدیدترین تصویر هواوی Honor V۱۰ را ببینید

اگرچه گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۱۰ هنوز به طور رسمی معرفی نشده اما تاکنون عکس و اطلاعات زیادی درمورد این گوشی به بیرون درز کرده است.

وبسایت دیجی کالامگ - مرجان گودرزی: اگرچه گوشی هوشمند هواوی آنر وی ۱۰ هنوز به طور رسمی معرفی نشده اما تاکنون عکس و اطلاعات زیادی درمورد این گوشی به بیرون درز کرده است. قبلا تصویر و اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش بدون حاشیه این گوشی داشتیم که اخیرا تصویر دیگری از این گوشی منتشر شده و آنر وی ۱۰ را از زوایای مختلف نشان می‌دهد. همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید می‌توانیم اطلاعات دقیق‌تری از جمله دکمه هوم، حسگر اثر انگشت (که ظاهرا در پشت این گوشی وجود ندارد) و دوربین دوتایی آنر V۱۰ بدست آوریم. این گوشی دارای نمایشگر ۵.۹۹ اینچی LCD با رزولوشن ۲۱۶۰x۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر۲ به ۱ (۱۸:۹) است.

جدیدترین تصویر هواوی Honor V10 را ببینید

گفته شده که این گوشی به پردازنده‌ی Kirin ۹۷۰ و ۶ گیگابایت رم مجهز شده‌ و دارای دو حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. آنر V۱۰ دارای دوربین دوتایی ۲۰ و ۱۶ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگا پیکسلی می‌باشد و از یک باتری ۳۶۵۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. احتمالا آنر وی ۱۰ با سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۰ عرضه خواهدشد اما هنوز اطلاعات دقیق‌تری در این‌باره به بیرون درز نکرده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی Honor V۱۰ در تاریخ ۲۸ نوامبر ابتدا در چین و سپس در تاریخ ۵ دسامبر، در سراسر جهان عرضه خواهد شد. قبلا نیز شایعه شده بود که احتمالا این گوشی با قیمت ۴۵۰ دلار (در چین) عرضه خواهد شد اما هنوز اطلاعات دیگری در مورد قیمت این گوشی در کشورهای دیگر مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج