۶۳۷۸۲۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

نسخه بتای اندروید۸ برای ال‌جی V۳۰ و V۳۰ پلاس

شرکت ال‌جی نسخه بتای اندروید اوریو را برای بعضی از گوشی‌های V۳۰ و V۳۰ پلاس عرضه کرده است. این بروزرسانی سایزی در حدود ۱٫۲ گیگابایت دارد و شامل تعدادی از برترین ویژگی‌های اندروید اوریو یعنی قابلیت تصویر در تصویر و آیکون‌های تطبیق‌پذیر می‌شود.

وبسایت دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: شرکت ال‌جی نسخه بتای اندروید اوریو را برای بعضی از گوشی‌های V۳۰ و V۳۰ پلاس عرضه کرده است. این بروزرسانی سایزی در حدود ۱٫۲ گیگابایت دارد و شامل تعدادی از برترین ویژگی‌های اندروید اوریو یعنی قابلیت تصویر در تصویر و آیکون‌های تطبیق‌پذیر می‌شود. آخرین بسته امنیتی اندروید و بهبود بعضی از مشکلات قبلی هم در این بروزرسانی وجود دارد.

شرکت ال‌جی به شکل رسمی اعلام کرده که قصد دارد نسخه نهایی و بدون مشکل اندروید ۸٫۰ را در ماه دسامبر برای کاربران کره‌ای عرضه کند.

اگر شما هم در میان کاربران گوشی‌های V۳۰ و V۳۰ پلاس هستید اما این بروزرسانی در اختیارتان قرار نگرفته تعجب نکنید چون ال‌جی تصمیم گرفته این نسخه بتا را ابتدا در اختیار کاربران کشور کره‌جنوبی قرار دهد. گرچه ممکن است دانستن این نکته ناامیدکننده باشد اما انتشار محدود نسخه بتا نشان می‌دهد ال‌جی چند قدم بیشتر با انتشار نسخه اصلی اندروید اوریو فاصله ندارد بنابراین باید منتظر عرضه نسخه نهایی آن برای گوشی‌های V۳۰ باشیم.

شرکت ال‌جی به شکل رسمی اعلام کرده که قصد دارد نسخه نهایی و بدون مشکل اندروید ۸٫۰ را در ماه دسامبر برای کاربران کره‌ای عرضه کند. طبق پیش‌بینی کارشناسان احتمالا گوشی بعدی که بروزرسانی اندروید جدید را دریافت خواهد کرد مدل G۶ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج