۶۳۷۸۲۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نصرآزادانی: هدف کادرفنی کسب چهار سهمیه بود

مربی تیم ملی تکواندوی ایران گفت: هدف کادرفنی تیم ملی کسب چهار سهمیه برای مردان بود اما به صورت کلی عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های کسب سهمیه‌ی گرنداسلم چین رضایت بخش بود.

ایسنا: علیرضا نصرآزادانی درباره‌ی رقابت‌های کسب سهمیه‌ی گرنداسلم تکواندو که به میزبانی چین برگزار شد، توضیح داد: تورنمنت گرنداسلم تکواندو، مسابقه‌های آزاد جهانی است و همه‌ی تکواندوکاران صاحب نام و قدرتمند جهان در آن حضور دارند. در این رقابت‌های انتخابی‌ هم همه‌ی کشورهای قدرتمند مثل کره جنوبی و چین حضور داشتند که کار را برای تکواندوکاران دیگر سخت می‌کرد. خوشحالم که در این رقابت‌های سنگین تکواندوکاران ایران توانستند با عملکرد خوب تعداد سهمیه‌های ایران را در این مسابقات بیشتر کنند.

او افزود: هدف کادرفنی تیم ملی تکواندوی مردان کسب چهار سهمیه بود و می‌خواستیم سهمیه‌ی زیادی را کسب کرده و نمایندگان بیشتری در این رقابت‌ها داشته باشیم. متأسفانه با کمی بد شانسی این نتیجه حاصل نشد اما ملی‌پوشان در کل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

او با اشاره به عملکرد قابل توجه ابراهیم صفری تکواندوکار نوجوان تیم ملی توضیح داد: او یکی از پدیده‌های تکواندوی ایران است که پس از انتخابی‌های درون اردویی تیم ملی، بار دیگر ‌توانایی‌های خود را با کسب مدال نقره در رقابت‌های کسب سهمیه گرنداسلم نشان داد. صفری در مسابقه‌ی فینال با اختلاف امتیاز کمی، به دلیل مصدومیت قدیمی که داشت نتیجه را به حریف خود واگذار کرد. من مطمئنم که در آینده‌ای نه چندان دور اخبار خوب و زیادی را از این پدیده‌ی تکواندو برای ایران می‌شنویم.

مربی تیم ملی تکواندوی ایران با اشاره به حذف مهدی خدابخشی نیز اظهار کرد: او مدتی از اردوهای تیم ملی دور بود و می‌توان گفت از دوران اوج خود فاصله دارد. البته حضور خدابخشی در این رقابت‌ها برای بازگشت دوباره‌ی او به دوران اوج مفید بود. در مسابقات اول شاهد عملکرد خوبی از او بودیم و اگر هم نتوانست کسب سهمیه کند دلیل بر عملکرد ضعیف او نیست.

قهرمان اسبق تکواندوی ایران با ابراز تشکر از فدراسیون ایران خاطرنشان کرد: ابتدا قرار بود چهار تکواندوکار را به این رقابت‌ها اعزام کنیم اما فدراسیون تکواندو با درخواست کادرفنی تیم ملی مبنی بر افزایش تعداد نفرات اعزامی به چین موافقت کرد که یک اتفاق خوب بود. توانستیم در هر وزن دو تکواندوکار را اعزام کنیم که برای کسب تجربه آن‌ها مفید بود و توانستند خود را نشان دهند. ترکیب تیم جوان بود اما با عملکردی که داشتند جواب اعتماد کادرفنی و سپس فدراسیون را دادند.

نصرآزادانی همچنین درباره‌ی اردوهای تیم ملی تکواندوی ایران برای کسب آمادگی جهت شرکت در فینال مسابقه‌های گرندپری، گفت: در نبود مهدی بی‌باک تیم ملی یک اردوی تقریبا ۱۰ روزه را با مربیگری من با حضور چهار تکواندوکار برگزار کرد که شرایط خوبی هم در تمرینات داشتیم. مسابقه‌های فینال گرندپری ۸۰ امتیاز دارد که به همین دلیل از اهمیت بسیار بالایی برای همه‌ی تیم‌ها برخوردار است. امیدوارم با کسب مدال و نتایج خوب پرچم ایران را بار دیگر بالاتر از پرچم سایر کشورها قرار دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج