۶۳۷۸۵۰
۱۸ نظر
۵۰۰۸
۱۸ نظر
۵۰۰۸
پ

افزایش کف حقوق بازنشستگان در سال ۹۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی صندوق‌های فروش سهام در تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: اخیرا در هیات امنای تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری مصوب شد تا صندوق هایی ایجاد کنیم که سهام‌های خوبمان را در آن قرار دهیم تا بازنشستگان داوطلب بتوانند سهام‌های سودآور بویژه در نفت و پتروشیمی را که ضمانت شده است، دریافت کنند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی صندوق‌های فروش سهام در تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و گفت: اخیرا در هیات امنای تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری مصوب شد تا صندوق هایی ایجاد کنیم که سهام‌های خوبمان را در آن قرار دهیم تا بازنشستگان داوطلب بتوانند سهام‌های سودآور بویژه در نفت و پتروشیمی را که ضمانت شده است، دریافت کنند.

علی ربیعی در مراسم قرعه کشی وام ضروری بازنشستگان کشوری با اشاره به تخصیص ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه برای افزایش پلکانی حقوق بازنشستگان کشوری در دو سال اخیر گفت: جلسات بودجه ای در حال برگزاری است و امیدواریم بتوانیم برای سال آینده مبلغ بیشتری را از دولت دریافت کنیم.

وی افزود: زمانی که وزارت رفاه را تحویل گرفتم حداقل حقوق ۴۸۰هزار تومان بود، ولی درسال جاری به یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید. برای سال آینده هم بودجه های خوبی درنظرگرفته شده تا کف حقوق بازنشستگان بیش از این افزایش یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای صندوق فولادی ها نیز قرار است ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یابد و این صندوق پایدارتر شود گفت: تلاش می کنیم بازنشستگان این صندوق دیگر دغدغه حقوق نداشته باشند.

وی با اشاره به پرداخت وام ضروری به ۳۰۰هزار بازنشسته کشوری گفت: گردشگری سالمندی را به طور جدی پیگیری می کنیم. هواپیمایی آسمان و قطار مسافربری رجا متعلق به ماست و هتل هایی داریم. در حال برنامه ریزی برای استفاده بازنشستگان از این امکانات هستیم.

ربیعی با اشاره به اینکه هفته گذشته در هیات امنای تامین اجتماعی مصوب شد تا صندوق هایی ایجاد کنیم که سهام های خوبمان را در آن قرار دهیم عنوان کرد: بازنشستگان در هیات مدیره آن صندوق قرار می گیرند و بازنشستگان داوطلب می‌توانند سهام های سودآور بویژه در نفت و پتروشیمی را که ضمانت شده است دریافت کنند. در حال نهادسازی هستیم تا سهام های خوبی که داریم را به بازنشستگان واگذار کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید سختی ها را در کنار یکدیگر دنبال کرده و سالم به دوران سالمندی وارد شویم عنوان کرد: سالمندان باید افراد اثرگذاری باشند که بر نشاط اجتماعی در جامعه بیافزایند.

وی با بیان اینکه صندوق های تامین اجتماعی محل کارپردازی نیستند و باید محل زندگی اجتماعی بازنشستگان باشند گفت: حرکت پلکانی حقوق بازنشستگان حرکت بسیار خوبی بود که باید ادامه یابد. تلاش می کنیم امکان زندگی باکرامت را برای بازنشستگان فراهم کنیم و صندوق های بازنشستگی به صندوق های حمایت اجتماعی از سالمندان تبدیل شوند.

ربیعی تاکید کرد:جامعه ای که به سالمند توجه نکند جامعه انسانی و اخلاقی نیست. سالمندان فرصت های بزرگ برای توسعه ایران بزرگ هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه فایده .کف را چطور مشخص میکنن.مثلا من خودم همه حقوقم را قسط میدم.بهتره جای اینکار هماهنگ سازی حقوق کنن.من سال 93 بازنشسته شدم با تفاوت چند ماه رتبه بندی شاملم نشد

    • نانا

      باجناق من با بازنشسته دخانیات کارگری میگره نزدیک ۵ میلیون

      پاسخ ها

      • عسگری معلم

        سلام معلم بازنشسته سال 91 با مدرک لیسانس سال 64 حقوق 1900 دوتا فرزند دانشجو ودم بخت. چیه بازنشسته های اداره برق گاز ومخابرات و ،،،،، از ما بیشتر که انقدر با تفاوت حقوقی دارند مدرکشون هم از ما پائین تره ،حتما جوابتون این که درآمد دارند گاز و نفت مال همه ی ملت ، خدا لعنت کنه کسی رو که اینهمه سبب تبعیض

    • آبادی

      آقای ربیعی تو کلمه پلکان را که بکار می برید برای بالا بردن حقوق بازنشستگان معنی آن یعنی تبعیض یعنی ظلم یعنی توهین چرا یک بازنشسته درجه و گروه و رتبه بیشتری داره آیا سزاوار است یک کلاس پنجمی حقوقی به اندازه یک لیسانس حقوق بازنشستگی بگیره این یعنی از حق دیگری بگیر بده به من و کسانی که سواد و رتبه کمتری دارند تو باید تبعیض را ریشه کن کنی نه خودت مروج تبعیض و ظلم باشید کمی فکر کن از بازنشستگان نظر بخواه تو عالم دحر نیستی که سر خود برای بازنشسته قانون وضع میکنی بر اثر بی مدیریتی شما ها بوده که ما به چنین وضعیتی دچار شده ایم ما که کسری بازنشسته گی را تام و تمام پرداخت کرده ایم چرا به این روز دچار شده ایم بازنشستگان محترم لطفا نظرات خود را ارسال نمایید تا به گوش وزیر و مسوولان برسد ببخشید اگر جمله بندی بد بود

    • بدون نام

      بر پدر دروغ لعنت

    • بدون نام

      بازنشسته تامین اجتماعی هستم کمتر از یک میلیون و صدوپنجاه میگیرم.

    • بدون نام

      هر کس باید طبق سابقه خدمتی که کرد وبا بر مبنا مدرک تحصیلی که دارد حقوق بگیرد نه آنکه نه سابقی ونه مدرک تحصیای دارد ؟

    • رفیعی

      شما میگی گردشگری سالمندی وبقیه را خودت میدونی آقا تورا بجان کی قسمت بدم من رک حرف میزنم این ویزیت دکترهای بدون بیمه که 26 هزار تومان برای یک سرما خوردگی ودارو کلا جلو ش بگیرن کمش کنید بیمه تامین اجتماعی که دیگه نور الی نور توخدابرای نشان دادن جواب آزمایش به دکتر چرا باید پول ویزیت بدیم ؟؟یه بار هم توی رادیو صحبت شد ولی همچنان این موضوع پول ادامه داره بگو نگیرن زور مگه چرا به نتیجه نرسید ؟؟خبرگزاری که تیتر زدی توهین نکردم پیگیریکنید درست اطلاع رسانی کنید ما مخالفیم داروگران شود

    • حق

      سلام اقای ربیعی این چ رویه ی بی عدالتی است که چند ساله در پیش گرفتید و اصرار در تداوم اجرای آن دارید طرح پله کانی یعنی چ؟ چرا نباید طبق قانون کسانیکه که حق بیمه بیشتر پرداحت کردند حقوقشان به همان میزان اضافه شود؟ اگر میخواهید این روند رو ادامه دهید پس قانون پرداخت بیمه رو هم تغیر دهید و یکسان از همه حق بیمه دریافت کنید . ما هم در زمان اشتغال بیشتر حق بیمه دادیم و هم زمان بازنشستگی باید کمتر حقوق دریافت کنیم این کجایش عدالت دارد؟ ....

    • بدون نام

      لطفا اضافه حقوق را چند پله ای اضافه کنید . ما که این وسط هستیم به اندازه حداکثری نمیگیریم بلکه حقوق حداقلی دارد به ما میرسد!!!!!

    • بدون نام

      کارگر خدماتی با اضافه کاری بازنشسته شده با ماهی 4 میلیون تومان من که رئیس شرکت بودم با 30 سال سابقه بیمه ماهی 2 میلیون تومان بازنشستگی از تامین اجتمایی میگیرم..!!!! یعنی قدرت او از من بیشتر است..!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای وزیر لطفا این قانون پلکانی را حذف کنید که ضربه مهلکی به خیلی از بازنشستگان زده وسبب بیعدالتی شده از حق این باز نشسته میگیرید به ان باز نشسته میدهید چرا از خودتان مایع نمیزارید،واقعا اینکارحق الناس است فکر نکنیدبازنشستگان از شنیدن این خبر خوشحال میشن،اخه این قانون پلکانی کجا عدالت است ؟

    • بدون نام

      کارگر خدماتی با اضافه کاری بازنشسته شده با ماهی 4 میلیون تومان من که رئیس شرکت بودم با 30 سال سابقه بیمه ماهی 2 میلیون تومان بازنشستگی از تامین اجتمایی میگیرم..!!!! یعنی قدرت خـــــــرید او از من بیشتر است..!!!!!!

    • یک بازنشسته

      چرا دولت قانون یکسان سازی حقوق بازنشستگان را اجرا نمی کند دولت وقتی افزایش حقوق دارد بازهم به نفع بازنشستگان ی است که حقوق شان بالاتر است چون هنوز 10درصد دونیم یا سه میلیون از 15درصد یکم میلیون و اندی خیلی بیشتر است و بازهم تبعیض انجام می شود چرا مسوولان به این امر توجه ای ندارند یا اینکه سواد کافی ندارند یا برایشان مهم نیست چقدر فاصله فقیر و غنی باشد خواهشمندم صدای اعتراض بنده و افراد زیادی مثل من که هر ماه شرمنده زن و بچه‌ها یمان هستیم به گوش مسوولان مخصوصا رییس جمهور و وزرا و رهبر معظم برسانید شرعا و عرفا مسئولید اگر این کار را نکنید

    • انسان

      این یه دستوره حقوق بازنشستگان لشکری زیاد کنید

    • باسلام مرادیان ازایلام

      چرا فقط برای بازنشستگان کشوری اقای ربیعی تلاش میکند مگه بازنشستگان تامین اجتماعی چه گنایی کردن اگه وامه باسودکمتر برای بازنشستگان کشوری اگه همسانسازی حقوقه برای بازنشستگان کشوری اقای ربیعی ترا بخداقسمت میدهیم برای بازنشستگان تامین اجتماعی هم یه فکری بکنی

    • فریبرز

      باز نشسته دو سال پیش تامین اجتماعی با حقوق یکمیلیون ویکصد هزار تومان هستم، دولت فقط کارمندان دولتی را مردم این مملکت میشناسد، شرم و حیا هم که ندارند.

    • سلام

      سلام آقای ربیعی وزیر محترم چرا در بامو دو هوا مگر باز نشتگان تامین اجتماعی با کشوری یا لشگری چه فرقی دارد به آنها وام تعلق میگیرد افزایش حقوق خیلی بالا میگیرد برای بازنشستگان تامین اجتماعی تعلق نميگيرد ماهم 30 سال خدمت کردیم آقای وزیر بنده 6 تا بچه دارم باید با دو میلیون حقوق 3 از بچه هام را زن بدم ماندم چکار کنم آقای وزیر پسرام نامزد کرده اند نمیتوانم عروسی شان کنم ترو خدا یه فکری به حال ما کن حاج یحیی قره سوفلو از مینودشت گلستان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج