۶۳۷۸۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبداللهی: ۲ بازیکن از فهرست تیم خارج می‌شوند

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در نیم فصل ۲ بازیکن قطعا و یکی دیگر ممکن است از فهرست تیم خارج شوند و در این مورد شفر تصمیم می‌گیرد.

خبرگزاری میزان: نصرالله عبداللهی درباره اینکه آیا یعقوب کریمی، سجاد شهباز زاده و حسن بیت سعید در فهرست خروجی شفر در نیم فصل قرار دارند، اظهار داشت: این موضوع درست نیست چون هنوز تا برگزاری ۲ بازی دیگر و رسیدن به نیم فصل چیزی مشخص نیست. فقط قرار است بهنام برزای و محسن کریمی به فهرست تیم اضافه شوند و شاید هم یک مهاجم خارجی. بر همین اساس ۲ یا ۳ بازیکن از تیم کنارگذاشته می‌شوند.

وی در مورد اینکه برخی کارشناسان معتقدند تیم استقلال در هر بازی موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد و نیاز به بازیکنی مانند کاوه رضایی در خط حمله خود دارد، تاکید کرد: کاوه بازیکن خوب و با کیفیتی است و از نظر فنی آنقدر شرایطش خوب است که این روزها در تیمی مانند شارلوای بلژیک می‌درخشد اما این قیاسی که انجام می‌شود درست نیست چون رضایی فصل قبل برای ما ۶ یا ۷ گل زد در حالی که علی قربانی با تعداد بازی کمتر حدود همین تعداد گل را زده است یا سجاد شهباز زاده قبل اینکه برود شرایط خوبی از نظر گلزنی در تیم داشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه با توجه به نزدیک بودن نیم فصل چه زمانی قسط دوم قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود، تصریح کرد: تا به امروز بازیکنان به طور میانگین ۳۰ درصد از رقم قراردادهای این فصل خود را گرفته‌اند. با افتخاری که صحبت کردم گفت اسپانسر قرار است به‌زودی پول به باشگاه بدهد تا بخشی دیگر از قراردادهای اعضای تیم هم پرداخت شود.

عبداللهی در مورد اینکه با توجه به روند رو به رشد تیم و فاصله زیاد امتیازات با صدر جدول گفته می‌شود شفر تمرکز خود را روی قهرمانی در جام جذفی قرار می‌دهد نه لیگ، تاکید کرد: هنوز ۱۷ هفته تا پایان لیگ باقی مانده و مگر می‌شود مربی باتجربه‌ای مانند شفر دیگر تمرکز خود را روی لیگ قرار نداده و فقط به قهرمانی در جام حذفی بیاندیشد. هرچند که کار ما در لیگ سخت شده اما با روند رو به رشدی که در تیم می‌بینم قطعا در پایان فصل جزء ۳ تیم برتر خواهیم بود و شانس بالایی هم برای قهرمانی در جام حذفی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج