۶۳۷۸۸
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیحات پلیس درباره جنایت میدان شوش

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تشریح جزئیات سحرگاه امروز در حوالی میدان شوش گفت : درگیری متهم با همسرش این جنایت هولناک را رقم زد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تشریح جزئیات سحرگاه امروز در حوالی میدان شوش گفت : درگیری متهم با همسرش این جنایت هولناک را رقم زد.

سرهنگ عباسعلی محمدیان در تشریح حادثه گفت: ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز وقوع درگيري ميان زن و شوهر جواني که در طبقه دوم يک ساختمان مسکوني در خيابان امام موسی صدر زندگی مي کردند باعث شد تا شوهر اين زن جوان که در حالت روحی - رواني مناسبي قرار نداشت ، دست به جنايتي هولناک بزند . اين فرد به نام مازيار ۳۵ ساله که به علت اختلافات خانوادگي با همسرش درگير شده بود ، همسر و دخترش را مجروح و در ادامه دختر پنج ساله اش به نام "مهلا" را از پنجره به بيرون پرتاب کرد .

وی افزود : در حاليکه مازيار قصد داشت تا پس از ارتکاب اولين جنايت از محل متواري شود ، در داخل راه پله هاي ساختمان با صاحبخانه خود به نام "اعظم" که به همراه دو فرزندش به نام هاي علي ۱۵ ساله و بهاره ۷ ساله در راه پله ساختمان حضور داشت درگير و هر سه نفر آنها را نيز با چاقو مجروح کرد که به علت شدت جراحت هاي وارد شده ، بهاره نيز فوت کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطر نشان کرد، با وقوع دو جنايت و در شرايطي که متهم قصد داشت تا همچنان از محل جنايت متواري شود ، مأموران گشت کلانتري ۱۱۶ مولوي که از طريق مرکز فوريت هاي پليسي در جريان خبر درگيري منجر به جنايت و پرت شدن دختربچه ۵ ساله از طبقه دوم ساختمان قرار گرفته بودند ، در محل حاضر شدند . با وجود حضور مأموران در محل و در شرايطي که متهم قصد داشت با استفاده از سلاح سرد اقدام به مجروح کردن مأموران کند تا از محل متواري شود ، مأموران با رعايت قانون بکارگيري سلاح وي را از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار داده و دستگير کردند .

سرهنگ محمدیان افزود: در بازرسي از محل وقوع جنايت هيچگونه موادمخدري کشف نشده است اما برابر تحقيقات اوليه مشخص شده که متهم در زمان جنايت در حالت رواني مناسبي قرار نداشته و تحقيقات در اين خصوص در مراحل اوليه و مقدماتي است .در حال حاضر همسر متهم به همراه دو مجروح ديگر - صاحبخانه و پسرصاحبخانه - جهت اقدامات درماني در بيمارستان تحت مراقبت هاي پزشکي قرار دارند و پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمد تشکيل و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسراي امور جنايي تهران ، برای ادامه تحقيقات در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين طهراني

      يا خدا / يا خدا / يا خدا.
      الان ميگن چون حالت رواني مساعد نداشته فقط ١٠ سال زندان...
      اگه من قاضي بودم ميگفتم در يك مكان عمومي و با چاقو بايد انقدر بزننش تا بميره.
      كثافطططططططططططططططططططططططططططططططططططططط
      بيچاره مادر بهار.
      يا خداااااااااااااااااااااااااااااا خودت به همه كمك كن. مرسي(((((()

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر نمی کنی به جای اینکه در ملائ عام جلوی چشم بچه وبزرگ با این خشونتی که می گی بکشنش که باعث بشه روی روح وروان اون ادم ها هم تاثیر بذاره ...تا آخر عمر زندانیش کنن با کار اجباری ؟ ... این جوری هم از نیروی کارش استفاده میشه هم مجبوره تا اخر عمرش عذاب بکشه و به کاری که کرده فکر کنه ...نه

    • mori

      اينارو بايستي ببرن 20 سال تو كوير لوت يه طناب بكشن فقط شنهاي كوير رو از اينور بريزن به اونور بعد 20 سال هم اعدام

    • بدون نام

      بهترین راه اعدام با تفنگ بادی. ولی بازم چه فایده. داغیه بر دل مادراشون که تا ابد خوب نمیشه.

    • ترسو

      در حالت رواني مناسبي قرار نداشته !!!!!! اینم شده یه بهونه برای جرم و جنایت.. کسی که روان سالمی نداره غلط میکنه تشکیل خانواده میده .... چه زن و چه مرد.... بهتره که بقیه هم اینقدر تبلیغ ازدواج نکنن... باید در جامعه ناسالم و روان پریش زاد و ولد محدود باشد.

    • WWRS

      خاک بر سرش بی غیرت، آخه بی شرف بچه ها چه گناهی کرده بودن؟ هان؟

    • سعید

      وااااای
      خدایا چقدر بگم اعدام فایده نداره ...
      فقط سنگسار...
      آخه کسیکه به بچه هم رحم نمیکنه لیاقت خوب مردنم نداره ....

    • بدون نام

      علی هم به قربانی های این جنایت اضافه شد

      بیچاره مادر علی و بهار

    • فاطمی

      سلام هنوز اعظم نمیدونه جیگر گوشه هاش رو از دست داده ما از اقوام دورشان هستیم و با شنیدن این حادثه چه حالی پیدا کردیم حالا ببینید اونا چه حالی دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج