۶۳۷۹۲۰
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

فروش نان با قیمت‌های جدید فعلا تخلف است

نایب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه هنوز تصمیم جدید درباره نان به ما ارائه نشده است گفت: تمام نانواهای کشور باید به مصوبات قبلی تمکین کنند و نان را به قیمت قبلی به فروش برسانند تا ستاد تنظیم بازار وضعیت نان را تعیین تکلیف کند.

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه هنوز تصمیم جدید درباره نان به ما ارائه نشده است گفت: تمام نانواهای کشور باید به مصوبات قبلی تمکین کنند و نان را به قیمت قبلی به فروش برسانند تا ستاد تنظیم بازار وضعیت نان را تعیین تکلیف کند.

ابراهیم درستی، اظهار کرد: براساس اطلاعات ما هنوز تصمیم جدیدی درباره نان گرفته نشده است.

وی افزود: باید مسائل نانوایان را به صورتی مدیریت کنیم که ۸۵ هزار واحد نانوایی که با مسائل افزایش دستمزد، هزینه‌های تولید، بیمه و شهرداری روبرو هستند در حق آنها اجحاف صورت نگیرد.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه نانوایان کشور ۳ سال است که قیمت‌های خود را افزایش نداده‌اند، ادامه داد: با این وجود ما با موضوع کاهش وزن چانه همزمان با افزایش قیمت موافق نیستیم.

درستی تصریح کرد: وقتی که قرار بود به ازای هر سال عدم افزایش قیمت نان، ۵ درصد به قیمت آن اضافه شود و مجموعا با ۱۵ درصد افزایش قیمت به فروش برسد، نباید به وزن چانه آن دست می‌زدند.

وی گفت: ما نمی‌توانیم به مردم بگوییم که هم نان را گران می‌کنیم و هم وزن چانه را کاهش می‌دهیم. نان مانند شلوار نیست که بخواهیم پاچه‌های آن را کوتاه کنیم.

نایب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: قبل از اینکه ستاد تظنیم بازار بخواهد مصوبه‌ای برای اصناف ارائه دهد باید آن را کارشناسی بیشتر یکنند و به جای اینکه از یک نفر یا یک اتحادیه نظرسنجی کنند بهتر است که این ستاد تنظیم برای اخذ مشورت، به یک فرد متکی نباشد تا مجبور نباشیم مصوبه‌ای که داده ایم پس بگیرم.

درستی گفت: تمام نانواهای کشور باید به مصوبات قبلی تمکین کنند و نان را به قیمت قبلی به فروش برسانند تا ستاد تنظیم بازار وضعیت نان را تعیین تکلیف کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکیبه

      بعدا نه

    • عنقا

      ما مسیول جا یگاه نانوایان نیستیم مگر قبض خانه ما را ووام بانکی را به مرد م میخشن مگه کم بها حساب کنید جایی که دارن کار میکنن از اوقاف خیران وسمینار برگزار نکتید بدید به نانوا وسوپر مارکت در سوپر مارکت هم که میرویم باید قیمت مشخص باشه وگرنه همینجوری سرمردم دارن کلاه میزارین فقط به مردم وقبضهای خانگی مردم کاری نداشته باشید اینم که گفتم موضوعاتی بود که دیروز در کانال تلگرام تهران فوری نوشته بود پیگیری کنید بگید که به خبرنگار دست از قبض مردم بردارین

    • بدون نام

      اتباع خارجی افغانی که ملیون ملیون پرشدن چراباپول سوبسیدمامفتی وای شغل بهداشت ....‌‌‌چرابایداستفادکنن بودجه تون مگه زیادی کردشورش درآوردن دردیزی بازحیاگربه کجاس حدود۱۵تا۲۰ملیون هزینه هنگفت ویکی میده توجیح

      پاسخ ها

      • مصطفی اکبری

        سلام یه کاری بکنین به این قشر نانوا در حقش ضایه نشه بله نانوا هم توی همین مردم زندگی می کنه هرسال همه چی می ره بالا حقوق همه سال ب سال میره بالا تبرم همین طور چهار سال قیمت نان همینه

      • احمداکبری

        سلام خدا رو خوش نمیاد ب نانوا جمعات زور بگین اگه راست می گین یه نگاه ب کالاها ی دیگری یه نگاه بندازین بعد متوجه می شین نان بعدازچهار سال این همه سرصدا نداره

    • بدون نام

      ساعت خواب ! الان 3 روز است درشهرهای شمالی نان رابه قیمت جدید میفروشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج